Gå til innhold

Til jenta jeg så på Alexandra hotel i Loen forrige helg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver meg her på kvinneguiden..

Christ, jeg så deg i bassenget først, med det lange rødbrunet håret ditt løst og vått, figuren din var nydelig! Fyldig med markert midje, store flotte hofter, en flott rumpe, med vakre bryster til, du hadde perfekt timeglass figur.

Senere på kvelden så jeg deg da vi var kledd til middag, du hadde krøllet håret ditt med en skill som gikk på siden av hodet, sminket deg med rød leppestift, og tatt på deg en fantastisk femtiallskjole som markerte kroppen din perfekt. Hele middagen satt jeg noen bord overfor deg og kunne ikke la være å stirre på deg, kvinnen i mine drømmer....

Får jeg noen gang se deg igjen...

Anonym poster: cca510ecd8b872b87c8ae80827219303

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det selv slik i blant. Og jeg er like dum hver gang å aldri spørre om navn. Eller gutter jeg har møtt når jeg har vært full, som bare er de mest herlige mennesker, men så husker man ikke navnet på dagen derpå. Håper jeg treffer på de igjen en dag, men alle odds er nok i mot meg. Trist verden hva?

Skrevet

Ja, en kan virkelig angre i ettertid, over at en lot en slik mulighet gå fra seg..

Samtidig er det noe å drømme om i en ellers A4 hverdag.

Likevel, måtte våre veier krysses en dag, og måtte dine veier krysse med de du selv lot stikke av, solch :)

Anonym poster: ff84ab7cb47b4cf70370d28d13f82b3d

Skrevet (endret)

Sånt er sååå søtt :hjerte:

Endret av Kløftfrid
  • Liker 1
Skrevet

Men hun er vel bare pen? Pene jenter ser man jo hele tiden, og spesielt om du er på steder hvor jenter viser mye kropp eller pynter seg.

• Liker 4
Skrevet

Hun var ikke bare pen, hun er strålende vakker, måten hun ler på, hvordan hun snakket med sine venninner, hvor helsides fantastisk utstråling hun har...

Jeg klarer ikke å glemme henne, kanskje hun er her på nettstedet og kjenner seg igjen her..

Sukk fra trådstarter.<br /><br /> Anonym poster: ff84ab7cb47b4cf70370d28d13f82b3d

Skrevet

Hun var ikke bare pen, hun er strålende vakker, måten hun ler på, hvordan hun snakket med sine venninner, hvor helsides fantastisk utstråling hun har...

Men møter du opp på hotellet neste helg så finner du sikert en like pen jente. For det er virkelig ikke få av dem om man teller de man ser, det som er problemet er at det ikke er mange nok til at alle kan bli sammen med slike jenter.

Skrevet

Prøver meg her på kvinneguiden..

Christ, jeg så deg i bassenget først, med det lange rødbrunet håret ditt løst og vått, figuren din var nydelig! Fyldig med markert midje, store flotte hofter, en flott rumpe, med vakre bryster til, du hadde perfekt timeglass figur.

Senere på kvelden så jeg deg da vi var kledd til middag, du hadde krøllet håret ditt med en skill som gikk på siden av hodet, sminket deg med rød leppestift, og tatt på deg en fantastisk femtiallskjole som markerte kroppen din perfekt. Hele middagen satt jeg noen bord overfor deg og kunne ikke la være å stirre på deg, kvinnen i mine drømmer....

Får jeg noen gang se deg igjen...

Anonym poster: cca510ecd8b872b87c8ae80827219303

Du er forelsket i et utseendet. Du vet ingentig om personligheten ... Hun kan være DET hespetreet for alt du vet.

Du tenker med feil hjerne...

Hadde du vært forelsket i væremåten og hvordan hun oppførte seg, så ville det vært noe annet...

Anonym poster: e770218cdbe96cf3d9cfb4bb0169e431

• Liker 4
Skrevet

Nå er jeg kanskje litt vel kynisk, men jeg tror ikke noen kommer til å kontakte deg bare fordi du stirret på kroppen hennes og digget den. Bare tenk på hvor mange andre menn som ville sagt det samme.

Anonym poster: d10f1175ffabb3fb6e262ff4122466db

• Liker 6
Skrevet

Jeg klarer ikke å glemme henne, kanskje hun er her på nettstedet og kjenner seg igjen her..

Sukk fra trådstarter.<br /><br /> Anonym poster: ff84ab7cb47b4cf70370d28d13f82b3d

Du er forelsket i et utseendet. Du vet ingentig om personligheten ... Hun kan være DET hespetreet for alt du vet.

Du tenker med feil hjerne...

Hadde du vært forelsket i væremåten og hvordan hun oppførte seg, så ville det vært noe annet...

Anonym poster: e770218cdbe96cf3d9cfb4bb0169e431

Se svaret mitt over lenger i tråden, jeg gjorde nok feil i og med at jeg fokuserte på kroppen og utseendet hennes i hovedinnlegget, men det lille av væremåte, smil, oppførsel, latter, utstråling, trollbandt meg like mye.

Var på stort selskap i helgen og så mange pene jenter, men ingen som tok tankene fra meg som det hun fra Alexandra gjorde..

Trådstarter.

Anonym poster: ff84ab7cb47b4cf70370d28d13f82b3d

Skrevet

Syntes ikke du er overfladisk, syntes det er søtt. Pene jenter ( og gutter ) finnes overalt. Men så møter man den som har noe mer og som fanger akkurat deg. Det trenger ikke være noen alle syntes er like digg, men du ser noe ved han/henne. Jeg skjønner deg veldig godt. :) Det skjer ikke hver dag, for da hadde det heller ikke vært noen spesielt! DET betyr dessverre heller ikke at dette er kvinnen i ditt liv. Om du hadde møtt henne igjen, så hadde det jo vært den perfekte kjærlighetsshistorien, men slutten ender ennå mer sjeldent slik som på film, selvom begynnelsen var som på en film.

Uansett, syntes det er hyggelig. Hadde syntes det var utrolig romantisk om noen hadde " etterlyst" meg på samme viset. Jeg var på et hotell forrige uke, og det hette noe på A.... Men tror nok ikke det var Alexandra, dessverre! :fnise:

Skrevet

La han etterlyse ei uten at alle skal si "du fokuserer på feil ting" "dere kommer ikke til å bli sammen" osv. Hvis han aldri ble kjent med hun, så selvfølgelig er det utseende han etterlyser etter. Og vi alle kjenner gutter, kroppen er det de husker best :hakeslepp: Utseende er det første man ser, så at hun fanget oppmerksomheten sin med det forklares godt. I tillegg la han jo merke til litt av personligheten utover kvelden. Om de blir kjærester eller ikke er jo det samme, han vil jo bare finne hu og bli kjent, så får tiden vise. Lykke til :rolleyes:

• Liker 5
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Ts:

Kom i kontakt med henne til slutt, men hun har kjæreste. Vi er venner på facebook da, hun tok det som et kompliment.

Jeg ga aldri opp :-)

Anonym poster: fbe2505ed8818e67f1ac831257f327a0

• Liker 4
Skrevet

Hvordan fant du henne igjen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...