Gjest Tabby Skrevet 23. februar 2004 #21 Skrevet 23. februar 2004 Nei, for vi skal ikke ha vals. Ikke vi heller, bare en rolig dans.
anneca Skrevet 23. februar 2004 #22 Skrevet 23. februar 2004 Vi hadde en privattime på Bårdar. Og det var helt topp. Ingen av oss er danseløver og selv om vi hadde vært sammen i over 10 år når vi giftet oss, så fant vi plutselig ut at vi faktisk aldri hadde danset sammen. Bare "klinedans". :-) Vi gjorde det veldig bra på dagen!!! Anbefales for alle som ikke er danseløver!!!
Tari Skrevet 23. februar 2004 #23 Skrevet 23. februar 2004 Ja, det skal vi på...Men, det er mest fordi jeg ikke kan vals så bra som han kan - og skal vi ha ordentlig vals i bryllupet og da lønner det seg å kunne danse :-)
Tosca Skrevet 23. februar 2004 #24 Skrevet 23. februar 2004 Nei, vi skal ha et så lite bryllup at det blir nok ikke vals engang. :-?
Cajsa Skrevet 26. februar 2004 #25 Skrevet 26. februar 2004 Ja, jeg tror vi trenger det gitt! Ellers blir det bare tull på den store dagen!
HanneB Skrevet 26. februar 2004 #26 Skrevet 26. februar 2004 Ja det vil jeg!! Er ikke så stø på sånn "fin"dans. Gikk på danseskole da jeg var liten, men i mangel på gutter måtte noen - jeg - danse gutt..... Har ikke greid å finne noen som har kurs her i nærheten, må kanskje dra til Oslo da??
Lotte20 Skrevet 26. februar 2004 #27 Skrevet 26. februar 2004 VIKTIG En ting er at man mestrer valsinga når man er på kurs..... En annen ting er om man mestrer presset på den store dagen.... Her i bygda pleier gjestene å danne ring om brudeparet, og driver å dytter/omringer dem. Og da er det fort gjort for en stakkars brudgom å komme ut av takten Så; sørg for å øve såpass at takten og stegene går av seg selv Lettere sagt enn gjort Men det er iallefall lurt å være forberedt på at det er lettere å danse vals på kurs enn på et tettpakka gulv hvor alle ser på DERE
Gjest Madden Skrevet 26. februar 2004 #28 Skrevet 26. februar 2004 Vi var aldri på dansekurs....men burde absolutt tatt turen dit før bryllupet! :oops: Det var en heller flau affære! Jeg nektet å ha vals, men det ble spilt opp mot min vilje..og når over 100 gjester helt uanmeldt danner ring rundt dere..ja..da var det bare å sparke skoa (gnagsår... ) og håpe på det beste!!! Uheldigvis sitter opplevelsen på film..hadde den ikke gjort det kunne jeg alltids forsøkt å fortrenge den!!
*marte* Skrevet 28. februar 2004 #29 Skrevet 28. februar 2004 Vi skal ikke på valsekurs, men skal ha danseopplæring i salsa. Ikke til bryllupsdansen vel? Vi skal ha valsetimer dersom vi får somlet oss til det :oops:
ringblomst Skrevet 28. februar 2004 #30 Skrevet 28. februar 2004 Ikke til bryllupsdansen vel? Vi skal ha valsetimer dersom vi får somlet oss til det :oops: Vel, det var ment som bryllupsdans, så får vi se hva vi ender opp med. Kan jo polka og swing .
Fru Snurp Skrevet 3. mars 2004 #31 Skrevet 3. mars 2004 Jepp, skal på valsekurs. Mannen har stilt ultimatum: Valsekurs, eller ingen brudevals :-) ...så da blir det kurs da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå