Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på hva drømmejobben deres er? Noen som har nådd den og kanskje?

Min drøm er å bli headhunter og starte mitt eget firma. Holder på med utdanning nå, så jeg er på god vei ihvertfall! :)

Anonym poster: e1d44ea10e7a4305e9b2a3e0a73b1c7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drømmer om å jobbe for et større firma innen arkitektur, eller for et større oljeselskap som teknisk tegner. Jeg er utdannet interiørdesigner og teknisk designer-dak operatør

Skrevet

Si gjerne om dere er kvinne eller mann og!

Er selv kvinne.

Hilsen TS :)

Anonym poster: e1d44ea10e7a4305e9b2a3e0a73b1c7b

Skrevet

Drømmer om å bli forfatter og får snart en fot innfor døren som manus-forfatter i et kjent norsk tegneserie blad:)

Anonym poster: ad0fe09972ece4766e92dfb3eb3cce72

Skrevet

Prostitusjon.

Anonym poster: 303f7eb79ae6eda0f01ea633a1e3dbd2

• Liker 1
Gjest Sitrondrops
Skrevet

Landskapsarkitekt. Få være kreativ, samtidig som man har rammer og lovverk å forholde seg til. Både kontorjobb og få vært litt ute i "felten" av og til. Det å kunne velge og ha den friheten om man vil jobbe innen det private, offentlige, kommunalt eller ha eget firma syns jeg også er ganske fint.

Skrevet

Min største drøm er å kunne ha mitt eget lille bakeri/kafé.

Å bake er det beste jeg vet, så det skulle jeg likt å kunne gjøre hver dag som jobb.

Ellers hadde jeg likt å studert for å bli ernæringsfysiolog eller terapeut.

Kunne også tenkt meg å jobbet med hudpleie eller psykisk utviklingshemmede eller døve.

Å jobbe som tolk/oversetter hadde også vært gøy!

Men det er det lille bakeriet jeg virkelig drømmer om...

Jeg er kvinne og utdanna lærer, så jeg er laaaaaaangt fra den bakeridrømmen!

Men håper jeg får ha mat og helse med ungene til neste år :)

Gjest avocadoen
Skrevet

Min største drøm er å kunne ha mitt eget lille bakeri/kafé.

Å bake er det beste jeg vet, så det skulle jeg likt å kunne gjøre hver dag som jobb.

Ellers hadde jeg likt å studert for å bli ernæringsfysiolog eller terapeut.

Kunne også tenkt meg å jobbet med hudpleie eller psykisk utviklingshemmede eller døve.

Å jobbe som tolk/oversetter hadde også vært gøy!

Men det er det lille bakeriet jeg virkelig drømmer om...

Jeg er kvinne og utdanna lærer, så jeg er laaaaaaangt fra den bakeridrømmen!

Men håper jeg får ha mat og helse med ungene til neste år :)

Om du starter opp ditt eget bakeri, lover jeg å kjøpe cupcakes og kaffe med deg :)

Skrevet

Siden jeg er en sci-fi fan må jeg si astronaut

• Liker 1
Skrevet

Anestesisykepleier :) holder på med første året på sykepleie nå (deltid) så har maaaange år igjen.. Kvinne ;)

Skrevet

Psykolog (sexolog) :)

Anonym poster: e3dbefefa24c01c85fd2a01d1fcf2fb7

Skrevet

Siden jeg er en sci-fi fan må jeg si astronaut

Som fullstendig avhengig av både GPS og satellittkommunikasjon i jobben må jeg si det samme :)

Gjest Wanderlust
Skrevet

Forfatter, definitivt. Ser dog ikke på det som oppnåelig akkurat nå.

Skrevet

I stedet for å være så forbaska politisk korrekt, sier jeg det som det store flertallet tenker.

Drømmejobben er den jobben som gir har den beste kombinasjonen av disse 2 faktorene:

-Høyest mulig lønn

-Mest mulig fritid

Anonym poster: 9e0b3c299a6f57c220618017356431ef

• Liker 3
Skrevet

Drømmer om å ikke jobbe. Skulle ønske jeg levde for 1000 år siden. Jakte, fiske og dyrke maten selv. Akkurat nok til å klare seg.

Mennesket er ikke skapt for å stresse seg på jobb om morran for å gjøre en eller annen latterlig form for "jobb" og få betalt for det.

Håper hele samfunnssystemet kollapser en gang. Back to basic!

Anonym poster: 21dfdf7bfcf1ce014769a41719c5abba

Skrevet

Drømmer om å ikke jobbe. Skulle ønske jeg levde for 1000 år siden. Jakte, fiske og dyrke maten selv. Akkurat nok til å klare seg.

Mennesket er ikke skapt for å stresse seg på jobb om morran for å gjøre en eller annen latterlig form for "jobb" og få betalt for det.

Håper hele samfunnssystemet kollapser en gang. Back to basic!

Anonym poster: 21dfdf7bfcf1ce014769a41719c5abba

det er ingenting som hindrer deg fra å leve slik den dag i dag. Du må bare VIRKELIG ville det. Og om det aldri blir slik, vel, så vil du det ikke nok.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har i grunn drømmejobben, i alle fall ingen annen jobb jeg kunne tenke meg nå.

Jobber som tolk, og tekster, og trives med begge deler. Variert jobbing, der jeg jobber frilans og derfor kan gjøre akkurat så mye eller lite som jeg vil/trenger.

Gleder meg stort sett til å gå på jobb hver dag.

Skrevet

Jeg har i grunn drømmejobben, i alle fall ingen annen jobb jeg kunne tenke meg nå.

Jobber som tolk, og tekster, og trives med begge deler. Variert jobbing, der jeg jobber frilans og derfor kan gjøre akkurat så mye eller lite som jeg vil/trenger.

Gleder meg stort sett til å gå på jobb hver dag.

Oooh, heldig! Kan jeg spørre hva slags utdanning du har? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...