Hoppetaujenta Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #101 Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Tenkte det samme, Paine. Butikksenter blir en ikke pigg og uthvilt av å jobbe i, men i tillegg tenkte jeg at: det er helt sikkert vekteren som gjør alt det der. Vedkommende har jo tilgang til alt og kan helt sikkert romstere, rasere og skru av ei hand kun for å more seg litt i en kjedelig nattejobb...og hvis h*n i tillegg kommer i avisa og i Åndenes Makt p.g.a. det, er det vel verdt å forsøke. Blir tidenes eventyrfortelling å gi videre til sine barnebarn, når den tid kommer, hehe... Endret 2. november 2012 av Hoppetaujenta 3
Hoppetaujenta Skrevet 2. november 2012 Forfatter #102 Skrevet 2. november 2012 Bare meg som så på familien nordfra i går? Ble litt sjarmert av han "i familien" som fremdeles ville hundene vel jeg... Snille, omtenksomme gjengangere som passer på folk og fe er ok syns jeg.
Rainbow Skrevet 2. november 2012 #103 Skrevet 2. november 2012 Ja, det syns jeg også var søtt. At det var faren hennes som syns at hunden skulle løpe fritt! Hadde litt problemer med å skjønne hva de sa, jeg, da...
Hoppetaujenta Skrevet 2. november 2012 Forfatter #104 Skrevet 2. november 2012 Du har antagelig både sett og hørt flere andre episoder av ÅM. Ikke noe vondt ment, men de sa egentlig bare akkurat det samme som alle de andre har sagt i årevis før dem. 1
Aldrisur Skrevet 8. november 2012 #106 Skrevet 8. november 2012 Selv om disse programmene blir ganske ensformige og like hverandre fra gang til gang, må jeg si at Lena Ranahag imponerer meg.
Gjest badeand1 Skrevet 9. november 2012 #107 Skrevet 9. november 2012 Åndenes makt har jo gått ut med at de klarsynte får greie på mer på forhånd..sto på facebook et sted.
Lutetium 71 Skrevet 9. november 2012 #108 Skrevet 9. november 2012 Åndenes makt har jo gått ut med at de klarsynte får greie på mer på forhånd..sto på facebook et sted. Kanskje de skulle melde seg på Beat for Beat? De får jo greie på alt på forhånd.
Hoppetaujenta Skrevet 9. november 2012 Forfatter #109 Skrevet 9. november 2012 Åndenes makt har jo gått ut med at de klarsynte får greie på mer på forhånd..sto på facebook et sted. Er det virkelig sant? Jeg har jo tenkt tanken, men håpet at det egentlig ikke var slik. Jeg er ikke på FB, men kanskje det er mulig for noen å smugle ut litt info derfra? Det jeg lurer på er: hvorfor kommer "renseren" (kanskje m.fl.) ikke tilbake og jobber mere, når aktiviteten tydeligvis ikke har tatt slutt til tross for et forsøk? De som står frem med seg og sitt, bør da få hjelpen som trengs syns jeg.
Gjest badeand1 Skrevet 9. november 2012 #110 Skrevet 9. november 2012 (endret) Ja, det sto på facebook. Mamma hadde fått greie på det fra en på jobben. Program i Norge er jo bare falskt. -_- Endret 9. november 2012 av Mortem
Aldrisur Skrevet 9. november 2012 #112 Skrevet 9. november 2012 Synes det er like naivt å tro på alt som står på fæisbukk, som det er å tro på spøkelser - jeg da. Men jeg tror ikke på alt som står i VG heller, så det sier vel mest om meg. 1
Gjest badeand1 Skrevet 9. november 2012 #113 Skrevet 9. november 2012 Synes det er like naivt å tro på alt som står på fæisbukk, som det er å tro på spøkelser - jeg da. Men jeg tror ikke på alt som står i VG heller, så det sier vel mest om meg. Når åndenes makt selv har gått ut med det? Men finner uansett ingenting på "hjemmesiden" deres om det nå så.
Lutetium 71 Skrevet 9. november 2012 #114 Skrevet 9. november 2012 Det jeg lurer på er: hvorfor kommer "renseren" (kanskje m.fl.) ikke tilbake og jobber mere, når aktiviteten tydeligvis ikke har tatt slutt til tross for et forsøk? De som står frem med seg og sitt, bør da få hjelpen som trengs syns jeg. De får ringe til denne gjengen. 1
Hoppetaujenta Skrevet 9. november 2012 Forfatter #115 Skrevet 9. november 2012 Alltid en koselig film det der.
Lykkelitenen Skrevet 9. november 2012 #116 Skrevet 9. november 2012 (endret) Når åndenes makt selv har gått ut med det? Men finner uansett ingenting på "hjemmesiden" deres om det nå så. Redigert - fant det jeg snakket om, bildet er her. Jeg husket feil, var en falsk søknad, men de ble akseptert og de ba om veldig mye info om hus, hendelser og beboere og som vedkommende skriver, det er stor sjangse for at de klarsynte får ta del i dette på forhånd Jeg er i allefall skeptisk til Åndenes makt og hvordan de egentlig går frem. Jeg tror på spøkelser og ånder, men jeg tror ikke på åndenes makt Endret 9. november 2012 av Lykkelitenen
Gjest badeand1 Skrevet 9. november 2012 #117 Skrevet 9. november 2012 Det lå et utklipp fra facebooksiden deres på artige for litt siden, jeg har ikke funnet det på fb-sidene deres, men det er fordi det er så sinnsykt mye der inne og det å leite seg tilbake flere uker tar for lang tid.... Utklippet var en kommentar på tavlen fra en som hadde meldt seg på og fått svar om at de var under vurdering, men de ville ha meg informasjon først, deriblandt bilder av huset og området, oversikt over hva som skjedde og informasjon om beboere, nåværende og tidligere, samt historien til huset... Når de skal ha så mye informasjon har jeg vondt for å tro at de klarsynte ikke får ta del i en del av den. Jeg tror på spøkelser og ånder, men jeg tror ikke på åndenes makt Da var det sikkert det da. Hvis ikke de som har sendt inn bildet på artige har manipulert det elns.
Lykkelitenen Skrevet 9. november 2012 #118 Skrevet 9. november 2012 For alt vi vet kan jo kommentaren på FB være falsk i seg selv, men jeg er kritisk til Åndenes makt og hadde ikke blitt overasket om det faktisk stemte.
Gjest badeand1 Skrevet 9. november 2012 #119 Skrevet 9. november 2012 For alt vi vet kan jo kommentaren på FB være falsk i seg selv, men jeg er kritisk til Åndenes makt og hadde ikke blitt overasket om det faktisk stemte. Samme her. Tar det som god underholdning jeg, som så mye annet på TV.
Hoppetaujenta Skrevet 9. november 2012 Forfatter #120 Skrevet 9. november 2012 Jeg tror på spøkelser og ånder, men jeg tror ikke på åndenes makt Jeg tror på åndenes makt,- men ikke nødvendigvis på tv-programmet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå