Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2004 #1 Skrevet 22. februar 2004 Hei! Har bleket tennene med former, altså sånne man bruker om natten. Det ble bra, men den øverste delen av tennene, altså nærmest tannkjøttet, er litt gul fremdeles. Dette må jeg bare leve med, i følge tannlegen. Hun sa det skal være sånn. Dere andre som har prøvd bleking, har dere det slik også? Ønsker svar fra dere som har gjort det på klinikk også.
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2004 #3 Skrevet 23. februar 2004 Mine ble helt hvite...ingen gul kant her nei! (Den gule kanten skyldes nok at bleke-kremen ikke har dekket hele tannen i virkningstiden....) Clea
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2004 #4 Skrevet 24. februar 2004 å :-( Er det formene det er noe galt med da tro? Eller gjør jeg noe feil? Jeg tror ikke det, hele tanna har blitt bleket, men er altså en anelse mørkere øverst. Er litt redd for å mase så mye på tannlegen om dette jeg.. blæ.
VesleBråka Skrevet 24. februar 2004 #5 Skrevet 24. februar 2004 Hvorfor er du redd for å mase? Har du ikke nettopp betalt tannlegen flere tusen kroner for et produkt/service du er misfornøyd med? Må slutte å gå så på tærne for leger og tannleger.. de selger da en service som mange andre.
Gjest 3llie Skrevet 24. februar 2004 #6 Skrevet 24. februar 2004 Bleket mine for ca et år siden hos en klinikk, de ble helt hvite.. ingen forskjell øverst ved kanten. Har du støpt egne former for dine tenner? Kanskje formen er for liten og ikke dekker helt øverst? Ville klaget om jeg ikke var fornøyd.
Gjest 3llie Skrevet 24. februar 2004 #9 Skrevet 24. februar 2004 Hva koster det å bleke tennene? Har inntrykk av at det varierer litt fra klinikk til klinikk.. fra 3000 til 5000 kr. Der jeg gjorde det kostet det 3900,- Dersom jeg ville gjøre det hjemme så kostet det 3200,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå