Gå til innhold

Hva bør man ta vare på av viktige papirer man får i posten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har levd et bekymringsløst liv frem til nå, men nå vil jeg begynne et nytt og bedre liv! :) dette krever små skritt... Til å begynne med vil jeg få kontroll på alskens papirer som kommer i vinduskonvolutter og lage meg et oversiktelig system. Hva er lurt å ta vare på og hvor lenge når det gjelder standard papirer som kommer?

Hvilken forsikring bør man ha og hva er lurt å tenke på her? Det er så vanskelig å få objektive råd her, fordi de som kan dette har ofte et eget økonomisk motiv...

<br /><br /> Anonym poster: e36d3ca8f282a2b6cb1399debf2593b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på hva du vil forsikre, rams opp!

Anonym poster: 25e07059f03f6d0fcc53b765a69f3e99

Skrevet

Jeg tar ikke vare på så mye av det jeg får i posten.. Eneste er vel forsikringsbevis og selvangivelsen, men tror det er mulig å få tak i digitalt i ettertid så er kanskje ikke så viktig det heller.

Hvor gammel er du? If, og sikkert andre forsikringsselskap, har sånne ungdomsforsikringer der du får ulykke-, reise- og innboforsikring i en pakke. Tror det er frem til man er 30 man kan få det og det er billigere ennå ha dem hver for seg. Jeg fikk i tillegg rabatt fordi foreldrene mine var If plusskunde når jeg bestilte, så det kan lønne seg å bli kunde i samme selskap som foreldre. Har du bil? Da må du isåfall har bilforsikring (det er påbudt). Hvis du har husdyr bør du forsikre dem så du slipper uforutsette høye dyrlegeregninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...