AnonymBruker Skrevet 16. september 2012 #1 Skrevet 16. september 2012 Jeg er en mann på 28 år. Nylig møtte jeg en fantastik dame som er 35 år. Hun tilbringer gjerne tid med meg. Vi har ikke flirtet direkte men kanskje noe skjult. Ingen fysisk kontakt. Jeg vurderer om jeg skal satse på hun men er usikker på om hvordan hun ser på meg. Aldersforskjellen er ikke noe hinder for meg men jeg vet ikke hva hun mener. Hun har vært sammen med en med tilsvarerene aldersforskjell før. Hvordan finner jeg ut hva hun ser på meg som? Redd hun ser på meg som en liten valp hun kan veilede i livet. Anonym poster: 85ab376ba3df5f671e46186323a96cf0
AnonymBruker Skrevet 16. september 2012 #2 Skrevet 16. september 2012 Touchet feil på overskriftyen. Får ikke endret.Er altså 27 år, men det ene året har lite å si mener jeg. Anonym poster: 85ab376ba3df5f671e46186323a96cf0
Gjest Søgni Skrevet 16. september 2012 #3 Skrevet 16. september 2012 Du er 27 år, dere er to voksne mennesker. Hadde du vært 17 kunne jeg skjønt logikken, men jeg tviler på at hun anser deg som en valp hun kan veilede i livet når aldersforskjellen ikke er større, og du er såpass gammel. Er dere på veldig ulike stadier i livet? Du får spørre henne hva hun mener om aldersforskjellen og hva hun vil, siden du er usikker. 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2012 #4 Skrevet 16. september 2012 TS: Ja. Selvfølgelig har hun lrvd mye mer på disse årene, men allikevel anser jeg meg selv som rolig og stabil. Venner som er varierende alder fra 24-50. Føler allikevel hun er mer etablert. Leilighet, hytte og bil. Men det har kanskje ikke noe å si. Er så vanskelig å ta det et steg videre uten å ta "praten" og praten ender alltid dårlig! Anonym poster: 85ab376ba3df5f671e46186323a96cf0
Gjest "gjest" Skrevet 16. september 2012 #5 Skrevet 16. september 2012 Ser ikke problemet her, lykke til.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2012 #6 Skrevet 16. september 2012 Ser ikke problemet her, lykke til. TS: Forstod ikke helt det du quotet. Jeg har ikke postet noe tidligere hvor jeg er bitter. Men hvordan burde jeg gå frem. Droppe praten. Er litt sjenert ovenfor hun. Føler at det ikke er jeg som har kontroll, men hun. Anonym poster: 85ab376ba3df5f671e46186323a96cf0
Gjest Wei Wei Skrevet 17. september 2012 #7 Skrevet 17. september 2012 TS: Forstod ikke helt det du quotet. Jeg har ikke postet noe tidligere hvor jeg er bitter. Men hvordan burde jeg gå frem. Droppe praten. Er litt sjenert ovenfor hun. Føler at det ikke er jeg som har kontroll, men hun. Anonym poster: 85ab376ba3df5f671e46186323a96cf0 Hun har ikke quoted noe. Qotene kommer i starten av innlegget. Det hun har under svaret sitt kalles for signatur. Noen kommenterte henne på den måten og brukeren valgte å beholde utsagn som en signatur. Flere som gjør det sånt her. 1
womenwomen Skrevet 17. september 2012 #8 Skrevet 17. september 2012 Jeg er en mann på 28 år. Nylig møtte jeg en fantastik dame som er 35 år. Hun tilbringer gjerne tid med meg. Vi har ikke flirtet direkte men kanskje noe skjult. Ingen fysisk kontakt. Jeg vurderer om jeg skal satse på hun men er usikker på om hvordan hun ser på meg. Aldersforskjellen er ikke noe hinder for meg men jeg vet ikke hva hun mener. Hun har vært sammen med en med tilsvarerene aldersforskjell før. Hvordan finner jeg ut hva hun ser på meg som? Redd hun ser på meg som en liten valp hun kan veilede i livet. Anonym poster: 85ab376ba3df5f671e46186323a96cf0 Hun er nok litt smigret over at en yngre mann på 27 liker henne sååå godt : ) En som nærmer seg 30 år er ingen " liten valp " . At du selv føler deg som en liten valp sammen med henne...det er ikke hennes skyld. Ligger bare i ditt eget hode... 1
Sophie-Ann Skrevet 17. september 2012 #9 Skrevet 17. september 2012 Kjør på!! Livet er for kort til å ikke ta sjanser
Gjest Eurodice Skrevet 17. september 2012 #10 Skrevet 17. september 2012 (endret) TS: Forstod ikke helt det du quotet. Jeg har ikke postet noe tidligere hvor jeg er bitter. Men hvordan burde jeg gå frem. Droppe praten. Er litt sjenert ovenfor hun. Føler at det ikke er jeg som har kontroll, men hun. Anonym poster: 85ab376ba3df5f671e46186323a96cf0 Hva mener du egentlig, droppe praten? Skal du bare "skride til verket" da og bli fysisk, mener du, uten innledende samtale? Endret 17. september 2012 av Arabella 1
Gjest Tidssone Skrevet 17. september 2012 #11 Skrevet 17. september 2012 Hva mener du egentlig, droppe praten? Skal du bare "skride til verket" da og bli fysisk, mener du, uten innledende samtale? *visualiserer katastrofen* 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #13 Skrevet 17. september 2012 Jeg er kvinne på 35 og blir smigret både om yngre og eldre menn jeg liker viser interesse, så kjør på Nå er ikke jeg veldig etablert for alderen, selv om jeg anser meg som normalt moden, men kunne godt vært sammen med en som var i slutten av 20-årene og sett på ham som en likeverdig, på samme måte som jeg kunne vært sammen med en på 40. Men altså, "droppe praten" tror jeg vi må ha en nærmere forklaring på, ja At du bestemmer deg for å flørte mer direkte med henne, ikke gå for mye rundt grøten, må være lov... Anonym poster: 1c2479f4e8c7f214fe441b7bdfa88e41 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2012 #14 Skrevet 18. september 2012 Hei! Dette minner meg om en situasjon jeg selv er i. Jeg har nemlig begynt å jobbe litt med en på 27, som jeg tror er interessert i meg. Jeg er litt sånn at jeg flørter og liker å få andre til å føle seg bra, og legger ikke nødvendigvis noe mer i det. Faktisk er det sånn at det ofte er vanskelig for meg å være hyggelig og sjarmerende når jeg virkelig er interessert i noen, som f.eks. en av de eldre på avdelingen. Sånn i utgangspunktet er jeg ikke interessert i en yngre mann. Dessuten vet jeg at han på 27 dater eller har et forhold med en annen jente som visstnok er veldig bra, og da mister jeg uansett interessen av prinsipp. Jeg har blitt såret selv og liker ikke at menn legger inn aksjer på flere steder samtidig, uansett hvilke grunner de mener at de har. Feighet er noe av det verste hos en mann, skikkelig valpetendenser, og er han ikke tøff nok til å være ærlig med den han holder på med og gå for den han egentlig vil ha, så er han ihvertfall ikke noe for meg. Anonym poster: ce87cfb81df3dbb609137b5f85af43ab
Gjest Janus Skrevet 18. september 2012 #15 Skrevet 18. september 2012 Hvordan finner jeg ut hva hun ser på meg som? Redd hun ser på meg som en liten valp hun kan veilede i livet. Ved å være et seksuelt vesen, vise henne at du liker henne og se hvordan hun reagerer på dine tilnærmelser. Du kommer langt ved å usjenert holde øyekontakt, nyte synet av henne og smile til henne. Gjerne le litt av henne fordi du synes hun er så søt. Oppfør deg akkurat som du ville gjort med en yngre kvinne. Å "ta en prat" er som regel en dårlig ide. Alderen din er ikke et tema så sant du ikke fortsatt bor hjemme på gutterommet og moren din vasker rommet ditt. Oppfør deg som om forholdet mellom dere er helt normalt og la alder være et tema du ikke engang har tenkt på. Hva tror du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå