Gjest airam90 Skrevet 16. september 2012 #1 Skrevet 16. september 2012 (endret) Jeg har et problem.... Har de to siste prøveperiodene tatt EL-test for å finne ut når jeg har hatt eggløsning. Den ble positiv på lørdag og negativ igjen mandag. Vi hadde sex idag. jeg hatt såviiiiidt pittelitt rødlig utflod idag bare. Når vi hadde sex så plutselig begynner jeg å blø kjempemasse!!!! Merker ikke det selv før vi "skifter stilling". Har jo ikke vondt og jeg begynner bare å blø slik vist vi har sex og ikke ellers. Dette har skjedd de siste 5-6 gangene rundt noen dager etter EL. Har også merket at det KUN er når "jeg sitter på topp" at jeg begynner å blø sånn. Har ikke tenk over det veldig før idag, men idag var det skikkelig skummelt og ekkelt. Ble skikkelig redd. Mannen tar det jo kjempefint og trøster meg og bryr seg ingenting om at manndommen er full i blod stakkars. Er jo både flaut, ubehagelig og alt på en gang. Denne gangen begynte jeg å grine.... ble rett og slett redd. Hva kan dette være?? Er det farlig?? Kan det gå ut over at vi prøver å bli gravide? Er på PP3 og har syklus på 29/30 dager. Ellers alt ok... Skjønner ingenting Endret 16. september 2012 av airam90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå