Gå til innhold

Åndenes Makt starter snart!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Underholdende å se på, jeg har alltid likt skrullinger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså... Åndenes makt er bare tull og tøys.

Helt ærlig: HVEM av dere hadde virkelig satt beina deres i heimen, dersom dere en dag så et spøkelsesaktig kvinneskikkelse som glodde på dere? Dersom dere satt i stua, helt alene i hjemmet, og plutselig stod det en skikkelse av en gammel mann å stirret på deg? Hadde dere virkelig satt foten deres i det hjemmet igjen?

Nei, selvfølgelig hadde man jo ikke det! Med mindre man syntes ånder osv er gøy, men disse som er med i programmet sier jo selv at de ikke føler seg hjemme i hjemmet sitt, fordi åndene tripper rundt på parketten deres...... altså, halo?????

Anonym poster: 38ec767b6e97e2fe783d8f09c43a914d

hvor skal du ellers være, er ikke bare å kjøpe hus og selge det med engang og flytte til et nytt

• Liker 1
Skrevet

Så kult at de skal overnatte!!

• Liker 1
Skrevet

Ja, og jeg håper at de for en gangs skyld lar kameraene surre og gå hele natta igjennom og ikke mister opptakene når det skjer noe. :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Folka i programmet gjør det nok for pengenes- og oppmerksomhetens skyld.

Og en ting til: folka som var med i dag... de vurderte å selge dersom åndene fortsatte å plage dem.... Mhm, bli med i Åndenes Makt og fortell at det er helt jævlig å bo i huset, for så å prøve selge det...... :rolleyes:

Jeg hadde kjøpt det, om huset var i orden sånn ellers. Om potensielle kjøpere virkelig tror på disse greiene her, betyr det jo bare at man gjør et røverkjøp! :tommel:

Skrevet

Jeg hadde kjøpt det, om huset var i orden sånn ellers. Om potensielle kjøpere virkelig tror på disse greiene her, betyr det jo bare at man gjør et røverkjøp! :tommel:

Det får meg til å tenke på vitsen om svensken, dansken og nordmannen.

....så :fise: nordmannen....og da løp grisen ut!

:hoho: :hoho:

• Liker 2
Skrevet

Morsomt hvordan de klarsynte blir skikkelig overrasket når de faktisk treffer på noe.

• Liker 1
Skrevet

Det får meg til å tenke på vitsen om svensken, dansken og nordmannen.

....så :fise: nordmannen....og da løp grisen ut!

:hoho: :hoho:

:fnise:

"De" hadde nok bare gitt opp, og blitt værende. Hadde de "stukket av", hadde jeg uansett ikke merket noe til det?

• Liker 1
Gjest Slowpoke
Skrevet

Jeg synes denne sesongen har vert gørr kjedelig til nå... :( Har alltid synes at det har vert kjempe spennende, men i år er jeg mega skuffet så langt.

• Liker 3
Gjest KittyMaru
Skrevet

Jeg er overbevist om en ting. Nemlig at de som er med i Åndenes Makt er betalte skuespillere som har fått utdelt et manus, og som får betaling for antall timer de er med på opptak...

Enkelt og greit.

• Liker 2
Gjest KittyMaru
Skrevet (endret)

Digger Folkeopplysningen, genialt program.

Men det er en ting som gjør at jeg ikke greier 100% å lukke øya, og det er folk. Er det en ting som er garantert, og som man aldri kan gardere seg mot, så er det at folk sladrer. Folk prater. Ryktet går. Gjennom alle disse årene som serien har gått, så er det ganske enkelt umulig at ikke minst én av de involverte kom ut med at "haha, hør nå, sånn her var det det egentlig foregikk". Vi snakker tross alt om hundrevis av mennesker over hele landet, blant de som har stilt opp med historiene sine, og venner og bekjente osv. I tillegg til ansatte i filmselskapet og TVN, deriblant tidligere ansatte. Masse folk - som alle mystisk nok greier å holde kjeft.

Anonym poster: 329cb68c86f6be5405e16b0c4174b236

Nettopp. Venner og kjente, ansatte og tidligere ansatte i TV selskapet. Alle sammen folk som har skrevet under på kontrakt og fått godt betalt. Med andre ord kan TV Norge saksøke dem for kontraktsbrudd dersom de går ut på ryktebørsen. Ved å velge ut dem de velger, holder de manus og regi innenfor et kontrollert miljø av folk med "inside info" som ikke har interesse av å ødelegge for produksjonen.

Endret av KittyMaru
Skrevet (endret)

Jeg er overbevist om en ting. Nemlig at de som er med i Åndenes Makt er betalte skuespillere som har fått utdelt et manus, og som får betaling for antall timer de er med på opptak...

Enkelt og greit.

Jeg klarer ikke å tro at alle sammen klarer å tie stille et helt liv og ikke forsnakker seg en eneste gang. Ikke i fylla en gang.

Det er jo det samme med de som blir hypnotisert det. Jeg har tvilt mange ganger, men det som får meg til å tenke at det antagelig er sant alikevel, er at ingen "sprekker". Det ligger i den mennesklige natur å ville fortelle en hemmelighet videre til noen....

Jeg skjønner det ikke. :klo:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Skrevet

Enkelt og greit.

Jeg jobbet på et Hotel som var med i åndenes makt. Der var de ansatte med på filmingen. De hentet til og med ansatte som hadde jobbet på hotellet tidligere fordi de hadde opplevd noe.

Skrevet

Jeg har sett alle sesongene med åndenes makt og alltid vært veldig fasinert av programmet og konseptet.

Men jeg må si at jeg ikke tror spesielt mye på det lenger.

Den sesongen som går nå er som mange av dere andre sier, veldig kjedelig.

Virker som om de begynner å gå tom for plasser å besøke.

Ta for eksempel første episode fra denne sesongen. Den statoilstasjonen.

Der hadde de jo både fotografert og filmet merkelige hendelser for å ha som bevis.

De satte opp kamera i kjelleren for å se om det fanget opp ett eller annet idet sikringene gikk.

På mystisk vis ble da kameraene enten slått av og også dreid 180 grader rundt så de fikk ikke sett noen ting. Er det da så vanskelig å forsøke igjen?

Jeg tenker også at når de får med seg etkameracrew fra tvnorge, kan det da vel ikke være så vanskelig å la kameraene gå døgnet rundt i håp om å snappe opp noe bevegelser eller hendelser av noe slag.

Dessuten, ser du alle sesongene blir du også veldig godt kjent med de forskjellige klarsynte som er med i serien og de har en tendens til å gjenta ting. Jeg nevner i fleng:

Lena Ranehag: "Jeg ser et rep" "Jeg kjenner det snører seg i halsen, jeg føler meg hengt"

Lilly Bendriss: "SKVETT" *rykke til og skrike/gispe idet hun går rundt og fler på energier*

Nei, dette lukter juks og fanteri. Synd egentlig, da jeg som sagt er veldig interessert i paranormale greier.

Anonym poster: 15d94da147dfe93aff6b1f90d317be5a

• Liker 1
Skrevet

Syns Ranehag er flink, de andre, spesielt hun som var forrige gang og som hadde eget program i fjor, hun er bare overdramatisk.

Skrevet

Digresjon:

Lilly Bendriss så ut til å ha en "snasen bil", så det ligger tydeligvis penger i dette faget... :reise:

• Liker 1
Skrevet

Skuffet over sesongen så langt :glare: Husker jeg pleide å se den danske versjonen, da var jeg pissredd hver gang! Nei, får nok finne meg andre spøkelsesprogrammer å bli vettskremt til :gjeiper:

Skrevet (endret)

Jo, men det er da rart dette at vi nesten unisont har blitt veldig skuffet (ikke bare litt)

over sesongen, hvor det ble lovet "ekstra piff" i programmene, før de startet.

Har de blitt sløve i redaksjonen? Har serien vart for lenge? Bør de tenke på

å avslutte etter denne? Jeg syns faktisk det om de ikke klarer å hoste opp

bedre saker enn dette. Nyhetens interesse er over og alt etter dette

blir repriser fra "storhetstiden" i starten.

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

Jo, men det er da rart dette at vi nesten unisont har blitt veldig skuffet (ikke bare litt)

over sesongen, hvor det ble lovet "ekstra piff" i programmene, før de startet.

Har de blitt sløve i redaksjonen? Har serien vart for lenge? Bør de tenke på

å avslutte etter denne? Jeg syns faktisk det om de ikke klarer å hoste opp

bedre saker enn dette. Nyhetens interesse er over og alt etter dette

blir repriser fra "storhetstiden" i starten.

Jeg synes faktisk også at de bør legge ned hele greia. Om de skal ha en slik serie bør de i det minste gjøre den interessant å se på :glare:
Skrevet

Altså... Åndenes makt er bare tull og tøys.

Helt ærlig: HVEM av dere hadde virkelig satt beina deres i heimen, dersom dere en dag så et spøkelsesaktig kvinneskikkelse som glodde på dere? Dersom dere satt i stua, helt alene i hjemmet, og plutselig stod det en skikkelse av en gammel mann å stirret på deg? Hadde dere virkelig satt foten deres i det hjemmet igjen?

Nei, selvfølgelig hadde man jo ikke det! Med mindre man syntes ånder osv er gøy, men disse som er med i programmet sier jo selv at de ikke føler seg hjemme i hjemmet sitt, fordi åndene tripper rundt på parketten deres...... altså, halo?????

Jeg leide en leilighet før hvor det skjedde mye jeg ikke kan forklare, blant annet så jeg plutselig en liten gutt i rommet jeg var i, en annen gang så jeg en skuff som åpnet seg, skapdører på kjøkkenet stod alle åpne når jeg kom inn på kjøkkenet +++ Og nei det var ikke vrangforestillinger, og jeg har ikke opplevd noe slik noen annen plass. Jeg fikk lite besøk av venner der fordi de syns at det var ekkelt å være der uten å kunne sette fingeren på det, og det var ikke jeg som var ekkel, hehe. Å flytte pga dette gjorde jeg ikke fordi jeg ikke ble livredd, jeg syns dette selvsagt var ekkelt men jeg ble aldri skadet eller direkte plaget syns jeg. Hadde jeg flyttet pga dette så hadde det tatt en stund fordi det er ikke bare bare å flytte med tre mnd oppsigelsestid og ha en lønn som ikke gjør at man kan betale dobbel husleie over tre mnd, og betale flyttebyrå.

Jeg har tenkt i ettertid at jeg kanskje skulle satt på et kamera, men hadde jeg gjort det så hadde jeg neppe turt å se på filmen (iallefall ikke alene) og hadde det dukket noe opp på filmen så hadde jeg nok sagt opp leiligheten og sett meg etter en annen.

Jeg syns at gårdagens episode var kjedelig, litt spennende det med bibelen som Lilli Bendriss fant men ellers var det kjedelig. Også syns jeg at Lilli er så dramatisk hele tiden, enten er det sjørøvere eller samer hun ser som er involvert i dramatiske drap, eller så er det en ung kvinne som ble voldtatt av herren på gården og ble gravid og barnet døde, og kanskje ble hun selv også drept av herren. Drama drama drama, det er aldri at her går det en fyr/dame igjen og h*n ser sånn og sånn ut, and that's it. Jeg liker Lena Ranehag best :danse: Hun virker hyggelig og jordnær.

Anonym poster: 6861cad627b442f20a77fe83ca32ffbd

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...