Gå til innhold

Hvordan reagerer dere kvinner når...

Anbefalte innlegg

Skrevet

en mann forteller at det var damen som slo opp? Har ved flere anledninger blitt spurt av damer om hvorfor det ble slutt med exen og når jeg forteller at det var hun som dro så er svaret "ok" med et granskende blikk. Det er nesten som jeg kan se at de tenker "hva er feil med denne mannen siden hun ikke ville være sammen med ham?" Er det slik dere tenker?

Når gutter spør så er responsen mer "det var synd", "det finnes flere fisk i havet" osv. men det opplever jeg sjeldent hos jenter. Det virker som sagt nesten som om jentene spør for å finne ut om jeg er en som blir forlatt eller en som forlater.

Hvis dere er singel og møter en singel mann som forteller at det var eksen som dro, teller det negativt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det betyr ikke noe.

For de som har vært gift/har barn er det vel fote slik at kvinnen går fra mannen for å finne seg selv, men mannen går når han er utro/har funnet en annen.

Skrevet

Jeg syns det ligger noe i det du sier.

Er vell bare til å svare "vi ble enige om at det var det beste" om noen spør. ;p

Anonym poster: dabd9415b62d7d53fb7ef009bcba356f

• Liker 2
Skrevet

en mann forteller at det var damen som slo opp? Har ved flere anledninger blitt spurt av damer om hvorfor det ble slutt med exen og når jeg forteller at det var hun som dro så er svaret "ok" med et granskende blikk. Det er nesten som jeg kan se at de tenker "hva er feil med denne mannen siden hun ikke ville være sammen med ham?" Er det slik dere tenker?

Når gutter spør så er responsen mer "det var synd", "det finnes flere fisk i havet" osv. men det opplever jeg sjeldent hos jenter. Det virker som sagt nesten som om jentene spør for å finne ut om jeg er en som blir forlatt eller en som forlater.

Hvis dere er singel og møter en singel mann som forteller at det var eksen som dro, teller det negativt?

Nei, det teller ikke negativt. Forøvrig er jeg ikke så fan av å vite mest mulig om mannens tidligere forhold. Hva har det å gjøre med nåtiden? Ingenting.

Anonym poster: a6814e51b711117b8939bc1b39483291

Skrevet

Er vell bare til å svare "vi ble enige om at det var det beste" om noen spør. ;p

Er du mann eller kvinne? Viktig mtp dette spørsmålet.

Skrevet

Joda, men her kan det tolkes som at jeg prøver å skjule noe. Da kan jeg like gjerne si at det var jeg som slo opp.

Skrevet

Er du mann eller kvinne? Viktig mtp dette spørsmålet.

Kvinne.

Skrevet

Stiller ikke spørsmål jeg ikke vil ha svar på. :)

Skrevet

Nå er det ikke nødvendigvis damer jeg dater jeg tenker på, men kanskje kjærester til kompiser, kollegaer eller tilfeldig dame man kommer i snakk med.

Skrevet

Det gir 0 mening iht det pressplay spør om. Man stiller som regel ikke spm ut av det blå, det er som regel for å finne ut mer av den personen, men når damer gjør f.eks det pressplay spør om, hva er meningen bak det?

Skrevet

Som du sikkert forstår så er jo ikke jeg dame :smoke: hehe

Men det sier seg jo selv at det i utgangspunktet teller negativt i andre kvinners øyne at dama har dumpa deg. Da må du gi en god grunn, for å si det sånn.

Og det teller selvfølgelig heller ikke positivt hvis du har dumpa dama; uten å ha en meget god grunn.

Kvinner ønsker seg en mann med gode kvaliteter og verdier. Akkurat som at vi ønsker ei dame med gode kvaliteter og verdier. Dvs. at de mannfolka som er seriøse ønsker det. Resten av oppsopet er en helt annen sak ;) hehe

Skrevet

Jeg reagerer ikke på at dama har gjort det slutt, men hvordan mannen takler det. Var ute for en som ikke taklet det, og det fikk han til å framstå som en "taper".

Skrevet

Jeg reagerer ikke på at dama har gjort det slutt, men hvordan mannen takler det. Var ute for en som ikke taklet det, og det fikk han til å framstå som en "taper".

At det blir en periode etterpå med null motivasjon er faktisk en helt normal reaksjon.

De som bare kaster seg ut i det med en ny rett etterpå er ikke helt normale, vil jeg måtte påstå.

Skrevet

De som bare kaster seg ut i det med en ny rett etterpå er ikke helt normale, vil jeg måtte påstå.

Det er jo en fin måte å komme over den forrige på, så lenge man ikke legger noe i det, bare er med på morroa.

Skrevet

Det er jo en fin måte å komme over den forrige på, så lenge man ikke legger noe i det, bare er med på morroa.

Kan ikke se at dette er noe konstruktivt egentlig. Sikkert mange som klarer å innbille seg det, men det er en annen sak.

Dessuten kan man lure den andre parten. Noe som er utilgivelig.

Skrevet

Hvem som bestemmer seg for å dra i andres forhold interesserer meg ikke. Om en kompis er såret, så kan jeg for all del prate med han om det, men hvem som slo opp er likegyldig for meg.

Skrevet

Hvem som bestemmer seg for å dra i andres forhold interesserer meg ikke. Om en kompis er såret, så kan jeg for all del prate med han om det, men hvem som slo opp er likegyldig for meg.

Poenget her er først og fremst hvordan du hadde reagert hvis dette var en fyr du vurderte å satse på selv.

Skrevet

Dumpet en gang så bryr jeg meg ikke, seriedumpet ja da blir jeg veldig skeptisk.

Anonym poster: 2770c2c5ce3daa330f542c8c1cd16228

Skrevet

Så du driter i den du bruker for å komme over eksen da? H*n kan jo legge mere i det enn du gjør...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...