AnonymBruker Skrevet 20. september 2012 #21 Skrevet 20. september 2012 Syntes ikke dette var kjempeoverbevisende, dessverre... syns det er så utrolig at de ikke har klart å fange opp NOE av det som har skjedd på kamera. Og bestefaren var jo ingen liten mann med langt, krøllete hår. Anonym poster: c6464c7e45fccca635d00e23153e10a0
AnonymBruker Skrevet 20. september 2012 #22 Skrevet 20. september 2012 Det her må jo være noe av det pinligste mølet jeg har sett på tvnorge. INGEN form for beviser, og denne episoden skulle ifølge reklamen være en episode som gjorde at man ikke kunne tvile på det overnaturlige? Nå er jeg i utgangspunktet skeptisk til slike ting, men de kunne da virkelig ha laget et bedre program enn dette? Hvorfor ikke være litt nysgjerrige og lete litt dypere, prøve litt hardere å skaffe beviser. Utrolig kjedelig at det bare kom en dame inn og serverte en historie. Også plukket man litt fra historien, slik at den kunne stemme nogenlunde med en virkelig historie. Også slår de seg bare til ro med det. Kjedelig. Anonym poster: 9c090f02b9e448f14ece41b4fee066b6 6
Wonders Skrevet 21. september 2012 #23 Skrevet 21. september 2012 Du ser ikke gratis, du stjeler! Anonym poster: 63aa5089dd405d042c9e14c0fda0b8e0 Streamer; http://no.wikipedia.org/wiki/Streaming
Vendie Skrevet 21. september 2012 #24 Skrevet 21. september 2012 Denne episoden var latterlig dårlig. Jeg fikk store forventninger i begynnelsen siden de hadde satt opp kameraer og greier, men så ender vi opp med å ikke se en ting uansett... Skuffende! Og cold readingen til hun "synske" var jo bare til å le av, herregud så pinlig. 3
Wonders Skrevet 21. september 2012 #25 Skrevet 21. september 2012 jeg har ikke sett den ennå, men jeg har ikke store forventningene da..
AnonymBruker Skrevet 21. september 2012 #26 Skrevet 21. september 2012 Har likt Åndenes makt tidligere egentlig, men denne episoden tippet begeret over. Kamera er aldri på når noe skjer liksom! Da lurer jeg virkelig på hvorfor de skrur av kameraet i det hele tatt. De får begynne litt mer som Ghost hunters. Anonym poster: 21953e86cca7b25c20a6d3a2f14848bc
Hoppetaujenta Skrevet 21. september 2012 Forfatter #27 Skrevet 21. september 2012 Menneh... skapdørene har jo beveget seg idet de ble røsket av hengslene, så hvorfor ble ikke kameraet aktivert av det...?Samme sier jeg. Det må jo ha vært skikkelig bevegelse i dem for at de kunne se slik ut etterpå, altså har de ikke "smøget seg stille som en katt" slik en annen nevner et sted her. En annen ting jeg ikke fatter, er hvorfor TVN vil ha med Gro Helen. Enig. Den damen har alltid virket noe høytflyvende på meg, og fikk seg et stygt skudd for baugen der hun oijjet og akket seg rundt i "sirkelen" laget av engelske morromenn med glimt i øyet. ....syns det er så utrolig at de ikke har klart å fange opp NOE av det som har skjedd på kamera. Og bestefaren var jo ingen liten mann med langt, krøllete hår.Enig. De kokte suppe på en spiker i går. Kamera er aldri på når noe skjer liksom! Da lurer jeg virkelig på hvorfor de skrur av kameraet i det hele tatt.Enig. Skulle tro at de visste litt om dette nå, men denne "fantastiske starten" ble en skikkelig flopp. Kommer alikevel til å følge med videre, selv om dette ikke lover så veldig godt.
Nattergalen Skrevet 21. september 2012 #28 Skrevet 21. september 2012 Jeg og mannen lo godt av de tre loffene stablet på brusflaskene... Og så funderte vi litt på om det var en Statoilstasjon som trengte litt økt omsetning og PR. Men jeg er litt fasinert av slike saker, skulle derfor ønske programmet gikk litt mer inn på ting, flere besøkende og litt mer research i etterkant for å finne ut hvem, hva og hvor. Og så synes jeg disse åndene gir fryktelig fort opp... Litt håndholding og et "tenkt" lys, vips så går de inn og er borte. Og skulle dette være sant så må det jo være litt ekkelt at bestefaren din er så misfornøyd med det du driver med at han saboterer for deg... 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2012 #29 Skrevet 21. september 2012 Streamer; http://no.wikipedia.org/wiki/Streaming Det er fortsatt ikke lovlig og du stjeler. Anonym poster: 63aa5089dd405d042c9e14c0fda0b8e0
Hoppetaujenta Skrevet 21. september 2012 Forfatter #30 Skrevet 21. september 2012 Og så synes jeg disse åndene gir fryktelig fort opp... Litt håndholding og et "tenkt" lys, vips så går de inn og er borte.Jeg vedder på at de bare er litt pr-kåte og veldig misunnelige på hva folk får være med på i våre dager. Siden de kanskje ikke fikk den store oppmerksomheten fra massene da de levde, gjør de en siste krampetrekning før de forsvinner for godt.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2012 #31 Skrevet 21. september 2012 Blir morsomt å se episoden fra Ylvingen. DET er garantert fabrikert for å få oppmerksomhet og øke besøket nå som Himmelblå-effekten har begynt å legge seg... Anonym poster: 63aa5089dd405d042c9e14c0fda0b8e0
Wonders Skrevet 21. september 2012 #32 Skrevet 21. september 2012 synd... det er mange steder som jeg gjerne vil vite åssen det går med, nå noen år etterpå...
Cleopatra Skrevet 21. september 2012 #33 Skrevet 21. september 2012 Syns det er en spennende serie med mange forunderlige historier, men episoden igår var utroig skuffende, hadde håpet på litt mer action.
Wonders Skrevet 21. september 2012 #34 Skrevet 21. september 2012 Skal ikke sesongstart og sesongslutt sette hjerte i halsen???
Hoppetaujenta Skrevet 27. september 2012 Forfatter #35 Skrevet 27. september 2012 Husk episode 2: Åndenes Makt, i kveld kl. 21.30! Så snakkes vi sikkert etterpå her inne... 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #36 Skrevet 27. september 2012 Jeg prøvde, men jeg klarte ikke. Forrige episode var nok. HAr så mange venninner som elsker dette programmet og sluker alt rått. Jeg blir bare flau og skjønner ikke at folk kan tro på dette. Anonym poster: 9c090f02b9e448f14ece41b4fee066b6 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #37 Skrevet 27. september 2012 De skulle sette opp kamera, men da bildene ramlet ned av seg selv så fant de brått ut at det var nok ikke lurt å sette på kamera likevel. Ble de redde for sterkere protester fra spøkelsene? Er så mange beleilige forklaringer på hvorfor man ikke får til å dokumentere noe som helst.. Anonym poster: 329cb68c86f6be5405e16b0c4174b236 4
Rainbow Skrevet 27. september 2012 #38 Skrevet 27. september 2012 Forrige episode dokumenterte de veldig mye, da. Anyway, jeg blir så gæren av hu Gro Helen. Hu fisker så veldig. Glimter til innimellom og finner ut ting, og så tar hun masse feil, fisker med spørsmål og retter det hun sier etter det hun regner med at de vil høre. "Jeg er i kontakt med en mann her, det er det gutten som bor her plages av". "Nei, her er det en dame han opplever". "Åja, ja, da er det den dama jeg hadde kontakt med i sta. Nå skal jeg bare omstille meg så kan vi snakke om det". Eller: "Når ble dette huset bygget?" "I 1971". "Ja, jeg lurer på om de som bodde her før, og som går igjen bodde her på søttitallet". Åh, så irriterendeee! Liker hun svenske mye bedre. 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #39 Skrevet 27. september 2012 Forrige episode dokumenterte de veldig mye, da. Hmm, nei? Hva da? Anonym poster: 329cb68c86f6be5405e16b0c4174b236 2
Rainbow Skrevet 27. september 2012 #40 Skrevet 27. september 2012 De tok bilder av alt som hadde skjedd, skap som røska seg løs, ledninger og sånn. Om de hadde gjort det sjøl bare for å komme på tv og få oppmerksomhet viste han fyren i så fall veldig gode skuespillerevner som ble så flau av åndegreiene og sa han hadde tatt bilder for å bli trodd og ikke latterliggjort på bygda. I tillegg har du den ene sikringsbryteren som skifra mens de sto ved siden av og programlederen nettopp hadde skrudd dem andre veien. Åh, Gry Helen er alltid så opptatt av oldtida. Det har vært offerplasser og steinaldertragedier overalt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå