Gå til innhold

Åndenes Makt starter snart!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tro på at det finnes ånder og denslags men jeg klarer ikke å ta programmer som Åndenes makt seriøst for det blir jo så komisk til tider.

Var det forresten ikke en episode en gang hvor en av de klarsynte stod i en garasje og sa "her har det stått en bil.."?

• Liker 2
Skrevet

Er veldig spent på kveldens episode!!

Gjest badeand1
Skrevet

Kommer til å bli så flau når de tre jobber sammen..

Skrevet

Jeg har herved omdøpt den mest dramatiske av dem til å hete "Magica fra Tryll"!

Tror jeg må ha stor pute tilgjengelig denne gangen. Den skal dekke TRE stykker på en gang. :fnise:

På den andre siden (wow!) så kan vi kanskje bli gledelig overrasket?

En skal aldri si aldri, vet dere....

:rope: ...ALDRI! *upps - det bare glapp ut av meg, hihihi...*

Skrevet
:fnise: Pass deg nå Hopptuss! :kosteskaft: :kosteskaft: :kosteskaft: Husk vi er mannssterke i kveld!
Skrevet

"Kvinnsterke", takk... :laugh:

Skrevet

Kattetiss på gulvet? :hakeslepp:

Skrevet

Spøkelseskatter... Ikke rart de trenger tre hekser...

Skrevet

Får alltid med meg Åndenes makt, men dette var bare latterlig og pinlig. Det "beste" var katta :catmilk:

Skrevet

Gosj, jeg trodde jeg skulle revne da de tre holdt på i stua. Hysterisk.

Nei TVNorge nå sliter dere, det blir bare teitere og teitere for hver sesong. Uff.

Før var det i hvert fall en viss underholdning i det, ved å legge godviljen til. Nå er det nesten så jeg forventer at gjengen fra Nydalen plutselig dukker opp i programmet. "Køddaaa!"

Anonym poster: 329cb68c86f6be5405e16b0c4174b236

Skrevet

Ja, jeg vet sannelig ikke hva jeg skal si om dette programmet. Beboerne virket tilforlatelige nok de, og det er jo kjempefint om de har fått søvnen tilbake og et "nytt hus" å bo i, men...alt sammen virker som et gjesp på meg. Overfladiske repetisjoner av alt... Jeg savner detaljer og nærhet til stoffet. Gjerne et bevis i levende live også. Kanskje det tyder på at jeg har sett for mange slike åndeprogrammer nå. Kanskje bør jeg kun holde meg til "Drømmehagen" heretter. De leverer i alle fall hver gang.

Skrevet

Ja nettopp, et stort gjesp. :hakeslepp: Jeg håper hver uke at det skal skje noe uventet og spennende, men den gang ei. Det er sikkert som du sier Hoppe, vi har blitt blaserte.

Ikke vet jeg hva Drømmehagen er (Barne-TV?), men neste torsdag blir det Torsdag fra Nydalen på meg (tror jeg) :fnise:

Skrevet

Hehe...ja, det er svært enkelt og fargerikt barne-tv for de aller, aller yngste ungene.

Passer sånn sett meg som hånd i hanske. Jeg er en enkel sjel av og til... :danse:

Skrevet
:Gjesp: Dette var jammen kjedelig.
Skrevet

Bittelitt spennende å høre om hun Gro Helen "fornemmer" den kvinnelig kunden som forsvinner av seg selv da! :hoppendeglad:

Skrevet

Ble visst ikke noen skikkelig løsning på problemene, men jeg ser på videre neste gang også jeg. :)

Skrevet

"Jeg føler jeg blir sliten utover dagen". Det trenger vel ikke være noe overnaturlig ved å bli sliten av å jobbe, særlig på et kjøpesenter hvor det er kunder og mye lyd og kjas hele dagen? Kjære vene, altså.

Og at ting faller ned fra hyller... ting blir ikke alltid satt godt nok på plass.

Utover dette kan jeg ikke fatte og begripe at ikke minst en av butikkene setter opp et kamera som kan surre og gå natterstid, for å få med seg all denne påståtte aktiviteten. Skulle gjerne likt å ha sett hånda på den utstillingsdukken bli skrudd av og lagt i fanget hennes.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...