Gå til innhold

Hvordan se eldre ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er snart 20 år, men føler jeg fortsatt ser ut som en 15-åring og jeg skjønner ikke hva jeg gjør feil. Er det noen som har noen tips?

Anonym poster: 4621e2982c3654d469a04328f586f6c8

Videoannonse
Annonse
Gjest avocadoen
Skrevet (endret)

Kan du beskrive klesstilen din da? :)

Slutt å kjøp klær fra BikBok ihvertfall.

Her er noen kule outfits:

Edit: Det hjelper også på å slutte og bruke 10 lag med brunkrem og masse extentions. Det er det mange som gjør feil :gjeiper:

Endret av avocadoen
Skrevet

Kan du beskrive klesstilen din da? :)

Slutt å kjøp klær fra BikBok ihvertfall.

Her er noen kule outfits:

Edit: Det hjelper også på å slutte og bruke 10 lag med brunkrem og masse extentions. Det er det mange som gjør feil :gjeiper:

Åh, tusen takk for hjelpen! Vennene mine sier at jeg har en preppy/classy stil. Men jeg føler problemet mitt mest er høyden min! Jeg er 164, men jeg synes jeg ser mye lavere ut enn andre som er like høy som meg. Noen tips?

Gjest avocadoen
Skrevet (endret)

Åh, tusen takk for hjelpen! Vennene mine sier at jeg har en preppy/classy stil. Men jeg føler problemet mitt mest er høyden min! Jeg er 164, men jeg synes jeg ser mye lavere ut enn andre som er like høy som meg. Noen tips?

Jeg er 162cm, så jeg har vel det samme problemet. Du må ikke finne på å bruke bukser som er lav i livet. Bruk normale og highwaist.

Om du bruker highwaist, kan du putte en tynn skjorte nedi. F.eks denne: http://only.no/only/...WEB&forceScope= . Du kan og ha skjorta utenpå highwaisten, men da må den dekke rumpa. Om den slutter midt på rumpa, ser du lavere ut. Det gjelder uansett hvilken bukse du har på. Skjorta kan og være kort og slutte rett over rumpa.

Høye hæler gir og selvfølgelig en illusjon av lengre bein.

Endret av avocadoen
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

kullsvart eyeliner oppe og nede, du ser 30 år eldre ut tvert!

Pris deg lykkelig for at du ser 15 ut, når alle andre blir rynkete skrukkenisser så ser du fortsatt ung og pen ut :)

Skrevet

Haha, ja håper det kommer noe godt ut av det! Tusen takk for hjelpen, skal se om jeg får gjort noe med det :-)

Skrevet

- Bruk rød leppestift

- Bruk eyeliner både oppe og nede ved øyet

- Bruk mørke/svarte klær. (Du ser yngre ut i hvite klær)

- Ta på høyhelte sko

:)

Anonym poster: 965eb9779709b643ea604bbb85ef7532

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...