Gå til innhold

Folk som kliner i offentlighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan reagerer dere når dere ser et par kose, kysse og kline i offentlighet? Jeg må si at jeg blir litt pinlig berørt og vet ikke hvilken vei jeg skal se.

Her forleden opplevde jeg at er kjærestepar foran meg stoppet opp og begynte å kline foran øynene på meg, og da følte jeg meg malplassert - hvorfor gjør folk dette? Jeg syns det er greit at folk holder hender og gir hverandre et lite kyss, men å kose og kline åpenlyst, midt i byen, hvor det er andre folk, syns jeg er... sært. Jeg ville aldri begynt å kose og kline med partneren min foran andre mennesker. Det er pinlig for andre å måtte være vitne til det. Jeg har ikke lyst til å se når to mennesker deler spytt rett foran øynene mine.

Skrevet

Synes også det kan være ubehagelig. Særlig hvis to stykker sitter å råkliner rett overfor meg på bussen. Vet ikke hvor jeg skal se. Et kyss her og der er helt ok, men hvis det ser ut som om de er klare for pulings når som helst synes jeg det blir litt mye.

• Liker 11
Gjest Sitrondrops
Skrevet

Jeg synes det er greit på utesteder og på flyplassen. Ellers blir det litt rart. :)

• Liker 6
Gjest Fairydust
Skrevet

Jeg bryr meg ikke. Pleier bare å se en annen vei, og problem solved.

• Liker 4
Skrevet

Har aldri tenkt over det, så det kan ikke bry meg nevneverdig!!

Kliner mer mannen min hvor jeg vil også, tenker ikke over at folk kan se på det som upassende....

• Liker 2
Skrevet

Synes også det kan være ubehagelig. Særlig hvis to stykker sitter å råkliner rett overfor meg på bussen. Vet ikke hvor jeg skal se. Et kyss her og der er helt ok, men hvis det ser ut som om de er klare for pulings når som helst synes jeg det blir litt mye.

Haha, det der har jeg også opplevd; å sitte bak et par som kliner foran meg på bussen. Det blir ikke mer kleint enn det. Lurer på om de mista alle de sosiale antennene når de fikk seg partner, jeg.

Jeg syns det er greit å gi et hadet-kyss og et lite kyss en gang i blant, men å begynne å kline, der går grensen.

Anonym poster: 5d9796dfe449459d0ba18cfd8795a1a4

Skrevet

Haha, det der har jeg også opplevd; å sitte bak et par som kliner foran meg på bussen. Det blir ikke mer kleint enn det. Lurer på om de mista alle de sosiale antennene når de fikk seg partner, jeg.

Jeg syns det er greit å gi et hadet-kyss og et lite kyss en gang i blant, men å begynne å kline, der går grensen.

Anonym poster: 5d9796dfe449459d0ba18cfd8795a1a4

Ekstra ille blir det når de begynner å klå på hverandre i tillegg. Usj, da blir jeg ukomfortabel! De kan da vente til de kommer hjem :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Folk som regelrett slafser med hverandre på en café blir for drøyt, særlig når stedet er minimalistisk og lydene bare blir forsterket av de nakne veggene.

Skrevet

Litt sånn kyssing, stryking og klemming synes jeg bare er søtt :) Det der med slafsing på bussen har jeg aldri opplevd..

• Liker 4
Skrevet

Litt sånn kyssing, stryking og klemming synes jeg bare er søtt :) Det der med slafsing på bussen har jeg aldri opplevd..

Uff, jeg har opplevd det opptil flere ganger :overrasket: På de firersetene, så da sitter de rett ovenfor meg. Uheldig jeg da kanskje.

Skrevet

I offentligheten bryr jeg meg lite. Klarer fint å se en annen vei.

Synes litt mindre om det når jeg hadde et par på besøk som råklinte i sofaen min..rett foran meg..og det var bare oss tre i rommet. Det var litt kleint synes jeg...

Gjest Wanderlust
Skrevet

Det kommer helt an på, men generelt syns jeg det er litt upassende om noen står rett foran meg og spiser hverandre opp. At noen kysser litt og koser går helt fint. Her om dagen ventet jeg på bussen da et par begynte å råkline, og gutten tafset veldig. Da må jeg innrømme at jeg ble litt uggen, haha. I noen settinger er det ok, i andre er det ikke det.

Det plager meg ikke nevneverdig akkurat da, det må sies.

• Liker 1
Skrevet

Ett kyss eller litt uskyldig flørting går fint, men synes ikke råklining passer seg ute blandt folk... :-)

Skrevet

Som en som har fått tilsendt lapp med "hyra ett rum!!!" på under en festival, vil jeg påstå at det er litt kleint, for begge parter til tider :overrasket::hoho: . Men vil ikke si at jeg bryr meg, med mindre settingen er fancypantsy eller tafsingen tar heeelt av. Ytringsfrihet og sex er bra saker! hehe :tommelsmil:

Annonse
Skrevet

..oppfører seg stort sett kleint.

Greit nok med et kyss, men direkte klining tar seg ikke ut. Spesielt ikke der det er mange andre folk rundt.

Skrevet

Hvordan reagerer dere når dere ser et par kose, kysse og kline i offentlighet? Jeg må si at jeg blir litt pinlig berørt og vet ikke hvilken vei jeg skal se.

Blir misunnelig og skulle ønske fok heller klinte en sloss på fylla.

• Liker 2
Skrevet

Par som holder rundt hverandre, småkoser og klemmer/kysser lett med hverandre er helt ok.

Disse som driver å råkliner og tafser på hverandre i full offentlighet oppfatter jeg som veldig umodne. Det er slikt fjortiser bedriver med.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Hvis de gjør det på steder der jeg har mulighet til å gå unna, så bryr jeg meg ikke veldig. Om de råkliner på setet foran meg på bussen, i kinosalen, på bordet ved siden av meg på cafe o.l. så blir jeg brydd og syns det vitner om dårlig sosiale antenner. Småkosin og små kyss er helt greit, regelrett klining og tafsing hører ikke hjemme i offentligheten.

• Liker 1
Skrevet

Hehe, i går var jeg på butikken og stod foran godterihylla, så kommer det et par i 40-50åra og begynner å råkline og tafse hverandre på rompa. Jeg ble litt satt ut da altså.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...