AnonymBruker Skrevet 15. september 2012 #1 Skrevet 15. september 2012 Jeg kunne faktisk ikke tenke meg å bo med verken familie eller framtidig kjæreste lenger, og jeg er bare 20 år...... Rydde når jeg vil, legge meg i senga med hunden i armkroken, droppe middagen. Kommer vel den dagen når jeg faller pladask og ikke vil annet enn å bo sammen og lage førti unger, men det er FJERNT nå. Noen andre som liker å bo alene? Anonym poster: 88c749eeaa527a8884f8bf17ea665482 1
Miah Skrevet 15. september 2012 #2 Skrevet 15. september 2012 Jeg hadde likt å bo alene, men i så fall måtte jeg hatt et saftig nettverk rundt meg, for å forhindre at jeg blir helt lukket inne i min egne lille verden. Det jeg først og fremst misliker med å bo med en annen (som nå), er at vedkommende ikke er særlig ryddig av seg. Å ha fullt og helt kontroll over hvordan det er her, er noe jeg kunne ha likt. Blir fort mye støv, men når ikke han bryr seg, så må jo jeg ta det. For han merker ingen forskjell... jeg derimot, blir syk.
Aubree Skrevet 15. september 2012 #3 Skrevet 15. september 2012 Ahh bo alene ja. Jeg setter veldig stor pris på de helgene samboer reiser vekk Legge meg når jeg vil, glane gilmore girls til jeg sovner. Elsker å være alene. Men jeg savner han nok likevel når han er borte en helg, for all mat smaker dritt når jeg spiser alene haha. 3
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. september 2012 #4 Skrevet 15. september 2012 Jeg slipper mas :hoppendeglad: Og slipper å ta hensyn til andre inne hos meg selv.
lovedrug Skrevet 15. september 2012 #5 Skrevet 15. september 2012 Jeg kan gjøre alt jeg vil , men så vil jeg ikke gjøre noe da så kjenner at jeg kan samle meg sammen å hvile ut sjikkelig uten stress og mas !
Gjest Memories Skrevet 15. september 2012 #6 Skrevet 15. september 2012 Det eneste jeg likte med å bo alene var billige middager og at jeg kunne velge helt selv hva jeg ville ha, billige strømregninger og det at jeg var mye ryddigere da.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2012 #7 Skrevet 15. september 2012 Slippe en fjert eller to i sofaen uten klager. Anonym poster: 0135821ff7555649d44f323d044c372a 8
Zakuro Skrevet 15. september 2012 #8 Skrevet 15. september 2012 Å bo alene er himmelsk!:D Men akkurat nå så gir forholdet mitt meg så mye mer at jeg gjerne ofrer litt alene-tid til fordel for det:)
Meridian Skrevet 16. september 2012 #9 Skrevet 16. september 2012 Elsker å bo "alene". Kunne aldri tenke meg å bo "sammen med noen". Jeg gjør som jeg vil, og elsker det. Om jeg en gang skulle falle for noen ... så vil jeg at vi skal ha hvert vårt soverom. Helst kunne vi hatt hver vår leilighet, gjerne vegg i vegg. Kanskje en dør som gikk mellom leilighetene våre, som vi kunne låse om vi ville være alene. DET hadde jo vært det optimale! 3
Steinar40 Skrevet 16. september 2012 #10 Skrevet 16. september 2012 (endret) Fordelen er at man er uavhengig av andre folk når man er hjemme (inne) hos seg selv, ja. Når man er ute så finnes det dessverre naboer hehe Endret 16. september 2012 av Steinar40
Gjest Raindrops Skrevet 16. september 2012 #11 Skrevet 16. september 2012 Jeg kan spise is rett fra boksen. 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2012 #13 Skrevet 16. september 2012 Jeg elsker å bo alene Var samboer i mange år, men har mye mer ro over meg når jeg bor for meg selv. Slipper å ha forventninger til noen andre enn meg selv, kan koble helt av (det kunne jeg forsåvidt ganske greit med eksen også) og følge min egen rytme så mye jeg vil. Aldri noen som klager på maten eller vil ha kjøtt hver dag Selvsagt kan det hende jeg møter en jeg gjerne vil bo sammen med igjen, men enn så lenge har jeg ingen negative ting å si om å bo alene. Anonym poster: da2e1d47ea2938e28da9173f571361a2
Cata Skrevet 16. september 2012 #14 Skrevet 16. september 2012 Jeg liker også å bo alene. Ingen som maser hvis jeg må jobbe lenge en kveld, ingen som roter (i tillegg til det rotet jeg lager selv), ingen som insisterer på å lage en annen middag enn det jeg vil ha, og ingen som sitter klistret til TV-skjermen hvis jeg vil lese i fred og ro. Med rette samboeren ville vi forhåpentlig vært noenlunde i takt på viktige ting, men den mannen har jeg enda ikke funnet så dermed synes jeg det er helt greit som aleneboer. Tror faktisk det ultimate for meg ville vært "særboende kjæreste med felles hytte". Så kunne vi vært hver for oss i perioder og sambodd i ferier og helger på hytta. (Sukk, kanskje jeg skulle melde meg inn på en datingside og se om det finnes menn med samme synspunkt ? )
Gjest BM2 Skrevet 16. september 2012 #15 Skrevet 16. september 2012 Kan fise så mye jeg vil og slipper å se tv-en bli misshandlet av søppelserier.
Gjest NerdMedSverd Skrevet 16. september 2012 #16 Skrevet 16. september 2012 Finnes ikke noe bedre enn å bo alene. Kan høre høyt på bråkete musikk hele dagen, se akkurat de filmene jeg vil, spise akkurat hva jeg vil når jeg vil, runke når det passer meg, drikke vin midt på dagen uten klager og lista fortsetter... 1
Gjest Katten. Skrevet 16. september 2012 #17 Skrevet 16. september 2012 Jeg kunne tenkt å bodd alene 2-3 dager hver uke. Stillheten, friheten - alt. Problemet er bare at for mye alenetid er destruktivt det òg.
Gjest Skrevet 16. september 2012 #18 Skrevet 16. september 2012 Ingen som maser(er det bare jeg som har vært uheldig eller er det mange masete uselvstendige menn der ute? ) Se hva jeg vil på tv,når jeg vil Lage det jeg selv har lyst på til middag Dekorere akkurat som jeg ønsker Ha full kontroll på egen økonomi og ikke måtte avtale med andre om man skal kjøpe seg noe. Ingen mann som eter opp maten min,eller roter og etterlater masse skjegghår på og i vasken. Ikke svettelukt og avfalne kroppshår i senga. Slippe å bli forstyrret av brystgrafsing og lystent blikk midt i favorittserien -And the list goes on.... 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2012 #19 Skrevet 16. september 2012 Liker best å ha kjæresten her, men det er jo noen fordeler med å bo alene også. For eksempel det at man ikke trenger å bekymre seg for lyder fra toalettet... Har man løs mage eller mye luft så er det bare å slippe det ut! Også kan man fise og pelle seg i nesa når man vil. Og så har man full kontroll over tv´n, ingen fotballkamper!! :D Anonym poster: 979fd5e9c5f554cb65d12b554d93f149 1
Gjest Raindrops Skrevet 16. september 2012 #20 Skrevet 16. september 2012 Finnes ikke noe bedre enn å bo alene. Kan høre høyt på bråkete musikk hele dagen, se akkurat de filmene jeg vil, spise akkurat hva jeg vil når jeg vil, runke når det passer meg, drikke vin midt på dagen uten klager og lista fortsetter... Beste grunnen så langt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå