Miss I.W. Skrevet 15. september 2012 #1 Skrevet 15. september 2012 Vi skal ta gulvene i huset når vi er ferdige med småbarnsperioden, men i mellomtiden har jeg så lyst på et gulvteppe under spisebordet. Er det noen som vet om gode og ikke altfor dyre tepper som tåler både middags-og melkesøl?
Muscae Skrevet 15. september 2012 #2 Skrevet 15. september 2012 Jeg ville ikke hatt et teppe på kjøkkenet som inneholder matrester og gammel melk. Uansett hvor mye teppet "tåler det"... 4
Rararara Skrevet 15. september 2012 #3 Skrevet 15. september 2012 (endret) Hva med et plastteppe som er beregnet for utebruk? Finnes i mange fine utgaver og kan enkelt spyles av Disse f.eks? :http://www.trendcarpet.se/list_varugrupp.asp?lang=5&varugrupp=207&t=Plastmattor (beregnet for innebruk disse, men det var noe slikt jeg mente iallefall..) Endret 15. september 2012 av Rararara
Miss I.W. Skrevet 16. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2012 Skjønner hva du mener Kjemi, men det er på spisestua og teppe vil jo ikke "inneholde matrester og melk", som du sier, men må tåle uhell og ikke trekke inn i teppet før det blir tørket av. Rararara; Uteteppe kan være en idè ja!
Gjest chiki Skrevet 16. september 2012 #5 Skrevet 16. september 2012 Vet om noen som har teppe under spisebordet, også har de en gjennsomsiktig plastmatte under barnets stol:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå