Gå til innhold

Overraskelse til mannen?

Lullu

Anbefalte innlegg

Ser Arwen skal overraske mannen sin med småting på bryllupsdagen. Andre som skal det? Og hva skal dere overraske med (du kan gjerne svare du også Arwen, jeg ble så nyskjerrig!)??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tja, får jo lyst ... men dagen er fylt av mange inntrykk allikavel.

Tviler på at vi kjører morgengaver og sånt, det går endel penger på bryllupet. Vi skal på bryllupsreise etterpå, kan heller overraske ham da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. det blir bare en del småting. Alt er ikke bestemt enda, men han skal få en liten eske med et brev + litt småting som passer til han om morgenen. Skal be forloveren hans gi han det. Jeg har ordnet slik at han får en annen forrett enn alle andre uten at han vet det (han liker ikke det vi egentlig skal ha så det skulle jo egentlig bare mangle) Det blir å gjøre ting som passer til han. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Arwen det der var kjempelurt :wink: Har ikke tenkt tanken engang, men det skal jeg gjøre nå :-)

Kanskje jeg skal orden en vakker eske til ham som kan inneholde bla. et lite kjærlighetsbrev fra meg om han kan lese om morgenen :-) En pakke røyk (i tilfelle han glemmer sin hjemme :ler: ), litt hjertesjokolade............

Andre ting?

*tanken er helt ny og kommer ikke på mere i farten*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva som er vanlig blant mannfolka mhp undertøysbekledning, tipper mange av dem ikke har tenkt på noe spesielt den dagen, i motsetning til oss damer.

Så en liten gave som forlover kan gi ham i forb. med påkledning kan jo være en deilig, ny underbukse, f.eks. en i microfiber, som er behagelig å gå med en lang dag, pluss at den får buksene til å "falle" pent over rumpa... ;)

Får lyst til å gifte meg igjen av dere, jeg! :) Men det må i så fall bli med samme mannen..... :elsker:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal legge to flasker underberger i den eska (to små en til sambo og en til forloveren hans, noe å roe nervene på :wink: og så skal jeg kjøpe disse sokkene og denne bokseren, vaske de og legge de rene og pene i esken. Det dukker opp ting hele tiden som skal oppi der. Mye morro på nett. (Skal kjøpe sånne sokker til pappa også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Særdeles god ide', Arwen!!

Hva skal jeg putte i min eske til ham da?

- Brev

- En miniatyrflaske med konjakk

- Kanskje et bilde av oss fra dagen vi ble et par (Vi sang og spilte i min tantes bryllup i kirken vi skal gifte oss i...)

Hmm...får tenke litt mer på den. Sokker og truse til ham har vi allerede kjøpt inn. Nye til den store dagen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det er en god ide, men det er vel litt viktig at det ikke blir for jentete :roll: Tenker da på kjærlighetsbrev og hjertesjokolande..... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal det ikke bli jentete? Du er vel en jente... :)

Synes det var brevet som gjorde dette til en god idé. Brevet kan inneholde romantiske ting dere har opplevd sammen. Dine håp for fremtiden. Beskrivelse av hvor mye du gleder deg til dagen deres sammen og bare romantiske, koselige ting som setter mannen i romansestemning og som får ham til å huke i all nervøsiteten hvor mye han elsker deg....

Synes romantikken i en slik eske er alpha og omega (, men det er jo bare min mening da...)! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempebra ide!

Kjærsten min syns heller ikke ting blir for jentete. Han har til og med en liten bamse i sengen, og blir veldig glad for bamse, hjertekort, sjokolader etc......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette fikk jeg lyst til å gjøre også. Kan jo alliere meg med svigermor også, så han får esken når han har stått opp, så han ikke vet at det er noe til ham ;) Brev vil jeg i så fall legge oppi, romantikk passer seg jo på en slik dag. Ellers så regner jeg med at han kjøper seg nytt undertøy og sokker selv men en liten en til å styrke nervene på var smart! Tar gjerne imot flere tips også jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Syns det var kjempefint å ordne annen forrett til ham! Men: Hvorfor ha, i utgangspunktet, en forrett den ene ikke synes om? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det var kjempefint å ordne annen forrett til ham! Men: Hvorfor ha, i utgangspunktet, en forrett den ene ikke synes om?  :o

Samme tenkte jeg... Men jeg har faktisk vært i et bryllup der både bruden og brudgommen fikk enn annen hovedrett enn oss andre, fordi de ikke likte den! Er det snobberi som gjør at de velger den maten da, eller hva er det?

Men jeg skal ikke spore helt av her, jeg synes en gave på bryllupsdagen var en kjempesøt ide, som jeg er sikker på at min kjære også ville likt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var kjempefint å ordne annen forrett til ham! Men: Hvorfor ha, i utgangspunktet, en forrett den ene ikke synes om?  :o

Samme tenker jeg. Jeg liker ikke sjømat, og sambo synes det er sært. Men han sier: Poirot, vi skal da ikke ha sjømat i bryllupet vårt når du ikke liker det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme tenker jeg. Jeg liker ikke sjømat, og sambo synes det er sært. Men han sier: Poirot, vi skal da ikke ha sjømat i bryllupet vårt når du ikke liker det!!

Fordi han sa vi skulle ta sjømat. Jeg elsker det. Han bryr seg ikke så mye om forretten egentlig, men hyggelig å kunne gi han noe han liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min mann synes heller ikke ting blir for jentete. Han liker faktisk romantikk og elsker å få sånne kort med søte små hilsener fra meg og hvor det står hva jeg setter pris på med ham og hvor mye jeg elsker ham :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...