Gå til innhold

Tatovere øyenbryn

Anbefalte innlegg

Gjest Candy Pie
Skrevet

Er det egentlig "greit" ? Vil ikke ha de sinnsykt tynne, men jeg sliter veldig med øyenbryna mine. Jeg er elendig til å nappe, det gjør så vondt og det blir aldri bra. Jeg er en elendig tegner så det ser så hardt og surt ut når jeg fyller ut de få hårene jeg har der.

Når det har vokst litt ut igjen, så MÅ jeg bare sitte å ødelegge de. Må være en eller annen syk tvangshandling jeg har...

Uansett, har tenkt at det å tatovere på måtte jo vært greit? Så sant det blir seende naturlig ut.

Noen som har erfaring? Varer det evig? Hva koster det? Er det kun tatoveringssudioer som gjør det?

Håper noen forstår hva jeg mener :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke gjort det selv men kjenner fler som har gjort det.

Varer ikke evig, tror man kan velge mellom om det skal vare i noen mnd eller noen år?

Aner ikke pris :P

Tror ikke tatoveringstuioer gjør det faktisk, må til hudpleier eller noe.

Og hun ene venninna mi som gjorde det valgte først å ta sort, men da ble de blå, så nå bruker hun grå :P

Skrevet

Jeg pleier altså ikke å diskutere sminke, men denne lå på nye innlegg og jeg måtte bare inn å si at tatoverte øyenbryn er alvorlig stygt .

• Liker 13
Skrevet

Jeg tror ikke jeg har sett noen med tatoverte bryn der det har sett naturlig ut. Det blir for hardt, syns jeg. Og unaturlig når det ikke er noe hår der.

Det værste jeg har sett var en gammel, rynkete dame med tatoverte bryn. Det var virkelig ikke pent!

Anonym poster: 707614083d1cae93ba90b9428dfc1800

• Liker 2
Skrevet

Det kommer til å bli mange underlige lik fremover. Alt som skal forrandres på naturlige kropper, og som antagelig fremdeles er der når folk dør. Kjempestruttepupper, andenebb og andre ting... :klo:

• Liker 7
Skrevet

jeg pleier heller ikke diskutere sminke, men jenter - PLEASE. det er rett og slett få ting som er så vanvittig stygt som tatoerte øyebryn. dere er nydelige, slutt å ødelegg dere selv.

• Liker 7
Skrevet

Jeg må inn å si meg uening. Jeg har alltid hatt lyse og korte øyenbryn. Jeg har alltid tegnet de opp med øyenbrynsminke, mye jobb, og tid når man har dårlig tid. Kjedelig å bade på sommeren da øynebrynene forsvant.

Jeg bestemte meg for å tatoere brynene hos Solvår, og har ikke angret!

det koster noen tusen, og du får påfylling 3 ganger får å få de fine. Man mister mye farge med en gang, og kan velge om man vil endre tykkelse, lengde, form og farge underveis. Hun er veldig flink! Det er nå 2 år siden jeg gjorde det, og de er fortsatt fine, men må fylles på snart. (Billigere da).

Mange glamorjenter velger en stil som er "fake", men jeg ga solvår frie tøyler, og hun tatuerte en form og farge som var fin på meg. angret ikke en gang, og fikk masse komplimenter. Mye finere enn når jeg tegnet, og nye mennesker hadde ikke gjettet at de var tatoerte. (Jeg har jo noen hår, og hun har gjort de tettere, og tattoert der det mangler. Jeg napper litt under for å få formen som hun har laget.

http://sols.blogg.no/1295385089_ny_form_p_bryn_er_all.html

• Liker 4
Skrevet

Tatoverte øyenbryn eller lip liner for enhver kvinne til å se psykotisk ut - ikke gjør det!

Skrevet

Det kommer til å bli mange underlige lik fremover. Alt som skal forrandres på naturlige kropper, og som antagelig fremdeles er der når folk dør. Kjempestruttepupper, andenebb og andre ting... :klo:

Det er det jo bare spesielt interesserte som kommer til å se uansett. Jeg bryr meg ihvertfall ikke om hvordan jeg kommer til å se ut når jeg er død. Er mer opptatt av hvordan jeg ser ut mens jeg lever, og tatoverte øyenbryn skal jeg ikke ha.
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har tatoverte bryn, gjort hos hudpleiere. Dette varer i 3-4 år. De er nøye med fargevalg, og de tar bare litt og litt, og derfor kommer man innom 1 gang i mnd første gangen man lager disse. Det ser veldig naturlig ut, spesielt siden jeg har hårene mine under. Har hatt i over ett år, og har vært en drøm å være på stranda og våkne opp med kjærsten med ikke-overnappa bryn. Dessuten har det begynt å bli bra igjen natulig, det er ikke sikkert jeg kommer til å ta påfyll igjen når det har forsvunnet. Kommer aldri til å se meg tilbake på dette, beste kjøp jeg har gjort noen sinne!

Skrevet

Tatoverte øyebryn er ikke pent.

• Liker 5
Skrevet

Tatoverte øyebryn er ikke pent.

Hvilke har du sett? for mine er akkurat det jeg gjør når jeg tegnet. fylle inn lys brun farge i hullene, littegrann formet og "mer" framme. ikke mer enn det. mulig heltatoverte (uten egne hår med) ikke er pent, men som det jeg har er veldig pent

• Liker 1
Skrevet

Solvår er flink til å lage riktig form, og teknikken hennes er svært god, men tatoverte øyenbryn ser dessverre ut som tatoverte øyenbryn, og det vil nesten alltid synes på nært hold. Har man mørke bryn med en del hår er det vanskeligere å oppdage at det er juks, spesielt om man bare har fylt inn et hakk eller to, men personlig synes jeg slike hakk er utrolig sjarmerende.

Blonde bryn ser som oftest merkelige ut, selv om man har valgt en "passende" farge - særlig når de blekes av solen, slik at det ser ut som en mørk strek det vokser hvite hår opp fra. To hårete larver som kryper rundt på panna, liksom :fnise: Det kan se fint ut på avstand, eller på bilder, men ansikt til ansikt ser det bare rart ut.

Du må gjøre som du vil, men min mening er i alle fall at øyenbrynene dine skal se ganske så jævlige ut i utgangspunktet for at det skal se bedre ut etter du har tatovert på nye. Det er også fort gjort å bli seende ut som en glamourmodell, men det finnes jo de som synes det er positivt, da...

• Liker 1
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Uff nei, det syns så godt at de er tatoverte. Farg de heller og dra å få dem vokset innimellom, det tar fem minutter og resultater blir så mye finere.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har aldri sett et noen lunde pent resultat av tatoverte bryn og kan se det for meg heller... det sprenger harryskalaen i mine øyne. Invester heller i god sminke, så blir det ikke permanent!

Endret av OhSerendipity
  • Liker 2
Skrevet

Det ser sikkert bedre ut hvis du ikke gjør noe som helst, hverken napping eller tegning eller tatovering. I hvert fall for menn, men nå er det vel slik at dere egentlig pynter dere for andre kvinner.

• Liker 1
Skrevet

CIMG0020-1.jpg?t=1341006046

tattovert lysere brunfarge i "hull" i mine egne bryn + litt foran for å få fin fasong + bakerst med "hårstråeffekt" der det virkelig var overnappet.

• Liker 3
Skrevet

tattovert lysere brunfarge i "hull" i mine egne bryn + litt foran for å få fin fasong + bakerst med "hårstråeffekt" der det virkelig var overnappet.

Hmmm, ja du ser iallefall fantastisk ut . Du kan være unntaket fra regelen.

Men vi trenger nærbilder.....

gå straks å ta noen .

• Liker 1
Skrevet

Du er absolutt pen, men jeg synes de øyebrynene trekker til seg alt for mye oppmerksomhet.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...