AnonymBruker Skrevet 16. september 2012 #1 Skrevet 16. september 2012 Hei. Igår kjøpte jeg meg to nye te'er, Pukka Cleanse og Pukka Cleanse Detox. De skal visst være bra for huden. Altså rense huden innenfra. Noen som har noe erfaringer med disse? Er det slik at alle urenheter kommer ut, og så forsvinner de etterhvert? Fortell meg deres erfaringer. Gjerne med andre type te'er også. Skal begynne å ta nattlysolje etter å ha drukket te'en 4-5 ganger daglig i en uke. Anonym poster: 7f75f114e1117f2f61125662821fe740
AnonymBruker Skrevet 16. september 2012 #2 Skrevet 16. september 2012 Jeg har forresten fet/blandingshud, med dype kviser... Sånne svære røde monstre. Anonym poster: 7f75f114e1117f2f61125662821fe740
Gjest mari kontrari Skrevet 24. september 2012 #3 Skrevet 24. september 2012 Jeg tror nok dessverre ikke te i seg selv vil hjelpe dersom du ikke ellers passer på å ha en sunn/hudvennlig livsstil. Men det kan godt være det er et bra tilskudd, så det skader nok ikke å prøve. Men du kan ikke trylle vekk forurensning, søvnmangel, vitaminmangel, dårlig mat, mangel på frisk luft og trening og dårlige hudprodukter med en kopp te, dessverre. Jeg mener ikke å si at dine kviser nødvendigvis skyldes noe av dette, men det er eksempler på ting som bidrar til dårlig hud. I tillegg skyldes kviser hos mange hormoner, og da er de gjerne vanskelige å få bukt med uten legehjelp. Nattlysolje har jeg hørt om flere som har fått hjelp av, men så vidt jeg vet er det ikke funnet effekter av det på kviser i vitenskapelige tester (men det er heller ikke gjort mange omfattende og gode tester enda.). Men drikk te, det er uansett sunt for deg og en god erstatter for usunn kos. Men jeg tror du like gjerne kan velge den du liker best, evt. grønn eller hvit te for sine egenskaper, fremfor spesielle detox-teer
Gjest BabyBlue Skrevet 24. september 2012 #4 Skrevet 24. september 2012 Grønn te og te generelt er godt for huden, men det kan ikke ene og alene rydde opp i hudproblemer. Detox fører gjerne til styggere hud der og da, også så blir den finere etterhvert, men for å utføre en rens må du tenke på kostholdet i tillegg og presse i deg så ren mat som mulig.
Gjest Miho Skrevet 24. september 2012 #5 Skrevet 24. september 2012 Spearmint-te reduserer testosteron i kroppen, så noen får mindre kviser av å drikke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå