Gjest Cuddly Skrevet 22. februar 2004 #1 Skrevet 22. februar 2004 Har begynt å bruke den nå, men syns det er så rart at kornene forsvinner nesten for jeg begynner å peele. Noen som bruker denne og kan fortelle meg om det er sånn det skal være? Hva er det som sørger for peelinga når det ikke er korn der :klø:
Gjest Étoile Skrevet 22. februar 2004 #2 Skrevet 22. februar 2004 Jepp, det stemmer at kornene skal forsvinne. Det er vel noe enzymer eller noe sånt som peeler huden, står bakpå gjør det ikke det? (Gidder ikke løpe på badet for å sjekke). Dersom det hadde vært noe særlig korn i den ville den vel vært for røff til å kunne brukes på daglig basis. Jeg synes uansett at det holder å bruke den to ganger i uken.
Gjest Cuddly Skrevet 22. februar 2004 #3 Skrevet 22. februar 2004 Kan ikke se at det står det, nei... Men da vet jeg jo at alt er som det skal
Cilla Skrevet 22. februar 2004 #4 Skrevet 22. februar 2004 Jeg bruker heller ikke denne hver dag, men annenhver dag, det tåler huden min fint. Stemmer at kornene er så fine at de "forsvinner" når du blander pulveret med vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå