Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2004 #1 Skrevet 22. februar 2004 noen som vet hvilkenmynt dette er? en S med en strek over vannrett...? og hvor mye norske kroner det er i en slik? ev noen som har benyttet seg av å bestille varer i fra utland over nett? lønnsomt?
Pip Skrevet 22. februar 2004 #2 Skrevet 22. februar 2004 Ein S med loddrett strek gjennom? Slik: $? Det er dollar. Kursane kan du finne her.
Virra Skrevet 22. februar 2004 #3 Skrevet 22. februar 2004 Dersom det er dollar du tenker på så er det ca. 7,-. Altså 1 dollar=7,-
Saga Skrevet 22. februar 2004 #5 Skrevet 22. februar 2004 Noen som faktisk ikke vet hva $ er? :o :oops:
Gjest Myumi Skrevet 22. februar 2004 #6 Skrevet 22. februar 2004 Noen som faktisk ikke vet hva $ er? :o :oops: Nå ble jeg også temmelig sjokkert :o
Gjest Timian (ikke innlogget) Skrevet 23. februar 2004 #8 Skrevet 23. februar 2004 Mulig "gjest" har skrevet feil, men skrev h*n ikke S med en VANNRETT strek igjennom??? Det er i alle fall ikke dollar, så vidt jeg kan forskjell på vannrett og loddrett.. Ikke vet jeg hva en S med vannrett strek igjennom skulle være heller.. MEN! "Gjest" kan jo ha skrevet feil, da... og da må jeg nok si meg enig i.. :o Timian
natasha Skrevet 23. februar 2004 #9 Skrevet 23. februar 2004 Finnes det dollar-mynter da? Kan ikke huske at jeg har sett det noen gang iallefall - kun sedler.
Gjest glamourgirl Skrevet 23. februar 2004 #10 Skrevet 23. februar 2004 :oops: Nå har jeg lest tråden litt nøyere... Finnes ikke dollarmynter, det blir cents... Snakker vi om Østerriske Schilling her kanskje? Spørsmål, ikke helt sikker....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå