Gå til innhold

Min bror bjørnen

Pip

Anbefalte innlegg

- nokon som har sett den? Me var og såg han i går - med engelsk tale. Synst det var ein flott film - veldig godt laga, og med ei nydeleg historie.

(Kvar gong eg ser teiknefilm lurer eg på kvifor eg ikkje gjer det oftare - mange av dei er jo så flotte!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig litt skummel, men hva med å se på anbefalt aldersgrense?

Var ei lita jente i salen der, men hun skjønte ikke mye siden det var orginalversjon (med engelsk tale).

Men vil nok ikke si den er veldig skummel, mer morsom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er veldig mye mer sjarmerende enn den er skummel.

Jeg skrev en anmeldelse av den for litt siden, hvor jeg skrev at unge vil nyte den i like stor grad som de eldre, bare på et lite annet plan. Men for en fire-åring vil det kanskje være greit å se den med norsk tale :) For alle andre er norsk tale tabu ;)

Og for all del, legg merke til elgene (vanskelig å la være)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elgene er kule ja, gå inn på hjemmesiden til filmen, så finner du fortsettelsen på deres "gjette lek" :) Like super som den i filmen.

Ingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin film - men litt langtekkelig kanskje!

Ikke den beste fra Disney spør du meg!

5 åringen likte den,syntes det var litt skummelt av og til!

Fin musikk!

-Charmina :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Den var veldig søt. Jeg fikk virkelig sansen for elgene. Og for den hamsteren i begynnelsen som har stjelt all maten fra fruen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den har aldersgrense 7 år.

Ja, jeg tror den blir litt skummel for en 4-åring, men igjen

det kommer jo ann på 4-åringen også... ;):)

Min 6-åring likte filmen, men det var nok vanskelig for ham å helt skjønne dette med magien og hvorfor/hvordan menneske plutselig blir til dyr... :o :wink:

Koselig film, men slår ikke "Løvenes konge"!! :)

Har nettopp kjøpt meg "Nemo" på DVD - gleder meg til jeg får den - den skal visst også være bra!!! :) :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble egentlig skuffa, syns ikke filmen holder mål i forhold til de gamle disney klassikerne som Løvenes Konge, Skjønnheten&Udyret, Lille Havfruen og sånn...

Jeg likte ikke slutten, syns tegningene var litt for enkle og den hadde ikke den gode gamle disney sjarmen... og humoren...

Men den er sikkert moro for de små...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Jeg synes den var både voldsom og trist! Gutten min på sju kommenterte etterpå at han synes den var altfor trist. Fireåringen min, som absolutt ikke er noen pyse, synes tidvis at det var skummelt.

Joda, elgene var morsomme, og bjørnene søte, men jeg synes dette var råtrist, og grein ikke så lite :oops: . Det er tross alt kraftig kost at et nært familiemedlem dør på dramatisk vis!

Og slutten? Nedtur, nødløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Grei nok... Litt vel klisjete (som vanlig fra Disney) og det værste slutten i manns minne!....

Lasse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes den var morsom jeg. Så den norske versjonen med ei jente på 5 år og hun lo masse under filmen eller satt og danset når det var sang.

Fortelllingen var nok så som så, men jeg synes den var fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...