Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var og formet bryn for ikke så lenge siden, og hudpleieren anbefalte serum som skulle gjøre brynene litt tykkere. Funker noe sånt? Og hva heter det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er dette produktet som får øyenvippene til å vokse.. Jeg har blitt ganske vitenskaplig av meg de siste årene, men skal funke. Det ble oppdaget da frivillige pasienter skulle prøve et-eller-annet øyemedisinsk. Jeg har prøvd det selv, og på meg virker det. De jeg har snakket med sier at det virket. Vippene blir lengre, og noen føler de blir tykkere også. Det er litt dyrt (ca 1000 kroner), det er ulempen. Først var det fusion beauty som hadde rettighetene, men nå produserer flere merker det, så prisene vil nok gå ned etterhvert.

Siden dette fungerer på vippene, er det godt mulig at det funker på bryn også, det er jo logisk.

Skrevet

Det er dette produktet som får øyenvippene til å vokse.. Jeg har blitt ganske vitenskaplig av meg de siste årene, men skal funke. Det ble oppdaget da frivillige pasienter skulle prøve et-eller-annet øyemedisinsk. Jeg har prøvd det selv, og på meg virker det. De jeg har snakket med sier at det virket. Vippene blir lengre, og noen føler de blir tykkere også. Det er litt dyrt (ca 1000 kroner), det er ulempen. Først var det fusion beauty som hadde rettighetene, men nå produserer flere merker det, så prisene vil nok gå ned etterhvert.

Siden dette fungerer på vippene, er det godt mulig at det funker på bryn også, det er jo logisk.

Hva heter det?

Skrevet

Før du starter med sånne serum bør du være klar over at det er ikke risikofritt: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=687289

Det er sikkert ikke like risikabelt på bryn som det er på vipper, men man vet aldri hvordan man kan reagere.

Anonym poster: 7d96386a12f7314afb3f7e1c3a29eaac

Gjest grenlandstuppa
Skrevet

Jeg brukte iGlow long lashes serum, etter å ha lest om det her: http://mallo88.blogg.no/1317427082_omtale_iglow_long_las.html

Det funket faktisk overraskende bra. Jeg fikk mye mer brynhår, og øyevippene ble 2-3 milimeter lenger. Var en periode jeg fikk mange spørsmål om jeg brukte falske vipper=) Har ikke brukt mer enn en tube da, siden jeg ikke har kjempebehov. Men blir nok til at jeg bruker igjen en gang.

Skrevet

Hva heter det?

Brukte fusion beauty sin stimulash fusion. De andre skal virke de også, men det er denne jeg kan garantere for at kan virke veldig bra. Forresten innså jeg at jeg også kunne trengt litt mer øyenbryn, så hold oss oppdatert om åssen det går! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...