Gå til innhold

Skal vi danse folkens?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt lei meg når jeg forsto at tråden "Skal vi danse" faktisk var om tvprogrammet.

Her satt jeg og tenkte Ja takk! La meg bare tømme vinflaska først :sukk:

Blir helt rå til å danse når jeg ser bunnen i vinflaska nemlig.

Danser du? Hvor mye "mann/kvinne på flaske" må du ha først?

Og ikke minst (!) Vil du danse med meg????

Håper på mange positive svar (ups, pass på tærne dine - jeg er litt over alt..)

:danser:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foten begynner å bevege seg etter et glass vin, ved to glass danser jeg i stolen, og passerer jeg 3 må jeg automatisk opp å danse til musikk, ikke at det ser bra ut da.

Skrevet

Kan fint danse uten noe innabords:) Men om jeg er god til det er nok en diskusjonssak :fnise: Men vi kan godt ta oss en svingom om du vil! Jeg må jo alltid føre uansett når jeg danser med mine venninner:P Me so manly:P

Skrevet

Venninna mi måtte gå tidlig i kveld, så jeg sitter igjen alene med vin som må drikkes opp! Så jeg er i dansehumør, men for lat til å gå ut!

Skrevet (endret)

Kan fint danse uten noe innabords:) Men om jeg er god til det er nok en diskusjonssak :fnise: Men vi kan godt ta oss en svingom om du vil! Jeg må jo alltid føre uansett når jeg danser med mine venninner:P Me so manly:P

Da har vi en deal! Du fører, jeg henger med etter beste evne :skya:

Musikk fikk vi også! Så snille dere er!

Endret av Crow
Skrevet

Da har vi en deal! Du fører, jeg henger med etter beste evne :skya:

Musikk fikk vi også! Så snille dere er!

Kan ikke garantere for at jeg ikke kommer til å tråkke deg på tærne da:P

Skrevet

Jeg har et par vernesko liggende, så det går så fint så. I tillegg kommer jeg til å være så full at jeg merker ingenting før dagen etter :nigo:

Gjest grenlandstuppa
Skrevet

Såklart danser jeg =) etter tre år på danselinja, og 5 år før det med jazzballett skulle det bare mangle. Om "drikke"dansinga mi er så mye å skryte av kan derimot diskuteres, blanding av snuskete og ustø er ikke akkurat sjarmerende :rolleyes: .... Jeg er lett å be om å danse, men skal ikke mye innabors før jeg havner på stoler og bord desverre. Ikke aner jeg hvordan jeg havner der heller :overrasket:

Men om det blir noen dansing på meg i kveld, så blir det nok kun denne:

Skrevet

Jeg har et par vernesko liggende, så det går så fint så. I tillegg kommer jeg til å være så full at jeg merker ingenting før dagen etter :nigo:

Åssen er tærne i dag da?:P

Skrevet

Jojo, kjenner litt i stortåa. Men du er helt klart min nye dansepartner fra nå av :)

Skrevet

jeg danser hver dag hele dagen. er DJ og gift med CDene mine, mye ukontrollert dansing rett som det er :D

Skrevet

Jojo, kjenner litt i stortåa. Men du er helt klart min nye dansepartner fra nå av :)

Jeg er beæret :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...