Gå til innhold

Skal dere på valsekurs?

Skal dere på valsekurs?  

1. 1. Skal dere på valsekurs?

• Ja
      12
    • Nei
      17
    • Vet ikke
      5

Fremhevede innlegg

Skrevet
Nei, for vi skal ikke ha vals.

Ikke vi heller, bare en rolig dans.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde en privattime på Bårdar. Og det var helt topp. Ingen av oss er danseløver og selv om vi hadde vært sammen i over 10 år når vi giftet oss, så fant vi plutselig ut at vi faktisk aldri hadde danset sammen. Bare "klinedans". :-)

Vi gjorde det veldig bra på dagen!!! Anbefales for alle som ikke er danseløver!!!

Skrevet

Ja, det skal vi på...Men, det er mest fordi jeg ikke kan vals så bra som han kan - og skal vi ha ordentlig vals i bryllupet og da lønner det seg å kunne danse :-)

Skrevet

Nei, vi skal ha et så lite bryllup at det blir nok ikke vals engang. :-?

Skrevet

Ja, jeg tror vi trenger det gitt! :hoho: Ellers blir det bare tull på den store dagen!

Skrevet

Ja det vil jeg!! Er ikke så stø på sånn "fin"dans. Gikk på danseskole da jeg var liten, men i mangel på gutter måtte noen - jeg - danse gutt.....

Har ikke greid å finne noen som har kurs her i nærheten, må kanskje dra til Oslo da??

Skrevet

:P VIKTIG :P

En ting er at man mestrer valsinga når man er på kurs.....

En annen ting er om man mestrer presset på den store dagen....

Her i bygda pleier gjestene å danne ring om brudeparet, og driver å dytter/omringer dem. Og da er det fort gjort for en stakkars brudgom å komme ut av takten :hoho:

Så; sørg for å øve såpass at takten og stegene går av seg selv

Lettere sagt enn gjort :ler: Men det er iallefall lurt å være forberedt på at det er lettere å danse vals på kurs enn på et tettpakka gulv hvor alle ser på DERE :kul:

Skrevet

Vi var aldri på dansekurs....men burde absolutt tatt turen dit før bryllupet! :oops: Det var en heller flau affære!

Jeg nektet å ha vals, men det ble spilt opp mot min vilje..og når over 100 gjester helt uanmeldt danner ring rundt dere..ja..da var det bare å sparke skoa (gnagsår... :sjenert: ) og håpe på det beste!!!

Uheldigvis sitter opplevelsen på film..hadde den ikke gjort det kunne jeg alltids forsøkt å fortrenge den!! :ler:

Skrevet
Vi skal ikke på valsekurs, men skal ha danseopplæring i salsa.

Ikke til bryllupsdansen vel?

Vi skal ha valsetimer dersom vi får somlet oss til det :oops:

Skrevet

Ikke til bryllupsdansen vel?

Vi skal ha valsetimer dersom vi får somlet oss til det :oops:

Vel, det var ment som bryllupsdans, så får vi se hva vi ender opp med. Kan jo polka og swing :hoho:.

Skrevet

Jepp, skal på valsekurs.

Mannen har stilt ultimatum: Valsekurs, eller ingen brudevals :-)

...så da blir det kurs da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...