AnonymBruker Skrevet 16. september 2012 #1 Skrevet 16. september 2012 Har sett noen veldig gode filmer fra Spania, Portugal og Sør-Amerika. Hvilke er dine favoritter?<br /><br /> Anonym poster: cf28fd21870ac6ec6e975b3f3845a9c6
Clyro Skrevet 16. september 2012 #2 Skrevet 16. september 2012 El laberinto del fauno (Pans labyrint)
Aranciata Skrevet 17. september 2012 #3 Skrevet 17. september 2012 Jeg er veldig glad i Daniel Burmans filmer, spesielt: - Todas las azafatas van al cielo - Esperando al mesías - El abrazo partido - Derecho de familia (De tre siste er en slags trilogi.)
Thought-Fox Skrevet 17. september 2012 #4 Skrevet 17. september 2012 El laberinto del fauno El Espíritu de la colmena Amores perros Cidade de Deus El Topo La Montaña Sagrada
Gjest Skrevet 17. september 2012 #5 Skrevet 17. september 2012 El Orfanato. En veldig bra skrekkfilm også! En sjelden ordentlig bra skrekkfilm. 1
Hibiskus Skrevet 17. september 2012 #6 Skrevet 17. september 2012 (endret) Min favorittfilm som barn var (larven Keti), kan hende det er andre der ute som hadde det samme forholdet til filmen som jeg. Når jeg fant den på youtube for noen år siden gråt jeg av glede så glad og nostalgisk som jeg ble. Utenom DEN som sikkert ikke er av stor interesse, så jeg nylig Mientras duermes. En psykologisk thriller hvor spenningsnivået eskalerer til det punkt at du føler du ikke klarer å se mer, men samtidig må du for å vite hva som skjer videre. Blodet bruste litt for å si det slik, filmen har også fått endel priser og nominasjoner. Rec og Rec 2 er for min del en av de bedre grøssere der ute. Hendene foran ansiktet og øynene knipt hardt igjen-film <3 Rec 2 er mye mer i banene til en fortsettelse enn en oppfølger. Cidade de Deus(City of God) er en portugisisk drama-film som ble nominert til fire Oscar i sin tid, og er virkelig en MÅ SE FILM for alle og enhver. Filmen forteller om en hverdag vi i Norge bare kan forestille oss, noe denne filmen gjør på en mesterlig måte. XXY Argentinsk drama som setter spor. Er en veldig spesiell og fin-sørgelig film. Endret 18. september 2012 av Hibiskus
Hibiskus Skrevet 18. september 2012 #7 Skrevet 18. september 2012 El Orfanato. En veldig bra skrekkfilm også! En sjelden ordentlig bra skrekkfilm. Slenger meg på den, definitvt mer enn verdt en titt
Gjest Skrevet 18. september 2012 #8 Skrevet 18. september 2012 Slenger meg på den, definitvt mer enn verdt en titt Absolutt altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå