AnonymBruker Skrevet 16. september 2012 #1 Skrevet 16. september 2012 Jeg er helt grønn når det kommer til oppussing, også av kjøkken.. Jeg har bestemt meg for å pusse opp kjøkkenet, men det må legges et opplegg for oppvaskmaskin som skal gjøres av rørlegger. Jeg tenkte å gjøre det meste selv, men kan jeg begynne å sette opp kjøkkenet før rørleggeren kommer, eller hvordan er dette? Anonym poster: 4af9558ae7996a8bd9f5c6a0e9966152
Gjest Wei Wei Skrevet 17. september 2012 #2 Skrevet 17. september 2012 Du kan starte med å rydde bort alt fra skapene, ta ut andre møbler, evt. ta vekk all kjøkkeninnredning hvis den skal byttes.
Gjest Bud Skrevet 17. september 2012 #3 Skrevet 17. september 2012 Hvor mye skal du gjøre? Bytte ut hele kjøkkenet? Du kan gjøre alt før rørleggeren kommer, han legger bare en slange fra oppvaskmaskina til vannkrana. Eventuelle hull borer han selv
AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #4 Skrevet 17. september 2012 Hvor mye skal du gjøre? Bytte ut hele kjøkkenet? Du kan gjøre alt før rørleggeren kommer, han legger bare en slange fra oppvaskmaskina til vannkrana. Eventuelle hull borer han selv Ja jeg skal bytte hele kjøkkenet og bytte gulvet:) Anonym poster: 96b6baf0d9177ce9ed8d608c2090d437
Suzy Skrevet 17. september 2012 #5 Skrevet 17. september 2012 Da er det vel bare å rive ut den gamle innredningen, og ta vekk evt gulv (om det skal fjernes). Mal veggene, legg gulvet og sett opp innredningen (i den rekkefølgen) - og få rørlegger til å komme for å koble til oppvaskmaskin (lage opplegg) - husk at du må ha en tilgjengelig kontakt for maskina også (og kontakt til kjøleskap/fryser) også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå