Gå til innhold

Folk som kliner i offentlighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Råklining synes jeg blir fryktelig kleint. Men et kyss eller to gjør da ingen ting :)

Skrevet

Er ikke noe jeg overdrevent liker å se på. Men husker en episode hvor et par på 13-14 år stod inntil veggen og så ut til å ha seg. Dét syns jeg var unødvendig, men om det plaga meg? Neh.... Øya mine kan se en annen retning.

Skrevet

Jeg kliner offentlig så mye jeg vil med kjæresten min. Bryr meg ikke om folk som ikke liker det. Vil jeg kysse og kline litt med kjæresten min, så gjør jeg det. Min lykke gidder jeg ikke å skjule. Jeg lever bare engang så da lever jeg livet fullt ut :)

Skrevet

Det er så utrolig kleint! Jeg jobber på et sted hvor folk ofte tar avskjed med hverandre, og jeg har dermed vært vitne til mange klinescener. Det er spesielt to par jeg husker godt. En militær og dama som sto å klinte i evigheter. Masse tunge, tårer og diverse. Litt over the top for tilskuere. Veldig grafsing i tillegg. Dett andre paret var ei veldig rund mor i tredveårene eller noe slikt med tights uten dekkende topp/genser som skulle dra med datteren sin. Hun hadde tydeligvis en utenlandk kjæreste, og de skulle ta farvel. Det var ikke spesielt lekkert å se på for å si det slik med råklining og småtafsing foran masse folk og datteren.

Skrevet

Jeg synes det veldig hyggelig hver gang jeg ser noen som er glade i hverandre og ikke er redd for å vise det.

Jeg forstår ikke hvorfor noen synes det er ubehagelig å se slikt.

Anonym poster: aa55632e71d2d478194a1078d18e2cfe

• Liker 1
Skrevet

Hvis jeg føler for å kline så gjør jeg det uavhengig av hva andre tenker om meg.

Tafsing er mer privat :)

Skrevet

Enig med TS, råklining er sjenerende, særlig hvis jeg er plassert sånn at jeg ikke kan flytte på meg og få klinerne ut av synsfeltet. Synes direkte klining hører til i privatsfæren.

Et kyss eller to, eller en klem sjenerer meg ikke det minste.

Skrevet

Jeg synes det veldig hyggelig hver gang jeg ser noen som er glade i hverandre og ikke er redd for å vise det.

Jeg forstår ikke hvorfor noen synes det er ubehagelig å se slikt.

Anonym poster: aa55632e71d2d478194a1078d18e2cfe

Det er hyggelig å se at mennesker er glade i hverandre, men når det ser ut som om de skal ha sex hvert øyeblikk blir det for mye. Holde hverandre i hendene, klemmer og kyss viser fint at man er glade i hverandre, råklining og tafsing blir mer.. vise at man er kåte på hverandre.

Skrevet

æff ja jeg syns det er ubehagelig.

Var i en dyrehage og skulle se på sjiraffene. Der man kunne se sjiraffene best sto det seff et par og tafsa på hverandre skikkelig, og de sto der lenge også. Måtte liksom stelle meg rett vedsidenav dem, og flere skulle se og, og paret sto bare i veien :P Plagsomt! De så ikke på sjiraffene engang.

Skrevet

Historie 1: Jeg var på kirkekonsert i Nidarosdomen på vinteren. Hørte stadig gnissing bak meg. Snudde meg, og der satt et godt voksent par og råklinte - i boblejakker. Hvert tafs ble dermed fulgt av et høylydt gniss. Jeg tok ikke sjansen på å be dem kaste klærne hvis de absolutt måtte kline under Händels Messias. Gudene vet hva de ville tatt det som en oppfordring til.

Historie 2: Flyplassen. Et ungt par har kommet til skiltet som forteller at deres veier må skilles. De ser på hverandre med tårevåte øyne, klemmer, kysser, kliner. Holder hender en siste stund før de til slutt må slippe og gå hver til sitt under skiltet. Han til Herrer, hun til Damer. Jeg ble ikke igjen for å se den heftige gjenforeningen som utvilsomt fant sted fem minutter senere.

Anonym poster: 7d538149fa09d83eb9c65bc133f93253

• Liker 6
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Historie 2: Flyplassen. Et ungt par har kommet til skiltet som forteller at deres veier må skilles. De ser på hverandre med tårevåte øyne, klemmer, kysser, kliner. Holder hender en siste stund før de til slutt må slippe og gå hver til sitt under skiltet. Han til Herrer, hun til Damer. Jeg ble ikke igjen for å se den heftige gjenforeningen som utvilsomt fant sted fem minutter senere.

Anonym poster: 7d538149fa09d83eb9c65bc133f93253

:hoho:

Skrevet

Ekstra ille blir det når de begynner å klå på hverandre i tillegg. Usj, da blir jeg ukomfortabel! De kan da vente til de kommer hjem :fnise:

Joda, men hva menes med å klå? Og hva menes med råklining? ;)

Litt sånn kyssing, stryking og klemming synes jeg bare er søtt :) Det der med slafsing på bussen har jeg aldri opplevd..

Slafsing? Lol.

Hva menes med råklining? Jeg har blitt observert på en bussholdeplass midt i rushen av sjefen. H*n smilte bare når jeg fikk en bemerkning neste ukedag. Vi (han jeg var sammen med da) kysset og holdt hender og klarte ikke ta blikket fra hverandre. Er det råklining..?

Merkelig tråd, har selv aldri reagert på klining offentlig, men reagerer hvis noen gjør det hjemme og man er invitert som gjest.

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Jeg synes det er "kvælmt"!

Har ikke noe behov for å se stygge mennesker utveksle kroppsslim. Blir kvalm bare av tanken. UGHHhh og ÆÆsjjj

Skrevet

Joda, men hva menes med å klå? Og hva menes med råklining? ;)

Slafsing? Lol.

Hva menes med råklining? Jeg har blitt observert på en bussholdeplass midt i rushen av sjefen. H*n smilte bare når jeg fikk en bemerkning neste ukedag. Vi (han jeg var sammen med da) kysset og holdt hender og klarte ikke ta blikket fra hverandre. Er det råklining..?

Merkelig tråd, har selv aldri reagert på klining offentlig, men reagerer hvis noen gjør det hjemme og man er invitert som gjest.

Kyssing og holding av hender er ikke råklining i mine øyne, men dry humping (rop hvis noen har et godt norsk ord), hender som vandrer i spesielt intime retninger og klær som kryper oppover er ting jeg helst vil slippe å se når jeg våger meg ut i det offentlige rom.

Og det er ikke fordi jeg er spesielt prippen, men fordi enkelte ting egner seg best mellom to personer, og jeg vil helst slippe å ta del i det!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kyssing og holding av hender er ikke råklining i mine øyne, men dry humping (rop hvis noen har et godt norsk ord), hender som vandrer i spesielt intime retninger og klær som kryper oppover er ting jeg helst vil slippe å se når jeg våger meg ut i det offentlige rom.

Og det er ikke fordi jeg er spesielt prippen, men fordi enkelte ting egner seg best mellom to personer, og jeg vil helst slippe å ta del i det!

Ja, enig i at når klær kryper fra der de egentlig burde være, da går det for langt på den offentlige arena, men jeg har ikke sett noen gjøre det og lurer (ikke på deg) på hvor man skal ferdes for å se slikt?

Jeg er ikke uskyldig og har kysset på bussen, men det har ikke vært mer enn små kyss og ikke klining (men nå lurer jeg på hva klining er... forestiller meg at hendene beveger seg mellom beina og at det snart spretter knapper og glidelåser og med stønnelyder i tillegg til slafselyder)

Huff. ;)

Endret av Alvina
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke uskyldig og har kysset på bussen, men det har ikke vært mer enn små kyss og ikke klining (men nå lurer jeg på hva klining er... forestiller meg at hendene beveger seg mellom beina og at det snart spretter knapper og glidelåser og med stønnelyder i tillegg til slafselyder)

Huff. ;)

Nei, det er tafsing. Klining er tungekyssing! Evt veldig heftig kyssing med soundtrack! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er tafsing. Klining er tungekyssing! Evt veldig heftig kyssing med soundtrack! :fnise:

Du er altså ekspert. ;)

Også du som er moderator og alt. Fy da.

Hehe.

Et kort tungekyss må være legalt bare man ikke drar ut tida foran fortvilte single slik at de blir ufrivillige og uaktsomt og ubevisst kåte, for jeg kan ikke innbille meg at alle bare kysser på kinnet eller med trutmunn selv på en bussholdeplass. Vi lever jo ikke i 1901 mer... ;)

Skrevet

Du er altså ekspert. ;)

Også du som er moderator og alt. Fy da.

Hehe.

Tjihi, mer ordopphengt enn ekspert, tror jeg! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser ikke problemet. VIl jeg kline med kjæresten min ute i det offentlige rom, så gjør jeg det. Vi sees kun i helgene, og da er vi som nyforelsket. Om andre skulle føle seg brydd av det er det faktisk ikke mitt problem. Jeg er ikke redd for å vise mine følelser for min kjære.

Det jeg derimot ikke liker er folk som må kline når det kun er oss tre, eks: om en er på besøk til ei venninne og hun og kjæresten begynner å råkline. Det er kleint.

Skrevet

Tjihi, mer ordopphengt enn ekspert, tror jeg! :fnise:

Er ingen ekspert jeg heller. Men råklining er noe jeg forbinder med kyssing og tafsing under vinterjakkene i januarkulda på ungdomskolestadiet, men de hadde da vett til å gjemme seg bak par trær eller noen busker hvis jeg ikke husker feil. Kanskje jeg har fortrengt det hele, vet ikke.

Morsom tråd. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...