AnonymBruker Skrevet 15. september 2012 #1 Skrevet 15. september 2012 Jeg, mannen min og yngstedatteren vår på 9 år sov på hytta i natt. Eldstedatteren vår på snart 16 skulle være igjen hjemme og ha besøk av ei venninne. Da vi kom hjem ved firetiden i dag, hadde venninnen dratt og datteren min satt og så på tv. Alt virket helt normalt helt til jeg skulle gå ut med søpla og oppdaget at det lå et brukt kondom helt øverst. Jeg fikk helt sjokk og visste ikke hvordan jeg skulle reagere, så jeg har ikke sagt noe enda. Men jeg klarer ikke å tenke på noe annet. Har virkelig den lille datteren min hatt sex? Har hun løyet for oss og egentlig hatt besøk av en gutt? Og i så fall, hvorfor har hun ikke skjult det bedre? Jeg vet ikke hva jeg skal tro, jeg. Burde jeg snakke med henne om det? Anonym poster: e0a2bdfd028d759084f88f138c7b5e7a 1
Populært innlegg toffel Skrevet 15. september 2012 Populært innlegg #2 Skrevet 15. september 2012 Hahahaha. Heldigvis brukte hun kondom da 55
Populært innlegg Gjest Fairydust Skrevet 15. september 2012 Populært innlegg #3 Skrevet 15. september 2012 1. Du vet ikke om det er datteren din som har hatt sex. Det kan være venninna som hadde det. 2. Hun er ikke barnet ditt. Hun er din tenåringsdatter, som er 16 år. Det er fullstendig normalt at 16 år gamle jenter har sex. Veldig mange jenter starter før de er 16 også. 3. Det ligger en kondom i søpla. Ergo viser det at hun har tatt ansvar, og beskyttet seg. Hun har med andre ord gjort alt riktig. Ikke alle jenter som debuterer liker å fortelle om det til foreldrene. Det føles ofte flaut. 61
Catnip Skrevet 15. september 2012 #4 Skrevet 15. september 2012 (endret) Gratulerer, datteren din er blitt tenåring! Kjipt for deg, men det er helt normalt å ha sex når man er 16 år. Og lovlig, ikke minst. Du må bare komme over det, datteren din kan ligge med hvem hun skulle føle for og det skal hun få lov til. Om du MÅ snakke med henne, må det isåfall være for å sørge for at hun bruker prevensjon og sånn. Prente inn viktigheten av det. Kjefting må du ikke finne på å gjøre, uuuhh. EDIT: Ja, hun brukte jo forsåvidt kondom. Det er jo bra. Jeg hadde latt dette gå, er sinnsykt kleint om du skal snakke med henne om hva du har sett. Endret 15. september 2012 av Catnip 4
Gjest Erm Skrevet 15. september 2012 #5 Skrevet 15. september 2012 Hvis du lurer så er det da bare å spørre. 2
Meridian Skrevet 15. september 2012 #6 Skrevet 15. september 2012 Hun er passe dum om hun legger en brukt kondom øverst i søpla om hun ikke vil bli oppdaget. Hadde hun ville skjult det, hadde hun vel gjemt den bedre i søpla. Iallfall puttet det i noe annet og kastet det, og iallfall gått ut i søppeldunken med det. Jeg tar det som et tegn på at hun sikkert ikke har noe imot at du prater med henne om dette. Si at du fant en brukt kondom i søpla og vis henne det, og prat med henne. 3
jomfrumaria Skrevet 15. september 2012 #7 Skrevet 15. september 2012 Skal selvfølgelig ikke kjefte og er heller ikke sint altså, bare litt sjokkert. Hun er ikke 16 enda heller, men fyller det om to måneder. 1
Gjest Fairydust Skrevet 15. september 2012 #8 Skrevet 15. september 2012 Forresten, kanskje hun og venninna brukte kondomen på hverandre (dildo). Eventuelt som ballong. 4
lashara Skrevet 15. september 2012 #9 Skrevet 15. september 2012 (endret) det er faktisk ikke sikkert at NOEN har hatt sex! Nyskjerrighet på kondomer er vanlig blant tenåringer. Synest du skal la vær å ta det opp. Endret 15. september 2012 av lashara 10
jomfrumaria Skrevet 15. september 2012 #10 Skrevet 15. september 2012 Skal selvfølgelig ikke kjefte og er heller ikke sint altså, bare litt sjokkert. Hun er ikke 16 enda heller, men fyller det om to måneder. Oopps, glemte å poste som AB. Jaja, jeg er heldigvis ikke så aktiv her på KG! 1
LilleLola Skrevet 15. september 2012 #11 Skrevet 15. september 2012 Var det sæd i kondomen? Kan jo være hun har brukt det på et "leketøy", husker jeg selv gjorde det på ungdomsskolen. På gulrøtter og annet med rett fasong, så ble det lettere med kondomen på 5
Gjest Erm Skrevet 15. september 2012 #12 Skrevet 15. september 2012 Hun er passe dum om hun legger en brukt kondom øverst i søpla om hun ikke vil bli oppdaget. Hadde hun ville skjult det, hadde hun vel gjemt den bedre i søpla. Iallfall puttet det i noe annet og kastet det, og iallfall gått ut i søppeldunken med det. Det er vel mer sannsynlig at det er gutten som har lagt den i søpla, hvis det har vært en gutt der. 3
Meridian Skrevet 15. september 2012 #13 Skrevet 15. september 2012 det er faktisk ikke sikkert at NOEN har hatt sex! Nyskjerrighet på kondomer er vanlig blant tenåringer. Synest du skal la vær å ta det opp. Det er sant. Kanskje hun og venninnen har undersøkt en kondom for moro skyld. Men når hun legger det åpenlyst i søpla, virker hun ikke redd for at foreldrene skal finne ut av det. Jeg hadde iallfall pratet med henne. Spurt henne om hvorfor det ligger der. Kanskje hun har fått en kjæreste også, hvem vet. 1
jomfrumaria Skrevet 15. september 2012 #14 Skrevet 15. september 2012 Var det sæd i kondomen? Kan jo være hun har brukt det på et "leketøy", husker jeg selv gjorde det på ungdomsskolen. På gulrøtter og annet med rett fasong, så ble det lettere med kondomen på Så sånn ut, men studerte den selvfølgelig ikke så nøye... Klarer fortsatt ikke å forstå at hun la den øverst i søpla. Det ville jeg aldri gjort i den alderen. Hvis jeg skal nevne det for henne, hvordan skal jeg gå frem?
Meridian Skrevet 15. september 2012 #15 Skrevet 15. september 2012 Det er vel mer sannsynlig at det er gutten som har lagt den i søpla, hvis det har vært en gutt der. Ja, men om hun har hatt sex med en gutt, så ville hun vel passet på hvor kondomen ble av. Siden hun bare lar den ligge åpenlyst, så er hun ikke redd for å bli oppdaget. Hun er jo 2 mnd fra å bli 16 også ,ser jeg TS skrive.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2012 #16 Skrevet 15. september 2012 det er faktisk ikke sikkert at NOEN har hatt sex! Nyskjerrighet på kondomer er vanlig blant tenåringer. Synest du skal la vær å ta det opp. Jepp. Jeg og en venninne av meg åpna en kondom for å sjekke hvordan det så ut når jeg var 15 og hun 14. Vi hadde ikke sex. :gjeiper: Anonym poster: 05688bbee5a866f2a2c66203c1bcbb87 2
Meridian Skrevet 15. september 2012 #17 Skrevet 15. september 2012 Så sånn ut, men studerte den selvfølgelig ikke så nøye... Klarer fortsatt ikke å forstå at hun la den øverst i søpla. Det ville jeg aldri gjort i den alderen. Hvis jeg skal nevne det for henne, hvordan skal jeg gå frem? Bare si at du vil vise henne noe, og vis henne søpla, og spør hvorfor den ligger der. Så får du vel et svar. Kanskje hun har fått seg kjæreste? Isåfall kan dere prate litt... Siden hun legger den så åpenlyst, så er hun ikke redd for å bli konfrontert, tenker jeg?
Gjest Fairydust Skrevet 15. september 2012 #18 Skrevet 15. september 2012 Så sånn ut, men studerte den selvfølgelig ikke så nøye... Klarer fortsatt ikke å forstå at hun la den øverst i søpla. Det ville jeg aldri gjort i den alderen. Hvis jeg skal nevne det for henne, hvordan skal jeg gå frem? Jeg syns faktisk at du skal la være å nevne det. Om hun ønsker at du skal vite det, vil hun fortelle deg det. 15
toffel Skrevet 15. september 2012 #19 Skrevet 15. september 2012 Om du føler at det er nødvendig å ta den samtalen, kan du starte med at du så en kondom i søppla, og bare lurer på om hun har fått seg kjæreste? Ville ikke sagt hatt sex. Men igjen så tror jeg ikke det er nødvendig å ta det opp med hun. Om hun har sex, så er hun jo ansvarlig å bruker kondom. Og om hun sier ja hun har hatt sex eller whatever, så syns jeg ikke du skal spørre å grave så mye, men heller si, ok, så bra du bruker beskyttese, og si fra om det er noe du vil snakke om eller lurer på. Men kommer jo ann på hvordan forhold dere har på hvordan du burde gå fram. 6
Meridian Skrevet 15. september 2012 #20 Skrevet 15. september 2012 Jeg syns faktisk at du skal la være å nevne det. Om hun ønsker at du skal vite det, vil hun fortelle deg det. Hvis hun absolutt ikke ville at foreldrene skulle vite om det, ville hun ikke latt den ligge åpenlyst i søpla! Når hun legger den åpenlyst, virker det som om hun kanskje vil si noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå