AnonymBruker Skrevet 15. september 2012 #1 Skrevet 15. september 2012 På nett? <br /><br /> Anonym poster: a44ddeae1c6ea722d859decb06f5442c
Gjest Badabing Skrevet 15. september 2012 #4 Skrevet 15. september 2012 Noen som har bestilt fra BookDepository her? Ser ut som de har bra utvalg og billige bøker. Og det er vel ikke toll på bøker?
Thought-Fox Skrevet 15. september 2012 #5 Skrevet 15. september 2012 Noen som har bestilt fra BookDepository her? Ser ut som de har bra utvalg og billige bøker. Og det er vel ikke toll på bøker? Jeg har gjort det ganske mange ganger. De er raske og har relativt bra priser, men ofte blir det billigere (og enda raskere) å bestille fra amazon.co.uk. Og bøker er avgiftsfrie, ja.
Perseverer Skrevet 15. september 2012 #8 Skrevet 15. september 2012 Amazon her også, fordi jeg har egentlig bare bestilt utenlandske bøker.
Anglofil Skrevet 15. september 2012 #9 Skrevet 15. september 2012 thebookdepository.co.uk play.com cdon.com adlibris.com/no abebooks.co.uk abebooks.com Mvh Yvonne
Maneo Skrevet 15. september 2012 #10 Skrevet 15. september 2012 Som regel Amazon, har Kindle. Men bestiller også faktiske bøker fra Amazon, da ofte brukt.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 16. september 2012 #13 Skrevet 16. september 2012 Amazon - alt for enkelt med den bestilllingen ved bare å trykke på en knapp... Og innimellom via antikvaiat.net om det er noe helt spesielt jeg leter etter.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2012 #14 Skrevet 16. september 2012 Dere som bestiller fra Amazon, hvordan er det med frakt? Koster det mye? Anonym poster: 41faa3b730b0603b6a8c80213065ba05
Lutetium 71 Skrevet 16. september 2012 #15 Skrevet 16. september 2012 Som regel Amazon, har Kindle. Men bestiller også faktiske bøker fra Amazon, da ofte brukt. Noen som vet når norske bøker begynner å bli noenlunde tilgjengelige? Som ebok, altså? Kikket litt på cdon.com nettopp nå. Jeg visste de var godt igang med salg av nedlastbar musikk, og jeg visste fra før at de hadde bra utvalg i vanlige bøker. Joda, de har endel ebøker, ikke så mye som Amazon, selvsagt, menmen, norske bøker må de vel være bedre på? Eh, nei.. Kommer norske forlag til å gå samme vei som selgerne av radioapparater, og svart/hvitt fjernsyn? Jeg er redd Herodes er inne på noe. Veldig synd, for norske forfattere!
Gjest blackbird Skrevet 16. september 2012 #16 Skrevet 16. september 2012 thebookdepository.co.uk play.com cdon.com adlibris.com/no abebooks.co.uk abebooks.com Mvh Yvonne ikke amazon??
Gjest Badabing Skrevet 16. september 2012 #17 Skrevet 16. september 2012 (endret) Noen som vet når norske bøker begynner å bli noenlunde tilgjengelige? Som ebok, altså? Kikket litt på cdon.com nettopp nå. Jeg visste de var godt igang med salg av nedlastbar musikk, og jeg visste fra før at de hadde bra utvalg i vanlige bøker. Joda, de har endel ebøker, ikke så mye som Amazon, selvsagt, menmen, norske bøker må de vel være bedre på? Eh, nei.. Kommer norske forlag til å gå samme vei som selgerne av radioapparater, og svart/hvitt fjernsyn? Jeg er redd Herodes er inne på noe. Veldig synd, for norske forfattere! Har du sjekket ut Ark-appen? Jeg har ikke prøvd selv, så jeg vet ikke hvordan den funker, men skulle tro den hadde flere norske bøker? Endret 16. september 2012 av Badabing
NewYorkNewYork Skrevet 16. september 2012 #18 Skrevet 16. september 2012 Kommer helt an på hva det er jeg skal bestille. Skolebøker innen statsvitenskap: capris.no Skolebøker innen økonomi: akademika.no Alt annet: amazon.com/co.uk/de/fr
Lutetium 71 Skrevet 16. september 2012 #19 Skrevet 16. september 2012 (endret) Har du sjekket ut Ark-appen? Jeg har ikke prøvd selv, så jeg vet ikke hvordan den funker, men skulle tro den hadde flere norske bøker? Eg takkar, skal sjekke litt. Edit: Nettopp oppdaget Aldiko (anbefalt på cdon.com), endel bra her ser det ut til. Endret 16. september 2012 av Lutetium 71
Lutetium 71 Skrevet 16. september 2012 #20 Skrevet 16. september 2012 (endret) Eg takkar, skal sjekke litt. Edit: Nettopp oppdaget Aldiko (anbefalt på cdon.com), endel bra her ser det ut til. Edit2: Da var jeg Ark-bruker! Men, jeg er litt lei av å lese på "Nådens Omkrets". Noen som vet hvordan jeg kommer meg tilbake til "bokhylla" i Ark appen? Edit3: Er visst litt treig idag, logget meg inn på pesen, og bestilte&betalte&fikk 1stk bok derifra = Erlend Loe på min Xoom. Sweet! Endret 16. september 2012 av Lutetium 71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå