Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har liksom aldri hoppet på den foundation-bandwagonen, og det er på alle måter høyst på tide :P

Jeg har litt oljete t-sone, noen kviser av og til, STORE porer.og når det lir mot vinter så får jeg tørr hud ved siden av nesa. Er også evig rød på toppen av kinnbeina, faktisk.

Fin blanding med andre ord. Er det noen som har noen gode tips?

Trenger vel også enten en porefyllende primer eller en antirød primer. Kan man få i både pose og sekk?

I'm a trainwreck! :P

Takk for eventuelle svar :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke plasser selger Clarins i Norge da? :)

Skrevet

esthetique hadde iallefall, vet ikke om kicks skal fortsette å føre clarins......... den heter everlasting da, jeg skreiv feil ;p men den er utrolig bra! anbefales!

Skrevet

Takk for svar, skal absolutt prøves ut :)

Skrevet

Kom gjerne med noen flere forslag, dere andre også :)

Skrevet

Prøv BB krem. Eg er veldig fornøyd med skin 79 sin gold et eller annet. Sølvfarget sylinderaktik boks. Søk på nettet el ebay.

Skrevet

Jeg med de digre porene mine får vel ikke så god dekk-evne av en BB cream?

Skrevet

En god primer etterfulgt av MaxFactor Facefinity all day flaweless. Dekker bra, gir gjevn hud og sitter som støpt. Passer meg perfekt og jeg har fet hud hvor sminken ikke sitter, porer rundt nesen og en del kviser som trengs å dekkes til. Forelsket meg helt i denne ;)

Skrevet

En god primer etterfulgt av MaxFactor Facefinity all day flaweless. Dekker bra, gir gjevn hud og sitter som støpt. Passer meg perfekt og jeg har fet hud hvor sminken ikke sitter, porer rundt nesen og en del kviser som trengs å dekkes til. Forelsket meg helt i denne ;)

Hvilken primer bruker du da? Skal så absolutt prøve ut denne også, ikke koster den skjorta heller :)

Takk for svar.

Skrevet

Kjøper du Clarins støtter du også noen som ikke tester produktene sine på dyr!! :hoppendeglad:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har brukt Gosh til denne, mest fordi jeg må bruke den opp, men den funker faktisk bra, spesielt om du har litt porer (jeg bruker krukkevarianten, tykkere en gelevariantene på pumpeflaske): Bruker også Sensai (nesten som tykt vann) og Paul and Joe (dagkrem-aktig), men til porer er en tykkere primer best. Mange å velge i der dog, så kan lønne seg å teste noen varianter på hånden og eventuelt se om du kan få prøver så du finner den som passer deg best med tanke på utglattende effekt, hudtype og hva du foretrekker av konsistens.

Skrevet

Tusen takk for gode tips, alle sammen. I morra blir det shopping! :)

Skrevet

Jeg har ikke peiling på hydtyper osv da, men jeg er selv veldig fornøyd med I.D Bare Minerals. Den dekker, ser naturlig ut, og sitter godt/lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...