Gå til innhold

Melder meg opp til privatist, får ikke betalt, fristen er i dag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp prøvd å melde meg opp til diverse fag. Når jeg skal betale med nettbank, står det at jeg har fylt inn feil data(engangskode og fødselsnummer). Jeg VET at det ikke er feil. Det er frist ved midnatt, og om jeg ikke får betalt innen fristen, hva skjer da?! Jeg hadde planlagt å ha eksamener både til jul og vår, og det er nesten uaktuelt å ta alle til våren. Det blir for mye. Er det mulig å kontakte disse som har ansvar for privatistweb, og spørre om det er for sent å melde seg opp f.eks. på mandag, og manuelt, siden det ikke går her nå? Jeg ser jo nå at jeg skulle ha gjort dette for lenge siden, men det har aldri vært noe problem tidligere. Jeg VET at jeg har nok penger på kontoen, og jeg VET at jeg ikke har tastet inn feil data.

Er SÅÅÅ bekymret nå. Hva skal jeg gjøre??? :(

Anonym poster: ef29aaa27846022478c7a182f2e05054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er tallene adskilt med komma eller punktum?

Hvis de er det, kan det være at du har brukt feil tegn til å adskille tegnene?

Anonym poster: 3a958b5be09a125fae4cf3dd5f2e9d81

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på en videregående skole. Jeg vet VI iallefall ville godtatt om du troppet opp tidlig mandag morgen, med kontanter til betaling for eksamen og feks tok med skjermbildeutskrift som viste feilmeldingen du fikk. Men viktig at du ordner det mandag. Folket hos oss som registerer eksamensoppmelding videre i systemet har kjempekort frist etter privatistenes frist. Mulig de må ha registrert alt i løpet av tirsdag. (Vi får endel skjema manuelt, eller oppmeldinger fra elever som kommer personlig og ber om hjelp til oppmelding)

Lykke til!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være at 0 og O har blitt forvekslet i engangskoden? Er CapsLock inne?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man setter en betalingsfrist til lørdag så skal den normalt løpe til mandag. Siden det faktisk ikke er mulig å få betalt i nettbank på en lørdag. Pengene går ikke ut før mandag uansett.

Anonym poster: 07685d62803b5819030f7623e3a57c07

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjør ting i siste liten!

sånn går det når man absolutt skal gjøre så viktige ting i siste liten!

Kanskje hun har ligget i koma frem til i ettermiddag og ikke hadde anledning før :kaklehone:

Hva er vitsen med å skrive det der når dere ikke er moren til ts, og det er ei heller det ts vil ha svar på? :roll:

Anonym poster: 065e386afdbd1c4c2ce5f976406cb201

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man setter en betalingsfrist til lørdag så skal den normalt løpe til mandag. Siden det faktisk ikke er mulig å få betalt i nettbank på en lørdag. Pengene går ikke ut før mandag uansett.

Anonym poster: 07685d62803b5819030f7623e3a57c07

Det TS ser ut til å prøve på er BankAxept-betaling. Dette er ikke en bankoverføring og skjer umiddelbart.

Det er forøvrig oppmelding som må være gjort innen en viss dato, og oppmeldingen er ikke gyldig uten betaling. Hvis du velger å benytte en betalingsmetode som ikke er sanntid, er det ditt ansvar at det er gjort tidsnok.

Uansett, TS bør prøve å betale med Visa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det TS ser ut til å prøve på er BankAxept-betaling. Dette er ikke en bankoverføring og skjer umiddelbart.

Det er forøvrig oppmelding som må være gjort innen en viss dato, og oppmeldingen er ikke gyldig uten betaling. Hvis du velger å benytte en betalingsmetode som ikke er sanntid, er det ditt ansvar at det er gjort tidsnok.

Uansett, TS bør prøve å betale med Visa.

... Det er VISA jeg bruker........ TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke for å OT det hele, men jeg skal også melde meg opp. Jeg har karakteren en eller bedre i faget, så er klar over at jeg skal betale litt over 700 kr, men får ikke opp alternativet: "forbedre faget"! Vet noen hvorfor og kan noen evt. hjelpe meg til å få opp dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ingen problemer med å betale med VISA. Prøv Mastercard om du har likevel, ts.

Lykke til! Jeg håper det ordner seg for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner du en løsning på problemet, TS?

Nei, jeg må dessverre ringe Privatistkontoret mandag morgen og be om et lite unntak. :-(

Tusen takk for alle gode svar her! - TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre absolutt ikke noen mulighet til å melde seg opp i eksamen etter i kveld 23.59. Dere som ikke har gjort det innen fristen vil bli nektet å melde dere opp i eksamen til jul. Det står godt beskrevet på privatistweb. Det står også at hvis du får problemer med å betale så må du betale inn til oppgitt kontonr, og så må du sende kvitteringen umuddelbart på e-post eller via brev til eksamenskontoret.

Kontonr står under "Betalingsinformasjon".

Fort deg, det er enda en god time igjen før det er for sent :)

Anonym poster: b26842447e4551dccb52dcbe3cbad739

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre absolutt ikke noen mulighet til å melde seg opp i eksamen etter i kveld 23.59. Dere som ikke har gjort det innen fristen vil bli nektet å melde dere opp i eksamen til jul. Det står godt beskrevet på privatistweb. Det står også at hvis du får problemer med å betale så må du betale inn til oppgitt kontonr, og så må du sende kvitteringen umuddelbart på e-post eller via brev til eksamenskontoret.

Kontonr står under "Betalingsinformasjon".

Fort deg, det er enda en god time igjen før det er for sent :)

Anonym poster: b26842447e4551dccb52dcbe3cbad739

Hvor står dette? Og hvem er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...