Gå til innhold

Da er jeg i gang...

KalloRilla

Anbefalte innlegg

Da er den siste p pillen tatt for denne gang, og prøvingen starter om noen dager - bare denne "pille-mensen" er over. Regner ikke med blink med en gang da, men stresser jo litt mer datoer osv. Er vel en "jentegreie" det... Får følge nøye med her inne, så faler det sikkert noen nyttige tips i fanget på meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende da!

Lykke til. :P

Jeg har 4 md igjen med piller. Slutter når jeg er tilbake fra bryllupsreisen.

Spennende tider fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye for velkomsten. Det var så kos :-) Det er spennende og gleder meg vildt til det er ordentlig i gang her. Blir spennende og følge dere alle her inne :-)

Håper bare dere alle blir "borte" herfra fort jeg, og går over fra "prøver til svanger" :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja la oss håpe vi alle snart forsvinner herfra!!! det hadde vært stas det!!! Rett inn på gravidforumet med oss alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til jeg kan si det samme :)

Vi har blitt enige om at jeg skal spise opp brettene i denne pakka, og det er tre brett igjen nå...

Men for din skyld håper jeg jo at du er ute herfra før jeg kommer inn hit "på ordentlig"!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jo jeg bare er innom å sier "hei" her da :ler: men det er vel litt mer enn en kan forvente vel :ler::ler: Kjenner det kribler i kroppen alt, vi har alle mange spennende dager forran oss med gleder, sorger og utfordringer. Slik er livet......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Trenger vel ikke forklare så mye om hva jeg har gjort i helgen :oops: :oops: :oops: Spennende dager i neste 2 ukene nå ja :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med prøving. Det er ei spennende tid.

Jeg og sambo er også i gang igjen etter en spontanabort for en måned siden. Må nok bare prøve å ikke tenke så mye på det som har skjedd og se framover. Det blir nok vår tur også.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Her var det jammen mange likesinnede :-)

Vi er også prøvere; har EL en gang mellom idag og fredag; så vi har planer om å "jobbe overtid "de neste dagene.

Er i PP1; blir spennende å se hvor fort det klaffer :wink:

Lykke til alle sammen!

Klem fra Lumiere (fransk for lys)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Bang sa det så var jeg over i PP2 og dag 1.... Ønsker meg selv bedre lykke neste gang jeg, og ser lyst på kommende lakensambaperioder. Øvelse gjør mester :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...