Tropic Skrevet 15. september 2012 #1 Skrevet 15. september 2012 Hva er din favoritt foundation og hvorfor?
Djungelvrål Skrevet 15. september 2012 #2 Skrevet 15. september 2012 (endret) Utjevnende serum foundation fra Yves Rosher. Fordi den dekker godt uten å bli kakete, i tillegg er den drøy og fuktighetsgivende. Endret 15. september 2012 av Liquorice
AnonymBruker Skrevet 15. september 2012 #3 Skrevet 15. september 2012 Hva er din favoritt foundation og hvorfor? Mitt favorittfundament er betong fordi det er sterkest og har lengst levetid. Anonym poster: 471609929edf3849a76a7f28515aa905 2
CoffeeCup Skrevet 15. september 2012 #4 Skrevet 15. september 2012 Utjevnende serum foundation fra Yves Rosher. Fordi den dekker godt uten å bli kakete, i tillegg er den drøy og fuktighetsgivende. Den hørtes bra ut! Hvor kjøper du den?
Djungelvrål Skrevet 16. september 2012 #5 Skrevet 16. september 2012 (endret) Yvesrosher.no Endret 16. september 2012 av Liquorice
Jazne Skrevet 16. september 2012 #6 Skrevet 16. september 2012 (endret) Lancôme Teint Miracle. Den ser naturlig ut på, ikke matt sminket utseende, gir glød! Har en fin dekk evne. Gjør et triks som gjør dekk evnen super, blander ut litt mineral pudder i foundationen så fargen og dekk evnen på mine røde steder blir jevnet ut men ikke seendes matt og kakete ut. Ellers prøver jeg meg på nå Giorgio Armani Luminous Silk etter dette innlegget --> http://www.instyle.c...0356200,00.html Endret 16. september 2012 av Jazne
c44 Skrevet 16. september 2012 #7 Skrevet 16. september 2012 liker veldig godt det meste fra Bobbi Brown sitter lenge og er ikke for tjukk og ekkel
L@vendel Skrevet 16. september 2012 #8 Skrevet 16. september 2012 Inika mineralfoundation. Den ser strålende ut på, og holder lengst av alle merker jeg har testet ut.
Tropic Skrevet 16. september 2012 Forfatter #9 Skrevet 16. september 2012 liker veldig godt det meste fra Bobbi Brown sitter lenge og er ikke for tjukk og ekkel Hvilken en bruker du? Ser de har så mange forskjellige foundation. 1
c44 Skrevet 16. september 2012 #10 Skrevet 16. september 2012 Hvilken en bruker du? Ser de har så mange forskjellige foundation. long-wear og foundation stick er favorittene
appelsinjuice Skrevet 16. september 2012 #11 Skrevet 16. september 2012 Guerlain Parure Aqua og YSL Teint Resist.
Nora90 Skrevet 16. september 2012 #12 Skrevet 16. september 2012 Bourjois Healthy Mix Foundation fordi den ser veldig bra ut på, og holder overraskende lenge på min fete hud.
Avi Skrevet 16. september 2012 #13 Skrevet 16. september 2012 Noen som har tips til en flytende foundation for fet blandingshud? Er litt missfornøyd med den jeg bruker.
super-s Skrevet 16. september 2012 #14 Skrevet 16. september 2012 Kanebo Sensai, uten tvil! Har brukt den i ca. 5 år, og kommer aldri aldri til å bytte. Jeg bruker den i kombinasjon med pudderfoundation fra samme merke, fordi de sammen dekker ALT, uten å se ut som en maske. Folk sier ihvertfall at de ikke ser at jeg bruker så mye sminke som jeg gjør og at det ser naturlig ut. Men når den dekker så mye må jeg selvfølgelig bruke solpudder og rouge (og gjerne skimmerpudder) for å få litt form og farge i ansiktet, for hvis ikke ser jeg ut som en porselensdukke.
Djungelvrål Skrevet 16. september 2012 #15 Skrevet 16. september 2012 Det høres interessant ut...hva koster de??
camlin Skrevet 16. september 2012 #16 Skrevet 16. september 2012 http://strumpsworld.blogspot.no/search/label/Hud%20og%20make-up
miaw Skrevet 16. september 2012 #17 Skrevet 16. september 2012 Artdeco mineralpudder. Har fått så uren hud av all foundation jeg har prøvd.
lalaB Skrevet 16. september 2012 #18 Skrevet 16. september 2012 I.D Bare Minerals, den er dekkende og ser naturlig ut
Aubree Skrevet 16. september 2012 #19 Skrevet 16. september 2012 Hadde ingen favoritt inntil nylig. Var i tyskland på en yves rocher butikk og der fant jeg en jeg elsker og jeg skal aldri kjøpe noe annet igjen Den er helt herlig å ha på. Alt annet jeg har prøvd har ligget som en maske på, og når jeg tok meg i ansiktet satt nesten hånden fast i klisset. Brrh.. Denne jeg bruker nå er utrolig lett å smøre ut, og jeg kan ikke kjenne at jeg har den i ansiktet i det hele tatt! Helt myk i huden. Dekker godt og de er billige. Dessuten er jeg utrolig lys i huden og har ikke hatt sjans til å finne en krem som er lys nok før. Men med denne går den i ett med huden og det er ingen skille. Utrolig Eneste problemet er at jeg tror ikke de selger den i norske nettbutikken. Den jeg bruker heter rose 100. Eneste jeg fant på nettet var beige 100. Men jeg får prøve den når jeg går tom, får bare håpe den er like lys.
Tropic Skrevet 17. september 2012 Forfatter #20 Skrevet 17. september 2012 Hadde ingen favoritt inntil nylig. Var i tyskland på en yves rocher butikk og der fant jeg en jeg elsker og jeg skal aldri kjøpe noe annet igjen Den er helt herlig å ha på. Alt annet jeg har prøvd har ligget som en maske på, og når jeg tok meg i ansiktet satt nesten hånden fast i klisset. Brrh.. Denne jeg bruker nå er utrolig lett å smøre ut, og jeg kan ikke kjenne at jeg har den i ansiktet i det hele tatt! Helt myk i huden. Dekker godt og de er billige. Dessuten er jeg utrolig lys i huden og har ikke hatt sjans til å finne en krem som er lys nok før. Men med denne går den i ett med huden og det er ingen skille. Utrolig Eneste problemet er at jeg tror ikke de selger den i norske nettbutikken. Den jeg bruker heter rose 100. Eneste jeg fant på nettet var beige 100. Men jeg får prøve den når jeg går tom, får bare håpe den er like lys. http://www.yves-rocher.no/control/makeup/hud/ her da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå