Gå til innhold

Flinke behandlere i Oslo? (senebetennelse i foten)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg har slitt med en vond fot lenge. Skaden er løperelatert, og jeg tror jeg har en senbetennelse/betent slimpose e.l. nederst i ankelbenet, nærmere bestemt rett under den kulen på foten. (Det er litt vanskelig å forklare eksakt lokasjon.)

Nå har jeg gått med dette så lenge at jeg nå ønsker å oppsøke noen som har god peiling på denne typen vondter. Jeg har prøvd å hvile foten, belaste den minst mulig, jeg går alltid med støttebandasje når jeg er i bevegelse utenfor heimen etc. Dette hjelper og smerten blir borte, helt til jeg begynner å belaste foten mer - da slås skaden opp på null komma niks.

Vel, det jeg lurer på er om det er noen som har kjennskap til noen flinke behandlere innenfor dette området i Oslo? Om det er offfentlige eller private behandlere spiller ingen rolle.

På forhånd takk! :)

Anonym poster: 4d122834753f8ef951955e4e480d3bcd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du sender meg en privat melding kan jeg gi deg navn og nummer på fysioterapeuten som ordna min fot.

Skrevet

Jeg vil anbefale deg Naprapat! Jeg går til behandling for betennelse i albuen og er kjempefornøyd med behandlingen.

http://www.naprapatlandslaget.no/

Les litt på nettsiden deres og se om de kan hjelpe deg med ditt problem. Ganske sikker på at de kan! :) Lykke til!

Skrevet (endret)

--------

Endret av Solsikke
Skrevet

Jeg skal gjøre litt mer research på Naparapatlandslaget - takk for tips! :)

-ts

Anonym poster: 4d122834753f8ef951955e4e480d3bcd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...