Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ingen tidligere erfaringer med Mary Kay produkter, men er nå invitert på et Mary Kay party. Derfor lurte jeg på om noen her inne kunne delt sin mening? :)

Anonym poster: e8c12677280f99e1fc0df5e74f19cff6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble invitert på det en gang, kjøpte en del ting som foundation, rens, ansiktskrem, håndsett og en sminkekost. Jeg elsker å prøve nye produkter! Dessverre syns jeg det meste var dritt utenom en pumpe med håndskrubb som var ganske god. Den skrubben har jeg kjøpt på nytt på ebay senere - der får du nemlig Mary Kay til en brøkdel av prisene konsulentene tar.

Skrevet

Syns personlig produktene er skikkelig overpriset. Ei venninne av meg selger dette.. og tar 50 prosent fortjeneste på det ho selger... Og ho sier selv etter å ha testet hvert enkelt produkt ho selger at kvaliteten ikke noe å rope så veldig hurra for. Helt grei kvalitet, men står ikke i stil til prisen.

Skal du allikevel ha disse produktene anbefaler jeg deg og prøve de på party, og etterpå dra hjem å handle de på ebay :)

• Liker 1
Skrevet

IKKE GÅ!!! Mary Kay er bare dritt og pyramidespill.

Anonym poster: 72557380492bc0afc2587a04e6d61bbc

Skrevet

Styr unna hudpleieproduktene, sett en del allergiske reaksjoner etter feilbruk av produktene til hud. Makeupen vet jeg for lite om til å uttale meg. Det er ikke pyramidespill. Pyramidespill er ulovlig, direktesalg er derimot lovlig og en veldig smart måte å jobbe på om man gjør det riktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...