Gå til innhold

Tramadol og alkohol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere :)

Jeg har googlet som en gal, men har ikke klart å finne svar på det jeg lurer på. Så om noen her har erfaring med eller kunnskap om Tramadol, ville jeg satt stor pris på svar.

Jeg går for øyeblikket på Tramadol for ryggsmerter og beinbrudd, og skal gå på det i to uker. Bursdagen min er neste helg, og da vil jeg gjerne kunne drikke vin og kose meg, men man kan ikke drikke mens man går på pillene. Det jeg lurer på er om det går bra om jeg kutter ut pillene dagen før bursdagen og på selve dagen og heller begynner på igjen dagen etter? Det å drikke mens man tar tramadol har kan visst ha veldig alvorlige følger, så den sjansen er jeg ikke villig til å ta. Men om jeg har gått i minst et døgn uten å ta noe, så er det vel trygt å drikke vin? Jeg har dessverre ikke en fastlege som jeg kan ringe og spørre.

Anonym poster: cf013487fdffb4f5d32764d739078b13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Apotek :) De har stort sett bedre kunnskaper om medisiner og alkohol enn legene har.

Skrevet

Jeg stenger denne tråden, da vi ikke har noen muligheter til å vite hva slags kompetanse som ligger til grunn for svar du måtte få. Kontakt en lege eller spør på apotek.

Kosemose, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...