Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2004 #1 Skrevet 22. februar 2004 hvem skal jeg kontakte som tar meg alvorlig ang mitt problem? kontaktet lege men følte at de bare lo av meg.. hvordan bli tatt seriøst? problemet er; jeg er 20 år, ca 173 høy og 55 kilo ca. jeg har alltid hørt at jeg har så fin tynn kropp, men det var den gang. etter som jeg vokste til, eset hoftene mine ut. og derav uten klær ser kroppen min helt syk ut. sett en gitar? da har du sett kroppen min!!! svææære hodter og så en bitteliten midje og oppover.. jeg vil ha en tynnere midje og mindre hofter! om jeg kanskje strammer magen min opp litt, det er jo magemuskler der men så spiser jeg og de forsvinner og magen har hvertfall 3 bilringer når jeg sitter eller bøyer meg. jeg vik ha den etterlengtede kroppen men tynn mindje og stram mage og mindre hofter.. noen knall gode råd til å få dette? om det ikke lar seg gjøre vil jeg ikke sette mine ben på stranden eller ut generelt til sommeren. vær så snill har dere noen gode råd?
Quinden Skrevet 22. februar 2004 #2 Skrevet 22. februar 2004 Hei! høres ut som du ikke helt har godtatt den naturlige utviklingen av kroppen din som skjer oss alle etterhvert. Hofter blir bredere med årene, det er fordi du med tiden kanskje skal føde barn. Bilringer kan du jo trimme vekk, men med den høyden og vekta du nevner, så tror jeg at du er en ganske normal og slank ungdom og at du kanskje ser deg selv større enn du egentlig er. Kvinnelige former er pent, bedre enn ikke å ha former. Trim kroppen din, med å holde den i form, vil du beholde den kroppen du har, men kanskje bli litt fastere i fisken. Reagerer jo på at legen bare ler av deg, regner med at du ser dette som et problem og uansett hva legen burde mene, så skal han/hun ta deg på alvor. Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2004 #3 Skrevet 22. februar 2004 Vi må bare godta at vi har fått utdelt ulike kroppsformer. Det ligger vel til genene dine å ha brede hofter da. Lite å gjøre med dessverre. Har en venninne som er sånn..ekstremt bred over hoftene og veldig smal overkropp. Det må hun bare leve med. Hun bruker større størrelser nedentil enn over. Eneste forslaget jeg har er at du trener overkroppen din med styrketrening/vekter. Få litt bredere skuldre/rygg og armer slik at proporsjonene jevner seg mer ut.
-ida- Skrevet 22. februar 2004 #4 Skrevet 22. februar 2004 Synes det høres ut som du har et litt feil bilde av deg selv. Du er jo for det første veldig tynn, hvordan kroppen er og hvor fettet setter seg kan vi desverre ikke velge selv. De ferreste av oss ser ut som fotomodeller. Om du har hofter trenger jo ikke dette være noe stygt, men de fleste menn setter faktisk pris på og synes kvinnelige former er veldig fint. Dettte går det heller ikke ann å gjøre noe med. Grunnen til at de virker veldig brede kan være fordi du er svært tynn. Synes ikke det høres helt sunt ut spør du meg. bein er desverre så brede som de er og de kan ikke bli tynnere.
Tusenfryd Skrevet 22. februar 2004 #5 Skrevet 22. februar 2004 Høres ut som en nydelig timeglass-fasong for meg. Og som de andre sier - helt naturlig. Det sies du skal ha samme målet rundt bysten som rundt hoftene og inn i midten selvsagt, ja, vi alle er ikke like heldige, så kos deg med en naturlig, estetisk vakker figur og en kropp som utvikler seg akkurat sånn som den skal. Hvis disse innleggene virker helt fjerne for deg og du tenker at vi ikke vet hva vi prater om etc. så anbefaler jeg deg å snakke med noen. Dette handler om et forvrengt selvbilde hos deg selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå