Gå til innhold

Sminke til bryllup (burgunder kjole)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

(Egentlig var overskriften litt teit, for jeg vurderer denne til bryllup. Er ikke sikker. Og i tillegg har jeg lyst til å bruke den ute også :) Den sitter så tight på meg at jeg syns ikke den blir altfor pyntet, sett litt ift. hvem jeg drar ut med.)

Heihei, søtinger! Jeg skal i bryllup og vurderer å gå med en burgunderrød kjole:

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01%2001288%2049209%2036%200307%206.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[sTILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]

Hva vil dere anbefale av sminke? Jeg er ganske blek, grønne øyne, litt fregner og litt røde kinn. Kommuneblondt hår, men vurderer å farge det (noen idéer?). Jeg har merket at for å passe kjolen, må jeg ha ganske markerte øyne. Det har jeg planer om, og tenkte kanskje en lett eyeliner (muligens med vinge) og litt sotete øyne i brunt, grått eller mer kobberfarge. Hva tror dere? Og i tillegg vil jeg gjerne ha litt farge på leppene (gjerne en leppestift), men er ganske usikker på farger.

Noen som faktisk har lyst til å sette sammen litt konkrete forslag til meg? :)

Endret av Arlandria
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Linken funker ikke helt :S

Skrevet

<3 Glamorous Prom 2011 Makeup Tutorial <3

Av makeupologie

Skrevet

Hmm... Kanskje lilla blir litt kræsj med burgunderrød kjole? Men blir jo lignende med eyeliner og slikt, tenker jeg. Markerte øyne, hvertfall.

Gjest grenlandstuppa
Skrevet (endret)

Om du skal ha markerte øyne i bryllup ville jeg gått for naturlige jordfarger hvertfall. Evt noe slik som dette:

Det røde i kobberfargen fremhever jo hvertfall grønne øyne, og vil nok fungere fint med burgunder. Men jeg ville droppet å ha så mye farge under øyet og ikke dratt ut eyelineren så langt, for å gjøre looken litt mindre tung siden det er et bryllup, og kanskje valgt litt lysere farger siden du er blek. Om du har kald hudtone, kan corallfarger i samme stil være meget pent. Jeg ville ikke hatt noe særlig farge på leppene, da det fort kan bli mye med markerte øyne. Men en fresh naturrosa gloss kan jo være fint. Evt. nude-rosa

Endret av grenlandstuppa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...