Gå til innhold

Hva slags kjoler og skjørt bruker dere om høst og vinteren?


Gjest Dumle-Dumbo

Anbefalte innlegg

Gjest Candy Pie

Jeg er sånn som ikke kan bruke bukse, jeg takler det ikke. Kan såvidt bruke joggebukse, aller helst må jeg ha pysjamasbukse...

Kjoler og skjørt er mye mer behagelig, og det er jo helt greit om sommeren. Men jeg sliter med å finne noe som kan passe over en strømpebukse, uten å se "feil" ut

Kjolene kan ikke være lange, da jeg er lav. De må gå til kneet ca. Liker helst at det ikke er armer på de, for jeg er avhengig av å ha en jakke eller cardigan over, og da blir det så "klumpete" om kjolen har armer.

Synes det er så vanskelig å kle seg. Jeg elsker klær egentlig, men føler meg så "feil" men samtidig så er det kjoler jeg trives i, men synes ikke jeg ser så mange folk som bruker kjole i hverdagen, så føler meg så rar.

Også er jeg egentlig ikke alltid fornøyd med utseende. Eller, jeg er fornøyd nå og da, om jeg har spist sånn og sånn over så og så lang tid, om håret er ok osv men sett at dere syntes jeg var stygg, ville dere syntes at det hadde vært best om jeg tok på meg det styggeste jeg fant, eller er det "greit" om jeg hadde tatt på meg noe fint? Eller ville dere bare syntes synd på meg? Hehe, er bare så usikker noen ganger...

Men dere som også trives i kjoler og skjørt, hvordan gjør dere dette om vinteren og høst? Post gjerne bilder for å vise ca hvordan dere gjør det eller hva dere synes er ok. Jeg liker litt "søt" stil forresten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er helt sikkert ikke stygg, men stygge folk må da få lov til å kle seg fint også! Er da ikke slik at mindre pene mennesker kun må gå i stygge klær :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ullstrømpebukser/tights:) Finnes i forskjellige farger, men jeg er særlig glad i pierre robert sine i sort og grå.

Bruker også helt tykke tights.

Ikke kan jeg fordra lange jakker og kåper heller, så har to cardigans i ren ull. En hoftelang, grå sak, og en kort,sort en med hette. De er såpass tynne at jeg fint kan ha en vanlig cardigan under der igjen, og ennå jakke over uten å føle meg klumpete:P Og den korte er super, den er så stor at den kan "brettes" over brystkasse, og ennå viser formene mine, og kjolen også. Skjerfet dekker gjerne nesten hele cardiganen, og jeg går nesten konsekvent med jakka åpen.

Også er jeg veldig, veldig glad i bohemsbuksene mine..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...