Gå til innhold

Åndenes Makt starter snart!

Anbefalte innlegg

Skrevet

så teit at de skal ha betalt for nettv... Jeg ser alt på utenlandske serier gratis på nett... Frihet.

Da får jeg sette på serieopptak på get-boxen da...

Skrevet

Ja fikk det akkurat med meg av reklame på radioen!

Det var på tide at det begynte igjen. Men, synd det ikke er på søndager lenger. Ble søndagstradisjon hos oss. Tar det opp og ser det søndag istedet :)

Skrevet

jeg vil ikke klikke på linken til tvn. Når starter det?

Skrevet

Håper de viser masse skumle spøkelser :biggrin:

Skrevet

skulle ønske flere kom frem og sa ting. Kanskje de ikke vil vite hva det egentlig er... For det stopper jo ikke selv om man blir berlrt.

Det finnes steder her til lands som er så fæle at man slettes ikke trenger være der mange minutter før man merker de sykeste ting....

Skrevet

Skjønte ikke helt det der med de røde skapdørene bak disken, som var røsket av hengslene. Forklaringen på at det ikke var tatt opp på film, var at overvåkingskameraet aktiveres bare av bevegelser (altså det kunne ikke ha vært noen mennesker der og ødelagt skapene). Menneh... skapdørene har jo beveget seg idet de ble røsket av hengslene, så hvorfor ble ikke kameraet aktivert av det...?

Anonym poster: 329cb68c86f6be5405e16b0c4174b236

• Liker 4
Skrevet

så teit at de skal ha betalt for nettv... Jeg ser alt på utenlandske serier gratis på nett... Frihet.

Du ser ikke gratis, du stjeler!

Anonym poster: 63aa5089dd405d042c9e14c0fda0b8e0

• Liker 4
Skrevet

Et prakteksempel på cold reading.

Anonym poster: 76918656932cfd2c0746688a40886c79

• Liker 3
Skrevet

Hva synes dere om episoden? Skummelt hvis dette faktisk er sant :o Gjenferdet virker ganske forbannet :P

Skrevet

Skjønte ikke helt det der med de røde skapdørene bak disken, som var røsket av hengslene. Forklaringen på at det ikke var tatt opp på film, var at overvåkingskameraet aktiveres bare av bevegelser (altså det kunne ikke ha vært noen mennesker der og ødelagt skapene). Menneh... skapdørene har jo beveget seg idet de ble røsket av hengslene, så hvorfor ble ikke kameraet aktivert av det...?

Kanskje det er som med sensorer man har hjemme når man har innbruddsalarm. Katter kan gå over gulvet uten at det utløses... :vetikke:

• Liker 2
Skrevet

Synes det er trist at så mange mennesker lar seg lure av et underholdningsprogram.

Se Folkeopplysningen på NRK i stedet. :)

Anonym poster: 9248ff74f780a0e80c8605ffae62a905

• Liker 5
Skrevet

Synes det er trist at så mange mennesker lar seg lure av et underholdningsprogram.

La oss få nyte programmet og hold kjeft.

• Liker 6
Skrevet

Har man ikke opplevd noe slikt selv, så skjønner jeg at man er skeptisk.

• Liker 2
Skrevet

Digger Folkeopplysningen, genialt program.

Jeg lar meg ikke lure sånn uten videre, jeg er superskeptisk til alt sånt. Og når det gjelder Åndenes makt o.l. så er det som med alt annet av gjenfortellinger; alt kan fabrikkeres og forestilles.

Men det er en ting som gjør at jeg ikke greier 100% å lukke øya, og det er folk. Er det en ting som er garantert, og som man aldri kan gardere seg mot, så er det at folk sladrer. Folk prater. Ryktet går. Gjennom alle disse årene som serien har gått, så er det ganske enkelt umulig at ikke minst én av de involverte kom ut med at "haha, hør nå, sånn her var det det egentlig foregikk". Vi snakker tross alt om hundrevis av mennesker over hele landet, blant de som har stilt opp med historiene sine, og venner og bekjente osv. I tillegg til ansatte i filmselskapet og TVN, deriblant tidligere ansatte. Masse folk - som alle mystisk nok greier å holde kjeft.

Hadde det nå enda vært sånn at det bare var historier, så var det så sin sak. Men i en god del av programmene har det tross alt ikke bare vært gjenfortellinger, men også "hendelser fanget på teip" mens tv-folka er der, og som vi får se. Gjenstander som plutselig flyr ut av hylla og lander på gulvet, batteridrevne dingser som starter av seg selv, uten batteri. Sånt finnes det ingen naturlig forklaring på, ergo hvis det ikke var overnaturlig så må det ha vært fake. Og likevel - ingen plaprer? Ehhh særlig.

Og sånn som media tross alt er, så hadde det vært lett at f.eks. VG slo stort opp med "Ola fra Nordreisa avslører TVNorge-skandale", eller endog "Buskerud-mann (anonym) innrømmer åndejuks".

Noen må gjerne forklare dette, for den kabalen går ikke opp i hodet mitt i hvert fall.

• Liker 4
Skrevet

Noen må gjerne forklare dette, for den kabalen går ikke opp i hodet mitt i hvert fall.

En annen ting jeg ikke fatter, er hvorfor TVN vil ha med Gro Helen.

Hun er i neste program.

De synes virkelig ikke hun satte tilstrekkelig punktum med kornsirkel-bløffen?

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...