Gå til innhold

Åndenes Makt starter snart!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har sett alle sesongene av åndenes makt både 2 og 3 ganger men må si meg enig i det mange av dere skriver her, at de siste sesongene er veldig labre. Den sesongen som går nå er helt enkelt EN VITS. tror rett og slett ikke på det lenger. de 2 siste episodene har jeg ikke giddet og sett engang. ikke planer om å se de heller

Skrevet

Vel...jeg må jo liksom se for å være helt sikker på at jeg mener det jeg mener da...og det kunne jo hende at det tok seg opp, på mirakuløst vis. Er det ingen av de fra det hinsidige som kunne hjelpe dem litt som takk for at de har kommet videre? Sende en melding igjennom til en som ennå er på "vår" side...liksom. ;)

• Liker 1
Skrevet

Er dere klare??? :)

Skrevet

Er dere klare??? :)

Takk for påminnelse :D

Skrevet (endret)

Jeg måtte mine meg selv på det minuttet før jeg skrev innlegget her. Uka går så fort,

men nå er det tid for spøkerier igjen og jeg er klar som et egg. :jepp:

---

Syns at de dukkene var gufne...ubevegelige dukker som stille sitter og følger med på den som bor der. :(

---

Voldsomt mye lyd i GH. Virker som hun har tatt altfor mye Møllers tran før hun gikk på jobb den dagen. :klo:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

Det er tid for Åndenes Makt i gjen!

Skrevet

Det er tid for Åndenes Makt i gjen!

Ikke for å skuffe dere, men alt på åndenes makt er bare scenografier og iscenesettinger. For eksempel, når man kommer til et "rotete rom" er det programskaperne som har laget rotet, og når man ser ting bevege seg er det fordi at det står noen utenfor kamerabildet og flytter på tingene så det skal se ut som det beveger seg av seg selv.=)

Skrevet

Ok. :)

Skrevet

Ikke for å skuffe dere, men alt på åndenes makt er bare scenografier og iscenesettinger. For eksempel, når man kommer til et "rotete rom" er det programskaperne som har laget rotet, og når man ser ting bevege seg er det fordi at det står noen utenfor kamerabildet og flytter på tingene så det skal se ut som det beveger seg av seg selv.=)

:hoho: DET vet vi da! Det er jo volsomt med rekonstruksjoner der, det er jo greia. For å vise hva som har skjedd før. Regner med du er sarkastisk, altså, men..

Anonym poster: 397237cb86293b5469b7082958abff21

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjenner spøkelser som har vært på audition til Åndenes Makt :tommelsmil:

• Liker 2
Skrevet

Stilig! :biggrin: Fikk du autografen? Er det brukt sånn usynlig blekk, eller? ;)

Skrevet

Usynlig blekk, synes bare i blått UFO-lys :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jippiiii! :strix:

Nå må vi ikke tøyse bort denne alvorlige tråden altså, hihihi....

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

Så seriøse dere ble da... :(

*går for å skru på TV - har ingen ånder som gjør det for meg*

Skrevet

En litt slapp episode syns jeg. :klo:

Skrevet

Vel, jeg er enig med spøkelset i at det VAR rotete der. Kunne godt skjønne at det ryddet litt.

• Liker 1
Skrevet

Joo, men det var ikke mere enn vi kunne se med det blotte øye. Det var ikke et sjarmerende hus. :(

Skrevet

Blir for mye på en gang for meg. Gjengående bestefedre, OK da. Men når man plusser på med både romani, spritsmugling og drap og innestengte skrømt så blir det rett og slett for mye miks.

Skrevet

Hehe...måtte jo bare treffe et eller annet sted med noe av alt det der....

Skrevet

*ser for seg hagleskudd med veldig vidt nedslagsfelt* :ler:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...