Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd FAST-serien (shampo og balsam) og som vet om den funker? vil gjerne ha lengere hår, FORT....

Videoannonse
Annonse
Gjest grenlandstuppa
Skrevet

Jeg prøvde den ikke lenge nok til å se om den funket. For håret mitt ble nemlig helt jævlig av dem. Tørt, flokete og krusete. Kunne ikke tenke på å greie det med mindre det var helt tørt. Og jeg har til vanlig veldig mykt og glatt hår.

Skrevet

Jeg prøvde faktisk, for noen år siden. Følte det fungerte da, men jeg tror godt det kan ha vært placeboeffekt. Det dette produktet virkelig gjør er å motvirke testosteronbetinget håravfall, som hovedsaklig rammer menn. Det er i alle fall det det skal gjøre siden det motvirker opphopning av dihydrotestosteron.

Hvis du ser på det rent forskningsmessige, vil du se at studien kun er utført på menn som mister hår, i såkalt mannlig mønster. Studiedesignet er ikke bra, der finnes mye bedre metoder for å finne ut slike ting. Der står ingenting om at det får håret til å gro raskere hos kvinner. Hvis noe er for godt til å være sant så er det som regel det.

Hvorfor må du ha lengre hår fort? Jeg vil også ha langt hår. Det begynner å komme seg, men det har tatt tid og energi. Man må nok dessverre gjøre det på den gamle måten, ingen snarveier når det gjelder akkurat dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...