AnonymBruker Skrevet 16. september 2012 #1 Skrevet 16. september 2012 Hei, jeg har slitt med en vond fot lenge. Skaden er løperelatert, og jeg tror jeg har en senbetennelse/betent slimpose e.l. nederst i ankelbenet, nærmere bestemt rett under den kulen på foten. (Det er litt vanskelig å forklare eksakt lokasjon.) Nå har jeg gått med dette så lenge at jeg nå ønsker å oppsøke noen som har god peiling på denne typen vondter. Jeg har prøvd å hvile foten, belaste den minst mulig, jeg går alltid med støttebandasje når jeg er i bevegelse utenfor heimen etc. Dette hjelper og smerten blir borte, helt til jeg begynner å belaste foten mer - da slås skaden opp på null komma niks. Vel, det jeg lurer på er om det er noen som har kjennskap til noen flinke behandlere innenfor dette området i Oslo? Om det er offfentlige eller private behandlere spiller ingen rolle. På forhånd takk! Anonym poster: 4d122834753f8ef951955e4e480d3bcd
Wiggins Skrevet 16. september 2012 #2 Skrevet 16. september 2012 Hvis du sender meg en privat melding kan jeg gi deg navn og nummer på fysioterapeuten som ordna min fot.
CupCakeSnuppa Skrevet 16. september 2012 #3 Skrevet 16. september 2012 Jeg vil anbefale deg Naprapat! Jeg går til behandling for betennelse i albuen og er kjempefornøyd med behandlingen. http://www.naprapatlandslaget.no/ Les litt på nettsiden deres og se om de kan hjelpe deg med ditt problem. Ganske sikker på at de kan! Lykke til!
Solsikke Skrevet 17. september 2012 #4 Skrevet 17. september 2012 (endret) -------- Endret 17. september 2012 av Solsikke
AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #5 Skrevet 17. september 2012 Jeg skal gjøre litt mer research på Naparapatlandslaget - takk for tips! -ts Anonym poster: 4d122834753f8ef951955e4e480d3bcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå