AnonymBruker Skrevet 15. september 2012 #1 Skrevet 15. september 2012 Hvorfor, HVORFOR, er det så mange som begynner med sexprat på chatten på Wordfeud? Det finnes mange arenaer og fora for de som ønsker sånt, wordfeud er et spill. Jeg er så lei av fremmede menn som spør "Har du lyst på noe hardt og langt?", "Er du kåt?" eller som skifter profilbilde til sin egen erigerte penis og lignende på Wordfeud. Det er også typisk at de begynner med dette når det er deres tur, sånn at man ikke kan trykke på "resign" og bli kvitt fyren. Dette handler ikke om å være prippen eller å ikke tåle at folk tar kontakt, men det ødelegger litt av gleden med sånne fremstøt. Det er heller ikke et stikk til menn generelt, for dette gjelder åpenbart bare en gruppe menn(esker). Anonym poster: b756ddef8a24b7d83bebf5849e265507 Anonym poster: b756ddef8a24b7d83bebf5849e265507 1
Gjest Søgni Skrevet 15. september 2012 #2 Skrevet 15. september 2012 Chatten kan være en forbannelse. Jeg tror det hjelper å ikke ha bilde av seg selv, og kalle seg noe som ikke sier noe om at du er kvinne/jente. Det er sjelden jeg starter spill med tilfeldige lenger, selv om de fleste jo er greie. En gang spurte jeg en av disse hvorfor han drev på sånn, spesifikt hvorfor han ikke ga seg, og om noen faktisk var interessert og syntes gnål og mas var sjarmerende. Han kunne fortelle at de fleste var uinteresserte først, men med litt mas så fikk han ofte jenter med på "både det ene og det andre". Om det er sant vet jeg jo ikke.
hjertesukka Skrevet 15. september 2012 #3 Skrevet 15. september 2012 Herregud, finnes de der også? Greit å vite. Av en eller annen grunn innbilte jeg meg at det spillet er kjemisk fritt for slikt preik. Spiller selv med ukjente og aner fred og ingen fare.
lulle Skrevet 15. september 2012 #4 Skrevet 15. september 2012 Jeg tror det skyldes at chatten på wf ikke er lett å oppdage av en evt partner:-)
Gjest Raindrops Skrevet 15. september 2012 #5 Skrevet 15. september 2012 Sist gang jeg traff en slik, så sendte jeg han brukernavnet til en annen random jeg spilte med, en jente, som hadde et bilde som stort sett viste bare kløft, og sa at han sikkert hadde bedre sjangse der. Han takket meg ikke engang. 4
Anoia Skrevet 15. september 2012 #6 Skrevet 15. september 2012 Det hjelper å ikke ha bilde av seg selv, helst burde man ha et nick som ikke tilsier at man er jente også. Utrolig kjipt at det skal være sånn. Jeg blir også ganske forundret over de som gnåler i en halv evighet etter at man har sagt nei. "Kom igjeeen daaaa" Er det noen som lar seg sjarmere av det? 1
Lutetium 71 Skrevet 15. september 2012 #7 Skrevet 15. september 2012 Jeg tror jeg må begynne å spille wordfeud. 1
Gjest Søgni Skrevet 15. september 2012 #8 Skrevet 15. september 2012 Det hjelper å ikke ha bilde av seg selv, helst burde man ha et nick som ikke tilsier at man er jente også. Utrolig kjipt at det skal være sånn. Jeg blir også ganske forundret over de som gnåler i en halv evighet etter at man har sagt nei. "Kom igjeeen daaaa" Er det noen som lar seg sjarmere av det? Det er nettopp dette som overrasker meg også, det er så langt fra sjarmerende som det er mulig å komme. Og hvorfor wordfeud? Jeg innbiller meg at det finnes steder som passer mye bedre til å komme i kontakt med folk som er ute etter det samme.
TheHairyToothfairy Skrevet 15. september 2012 #9 Skrevet 15. september 2012 hvorfor treffer jeg aldri sånne? 1
Wildy Skrevet 15. september 2012 #10 Skrevet 15. september 2012 Har også opplevd dette, og skjønner det bare ikke? Tror de at man blir kåt av å stable bokstaver? Jeg bryr meg ikke så mye om det, avslutter bare spillet når det er mulig.
Silfen Skrevet 15. september 2012 #11 Skrevet 15. september 2012 Til og med på WF er det ingen som vil ha meg! 1
Lutetium 71 Skrevet 15. september 2012 #12 Skrevet 15. september 2012 hvorfor treffer jeg aldri sånne? Sannsynligvis fordi du ikke har oppgitt "kvinne" på profilen din? (Har aldri spilt wf, så jeg aner ikke hvordan oppsettet er)
TheHairyToothfairy Skrevet 15. september 2012 #13 Skrevet 15. september 2012 Sannsynligvis fordi du ikke har oppgitt "kvinne" på profilen din? (Har aldri spilt wf, så jeg aner ikke hvordan oppsettet er) kallenavnet mitt inneholder Guro.
Gjest Søgni Skrevet 15. september 2012 #14 Skrevet 15. september 2012 Til og med på WF er det ingen som vil ha meg! Du går ikke glipp av så mye. "Jeg får ståkuk av å se ansiktet ditt", liksom. Haha, jeez, det får du heeelt sikkert
TheHairyToothfairy Skrevet 15. september 2012 #15 Skrevet 15. september 2012 Du går ikke glipp av så mye. "Jeg får ståkuk av å se ansiktet ditt", liksom. Haha, jeez, det får du heeelt sikkert da svarer man, "DET FÅR JEG OGSÅ!" 3
Silfen Skrevet 15. september 2012 #16 Skrevet 15. september 2012 Du går ikke glipp av så mye. "Jeg får ståkuk av å se ansiktet ditt", liksom. Haha, jeez, det får du heeelt sikkert Ja, tenk så mye moro man kunne hatt det!
Gjest Cosette Skrevet 15. september 2012 #17 Skrevet 15. september 2012 Jeg fikk plutselig lyst til å gjenoppta WF-spillingen. Anyone wanna play me? 1
TheHairyToothfairy Skrevet 15. september 2012 #18 Skrevet 15. september 2012 Jeg fikk plutselig lyst til å gjenoppta WF-spillingen. Anyone wanna play me? jeg hadde glatt vært med, hadde det ikke vært for at telefonen min har hatt et ublidt møte med noe hardt. denne tråden vekket iveren til å plage pervoer, omtrent slik jeg alltid har gjort på irc.
Gjest Cosette Skrevet 15. september 2012 #19 Skrevet 15. september 2012 Dette minner meg om en slags WF-flørt jeg hadde en gang. Vi pratet ikke på chatten, men vi gikk inn for å spille seksuelt ladede ord til hverandre så langt det gikk. Så jeg har faktisk vært WF-kåt. Ah, happy times. 2
Lutetium 71 Skrevet 15. september 2012 #20 Skrevet 15. september 2012 Jeg fikk plutselig lyst til å gjenoppta WF-spillingen. Anyone wanna play me? Må man ha smarttelefon på dette greiene her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå