Gjest LadyAntebellum Skrevet 15. september 2012 #1 Skrevet 15. september 2012 Heisann Jeg har ikke økonomi til og kjøpe dyre parfymer, de dyreste merkene liksom- så jeg lurer på om noen har tips til kopier eller andre gode billige dufter? Elsker og lukte godt! Haha!
kaffemor Skrevet 15. september 2012 #2 Skrevet 15. september 2012 Hvis du vil lukte godt ville jeg heller spart for å kjøpe meg en ordentlig parfyme. 1
Makeupgeek Skrevet 16. september 2012 #3 Skrevet 16. september 2012 La Rive er et billig merke som selger kopier av dyre parfymer som f.eks Ecada osv... Disse kan du få kjøpt for 39,90 tror jeg på H&M . På siden under finner du listen over kopiene. http://urodaonline.pl/perfumy-damskie-c-142.html
Professor Orm Skrevet 16. september 2012 #4 Skrevet 16. september 2012 Parfymer trenger nødvendigvis ikke være dyre, du godt gå i et vanlig parfymeri for å finne en god en. Så kan du heller bestille den på nett eller kjøpe den i tax free hvis du synes den er for dyr.
Gjest Uanonymbruker Skrevet 16. september 2012 #5 Skrevet 16. september 2012 kjøp miniversjonene av favorittparfymene dine, ellers har cheapsmells mange billige parfymer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå