Gå til innhold

Kvalme og ppiller

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er så ofte kvalm og uvel for tiden. Spesielt hvis jeg drikker noe med alkohol, da blir jeg garantert kvalm selv om det bare er ett til to glass.. Trøtt og sliten er jeg også, har ikke overskudd til noe lenger.

Har gått på Yasmin piller i 5-6 mnd nå, i begynnelsen var jeg bare kvalm på slutten av brettet, men syntes jeg bare blir dårligere og dårligere.. Har vært sånn i et par mnd nå og begynner å bli frustrert..

Har bestilt time hos legen, har tenkt å prøve noen andre piller. Har aldri reagert sånn på noen andre merker. Lurte egentlig på om det var noen andre som har liknende erfaring med ppiller..?

Er liksom veldig sikker på at det er pillene sin skyld..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er så ofte kvalm og uvel for tiden. Spesielt hvis jeg drikker noe med alkohol, da blir jeg garantert kvalm selv om det bare er ett til to glass.. Trøtt og sliten er jeg også, har ikke overskudd til noe lenger.

Det høres ut som Candida.

Har gått på Yasmin piller i 5-6 mnd nå, i begynnelsen var jeg bare kvalm på slutten av brettet, men syntes jeg bare blir dårligere og dårligere.. Har vært sånn i et par mnd nå og begynner å bli frustrert..

Har bestilt time hos legen, har tenkt å prøve noen andre piller. Har aldri reagert sånn på noen andre merker. Lurte egentlig på om det var noen andre som har liknende erfaring med ppiller..?

Er liksom veldig sikker på at det er pillene sin skyld

Du burde prøve p-ring (Nuvaring) Jeg slet veldig med mange symptomer etter p-piller, og etter jeg byttet er alt blitt så bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...