Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt lunsjen ute i 25 grader og knallsol. Det er helt fantastisk. Har aldri opplevd lignende vær i mai før. Alle rekorder brytes. Normalt er det nesten ullbukse-vær for ungene....gjett om de koser seg nå med vannkrig og bading...

Ahh....livet er herlig dere....

Sommerhilsen fra

12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, er det ikke deilig!!! icon_smile.gif

Litt trist er det selvfølgelig at jeg har pådratt meg den bølgen av forkjølelse/influensa som skyller over byen nå i finværet, men det er bedre enn å være syk i gråvær icon_smile.gif12

Skrevet

Heia!

Helt herlig her i Tromsø nå. Jeg nyter sola og leser bøker og har det helt topp. Det er sjelden at vi har slik vær nå i mai. Får bare håpe at sola og varmen holder hele sommeren. For da reiser jeg garantert ikke sørover!!

Kos dere jenter!!!!

Klem fra Maeve!*s*

Skrevet

Og jeg sitter her på Sørlandet og koser meg INNE PÅ JOBB med noen små gløtt av sol av og til...

*Blir grønnere og grønnere i ansiktet*12

Skrevet

Heldiggriser!!!! Unner dere det etter en lang og mørk vinter, selv om vi østlendinger etter 3-4 dager med regn holder på å gå helt i stå!!!12

Skrevet

Heia Sofia i Tromsø.

Godt for dere at dere har så flott vær! Ligger du og smeiger deg i Telegrafbukta?

Jeg unner dere det fine været. Håper det holder seg sånn lenge, sånn at jeg får oppleve det når ferien etterhvert tilbringes i Nord.

Her i Oslo er det passe surt. Minner litt om et middels varm Nord-Norsk sommer!! icon_smile.gif Nå ser jeg i alle fall et gløtt av sola.

Klem til dere i Tromsø.12

Skrevet

Her har vi like flott vær, ca 25 grader og masse sol.

Nesten litt for varmt til oss som ikke er vant til så fint vær og ihvertfall ikke i Mai.

Men vi nyter det til fulle mens det er, tror det skulle vare enda noen dager, heldigvis.

Solklem fra Cobra12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...