Gå til innhold

En trist nyhet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi bestemt oss, bryllupet vårt blir avlyst..

Vi hadde problemer fra før som ble mer fremtredende og større etter bryllupsplanleggingen. Om det var presset vi ikke tålte? kanskje...

Vi bestemte oss hvertfall for og avlyse det nå fredag, for sjansen for at vi klarte oss i forholdet, var faktisk på randen til splittelse. Vi er nå enige om at han flytter hjem til foreldrene en ukes tid, så vi får samle tankene, komme over sjokket, og tenke hver for oss hva vi vil i fremtiden. Vi har snakket utrolig mye sammen, og det var det vi vart enige om begge to.Så da vil jeg få takke for alle gode tips og råd som jeg har fått her, det har jeg satt utrolig stor pris på! Jeg skal følge med dere videre her, bruder! Og jeg kommer nok til og vere her på sidene selv om jeg da ikke skal gifte meg. Jeg blir nok ikke aktiv her med en gang, da jeg har det ganske vondt nå, føler som om drømmen min er knust, og jeg plutselig ikke har den fine forlovelsesringen min på hånden lenger....

Jeg skal nok meddele hvordan det går med oss fremover, så får alle dere 2004 bruder ha lykke til med bryllupet deres i år! :)

Klem fra Heidi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klem:

Det var trist å høre!

Håper dere finner ut av tingene og at du får den fine ringen din tilbake på hånda di!

Skrevet

:( godt dere har kommet til samlet enighet da..;Men trist er det jo...

Lykke til med alt

Skrevet

Ja, dette var trist å høre. Lykke til videre! Alt ordner seg til slutt for snille jenter :wink:

Skrevet

Det var jo trist å høre. :(

Det viktigste er at dere kan få det pusterommet dere trenger for å finne ut om dere vil fortsette sammen. :klem:

Skrevet

Midt i det triste synst eg det er flott at de snakkar godt saman, og ikkje minst at de hadde klarsyn og mot nok til å avlyse bryllaupet - ville (kanskje) vore endå værre å finne ut dette som nygifte...

Ynskjer dykk alt det beste - og håpar det pusterommet de no gjev kvarandre vil gjere den endelege avgjerdan lettare - uansett korleis det blir. :trøste:

Skrevet

Sender over en klem....

Et klokt og voksent valg i en sånn situasjon......

Skrevet

Uff, det var leit. Håper dere finner ut hva som er best for dere. Vil gi deg en stor trøsteklem!!!

Skrevet

Kjempetrist, men en utrolig voksen og ansvarsbevisst avgjørelse å ta. Lykke til , begge to :)

Skrevet

Lykke til,- en klok beslutning i en slik situasjon :trøste:

Skrevet

Tex skrev:

Sender over en klem....

Et klokt og voksent valg i en sånn situasjon......

:enig_animasjon:

:kose:

Skrevet

Uff det var trist, men jeg syns det er sterkt av dere å klare dette valget. Håper dere finner tilbake til det gode dere hadde :)

Skrevet

Høres ut som en reflektert beslutning! Lykke til framover - det står respekt av deres valg! :kose:

Skrevet

Huff, det var triste greier.

Håper dere greier å ordne opp i forholdet og slenger meg på det de andre har sagt her om at det var bra dere oppdaget dette før dere var gifte og ting hadde blitt mer komplisert.

Skrevet

Det var trist og høre, dere få ha lykke til uansett hvordan det går :kose:

Skrevet

Sender deg mange klemmer og onsker om at dere finner ut av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...