Thalassos Skrevet 16. september 2012 #1 Skrevet 16. september 2012 Jeg er på leting etter nye sanger til spillelisten min, og lurer på hva deres yndlingssang er! Den kan være gammel, ny, av Westlife, Bob Marley eller Jay Sean, alt ettersom, det viktigste er at den er nogenlunde rolig og FIN, med en behagelig vokal! Håper noen vil bidra Det kan være sanger som f.eks: ("Bråkete", men rolig og fin vokal innimellom) When you say nothing at all Fly on the wings of love Osvosv. Forhåpentligvis kan tråden inspirere andre til å finne sangperler til spillelistene sine!
Britt Banditt Skrevet 16. september 2012 #2 Skrevet 16. september 2012 (endret) Denne, og egentlig de fleste sangene til Melissa Horn: Denne blir jeg heller aldri lei: Dette er rolige, og ikke minst triste, sanger. Endret 16. september 2012 av Britt Banditt
McAdams Skrevet 16. september 2012 #3 Skrevet 16. september 2012 (endret) Endret 16. september 2012 av McAdams
Thalassos Skrevet 16. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2012 Tusen takk, nydelige sanger Dette er noen av sangene som gir meg ro i sjela: Oh my love, my darling Baby can I hold you (ikke originalen) Everything I do (I do it for you) Kommer nok flere
Gjest Gunfreak Skrevet 16. september 2012 #5 Skrevet 16. september 2012 Ikke akurrat sang, med tanke på at ingen synger på den
Thalassos Skrevet 16. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2012 Ikke akurrat sang, med tanke på at ingen synger på den Behagelig å høre på uansett! Takk
Gjest NerdMedSverd Skrevet 16. september 2012 #7 Skrevet 16. september 2012 http://www.youtube.com/watch?v=MPVtZ5rRu_4 Four and Twenty years ago I come into this life, the son of a woman And a man who lived in strife. He was tired of being poor And he wasn't into selling door to door And he worked like a devil to be more. A different kind of poverty now upsets my soul Night after sleepless night I walk the floor and I want to know Why am I so alone? Where is my woman, can I bring her home? Have I driven her away? Is she gone? Morning comes the sunrise, And I'm driven to my bed I see that it is empty And there's devils in my head. I embrace the many colored beast. I grow weary of the torment Can there be no peace? And I find myself just wishing that my life would simply cease. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå