Gå til innhold

Skal dere på valsekurs?

Skal dere på valsekurs?  

1. 1. Skal dere på valsekurs?

• Ja
      12
    • Nei
      17
    • Vet ikke
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn i forkant av bryllupet....

Skal dere på valsekurs?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei!

men vi kunne trengt det.. På ungdomsskolen hadde vi jente- og guttegym, og da vi lærte feks folkedans, så danset jeg alltid gutt. Så jeg KAN ikke la være å føre.

:hoho:

det samme gjelder for swingkursene vi hadde i skolens regi- vi var for mange jenter med, og da fortsatte jeg som gutt.

M

Skrevet

Vi skal ikke på valsekurs.

Selv om vi skulle ha vært det, så får jeg ikke med meg Bananmannen.

Så vi skal prøve litt hjemme (ved hjelp av "videokurs") for å se om vi kan få det til.

Går det ikke, så blir det annen roligdans

*klem*

Skrevet

Nei vi skal ikke på valsekurs, men enig i at vi.....ehem.......jeg :oops: kunne trengt det.

Vi får danse som best vi kan.

Skal dere ønske dere en spesiell sang av bandet/dj?

Skrevet

Tror det blir til et weekend kurs. For vi er ikke så flinke til å øve hjemme som vi hadde tenkt. Greit å lære det.

Skrevet

Jeg vet ikke. :-?

Saeriamannen og jeg kan ikke danse, men kan hende vi slipper unna valsingen når vi gifter oss. :wink:

Skrevet

Glemte å si at vi ikke skal ha vals.. man må jo ikke gjøre alle tradisjonene? Så det har vi valgt bort.

Skrevet

Ja vi skal på danskekurs vals/selskapsdans i april på hansog grethes danseskole

Skrevet

NEI, det hopper vi over. Også danser vi så best vi kan. Ingen av oss er særlig gode på rytme, men vi pleier å klare det, sånn nogenlunde. Så da regner vi med at det går denne gangen også. :-?

Skrevet

Vi skal på kurs, og det er det faktisk gubben som har innsett nødvenigheten av..... overraskende nok.... :ler:

Skrevet

Nei, jeg har danset konkurransedanse i mange år, så jeg skal lære videre til gubben. Han er fotballspiller og stiv som en stokk. Har forsøkt oss en par ganger allerede, og det gikk faktisk greit..... Endte hvertfall ikke i kranling :-)

Skrevet

Jepp! Han skal kurses opp!! Både i vals og andre vanlige danser. Han kan nemlig ikke danse i det hele tatt og det har alltid irritert meg at han ikke vil danse med meg når vi er på fest. Så jeg var streng og sa at på bryllupsdagen vår skal han danse med meg uansett og han sa faktisk ja til dansekurs!! Snille vennen min! :D

Skrevet

Vi har vært på valsekurs og det har vært en nødvendighet da begge stabber rundt som to elefanter. Det er skikkelig vanskelig å danse vals elegant, vi sliter fortsatt endel og vi har bare 5 dager på oss. Skal ringe danselæreren i dag, vi trenger en krisetime :(

Skrevet

Ja, vi skal på Valse kurs. Gleder meg veldig!Tror vi kommer til å få det gøy!! :ler:

Skrevet

Nei, vi skal ikke på kurs! Men naboen vår skal kurse oss litt, han var tidligere aktiv danser! Tror kanskje vi bør begynne snart, sambo eier egentlig ikke rytme :-?

Skrevet

Vi skulle vært, men tror ikke jeg får min kjære med meg.. :roll:

Skrevet

Jepp, vi skal på valsekurs. Vi har danset vals noen ganger før, men ønsker å perfeksjonere oss litt. Har sjekket litt rundt, og ble overrasket over at man får kurs helt nedi kr. 400,- pr. par her i Oslo. Tipper vi gjør dette 2-3 uker før bryllupet, så vi har det friskt i minnet!

Skrevet

Vi skal ikke på valsekurs, men skal ha danseopplæring i salsa.

Skrevet

Ja, vi skal ha privattimer i vals i forkant av bryllupet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...