AnonymBruker Skrevet 15. september 2012 #1 Skrevet 15. september 2012 Jeg begynner å bli ganske lei av visse folk rundt meg som tydeligvis ikke liker at jeg koser meg og prøver å ha det bra som singel. Ja, jeg har alltid vært singel. Det har bare blitt sånn. Jeg kan ikke noe for det. Kan ikke tvinge noen til å være sammen med meg heller. Derfor lager jeg meg et godt liv og prøver å kose meg så mye jeg kan. Hvis jeg, som singel, kun skulle få sove på en planke i et lite skur akkurat stort nok til meg selv og det høyst nødvendige, og at jeg måtte sove med hendene over dynen og bare gå ut når jeg måtte på skole/jobb og kjøpe mat, så hadde livet mitt blitt veldig deprimerende. Ja, jeg vet mange ikke liker og irriterer seg på single, fordi de er egoistiske og tar plass. De tar en plass som kunne blitt brukt på to eller tre personer. Ja, jeg vet barn er midtpunketet i andres verden, men jeg kan ikke legge livet mitt opp etter andres barn. Jeg ønsker kanskje å få til et eget liv, og da må jeg nesten være sosial så jeg kan møte noen! Og da får jeg kanskje barn jeg også!!! Vel, sånn føler jeg det! Anonym poster: e064a6b7f473a24138eff70f07243b05
AnonymBruker Skrevet 15. september 2012 #3 Skrevet 15. september 2012 Hæh..? Noe du ikke forstod? Anonym poster: 54a4f20462ec46b39f989e535ac6897c
Gjest Chin Skrevet 15. september 2012 #4 Skrevet 15. september 2012 Hele innlegget egentlig. Jeg skjønner ikke hva du mener med at du tar mer plass enn to personer, at du må få unger og bo i ett skur å¨en planke. 4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2012 #5 Skrevet 15. september 2012 Hele innlegget egentlig. Jeg skjønner ikke hva du mener med at du tar mer plass enn to personer, at du må få unger og bo i ett skur å¨en planke. Nei, jeg har liksom ikke lov til å puste, jeg! Føles ut som om jeg burde grave meg ned, siden jeg er singel og en byrde for samfunnet! ... Om jeg hadde bodd på 10 kvadrat alene, så tar jeg opp plass, for den plassen kunne vært brukt av 2 personer(et par) eller tre personer(et par med et lite barn). Så da er jeg vel egostisk, jeg da? Jeg er vel egositisk som spiser mat, og dusjer og trener og tar vare på meg selv? Tenk det, jeg er singel og tar vare på meg selv og er lykkelig! Noe så UHØRT! Åh! Er jeg sosial også? Nei, det er vel bare for par og de med barn som har et LIV!!! Anonym poster: 54a4f20462ec46b39f989e535ac6897c
lovedrug Skrevet 15. september 2012 #6 Skrevet 15. september 2012 Føler det helt annerledes ,men så er jeg singel over "lengre" tid for første gang på 5 år også da, men føler akkurat det samme nå som før bare at jeg har fått mere å slite med. Syns alle rundt meg har blit mye mer innkluderende etter jeg ble singel enn før ,men det er fordi jeg tar mere kontakt med folk . Følte med begge eksene mine at jeg måtte passe på så jeg ikke gjorde noe feil eller som kunne oppfattes feil for da ble det ett helvette hjemme . Slutt å føl at du tar plass ,det er like mye plass til deg som det er for alle andre ,du er like mye verdt som singel eller som Mamma til noen . Tror du må få opp selvtilliten din
AnonymBruker Skrevet 15. september 2012 #7 Skrevet 15. september 2012 Klarer du ikke å kose deg uten å ligge rundt?? Anonym poster: 2a923975e9694bbddd01b6733f225d85 1
Gjest O___o Skrevet 15. september 2012 #8 Skrevet 15. september 2012 Hva gir deg belegg for å si det? Helt konkrete eksempler?
Gjest Chin Skrevet 15. september 2012 #9 Skrevet 15. september 2012 Nei, jeg har liksom ikke lov til å puste, jeg! Føles ut som om jeg burde grave meg ned, siden jeg er singel og en byrde for samfunnet! ... Om jeg hadde bodd på 10 kvadrat alene, så tar jeg opp plass, for den plassen kunne vært brukt av 2 personer(et par) eller tre personer(et par med et lite barn). Så da er jeg vel egostisk, jeg da? Jeg er vel egositisk som spiser mat, og dusjer og trener og tar vare på meg selv? Tenk det, jeg er singel og tar vare på meg selv og er lykkelig! Noe så UHØRT! Åh! Er jeg sosial også? Nei, det er vel bare for par og de med barn som har et LIV!!! Anonym poster: 54a4f20462ec46b39f989e535ac6897c Følte aldri det slik når jeg var singel, aldri noen som påpekte noe slik heller. Og jeg bodde på 90 kvadrat! 1
Gjest Erm Skrevet 15. september 2012 #10 Skrevet 15. september 2012 Hvem er det som får deg til å føle det sånn? Omgås du helt spesielle mennesker? Er du med i en sekt eller noe sånt? 2
makkapakka Skrevet 15. september 2012 #11 Skrevet 15. september 2012 Det hørest ikke ut som om du koser deg som singel siden du tar deg så nær av hva andre sier. 4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2012 #12 Skrevet 15. september 2012 Du har da all grunn til å leve normalt og kose deg du og Hvis noen har et problem med at du er singel, så jaja, dems problem da. Du kan jo ikke akkurat bare tvinge noen til å være sammen med deg heller, du blir sikkert det etter hvert! Men da er jo det galt og vet du, for da er du så lykkelig og koser deg enda litt mer enn nå... Ikke bry deg om slike folk du! Anonym poster: 5dde9063ea3e58f507d0d624715bafd7
AnonymBruker Skrevet 15. september 2012 #13 Skrevet 15. september 2012 Jeg tror jeg skjønner litt hva du mener. Jeg var singel i mange år, og fikk stygge blikk og kommentarer fra endel "venninner" for det livet jeg levde. Får det faktisk enda, selv om det er mange, mange år siden. De mente nok ikke at jeg tok opp unødig plass på mine 88 kvadratmetere.. men de mente (og mener kanskje fremdeles?) at jeg burde ha prioritert å skape et hyggelig, tradisjonelt hjem og å skaffe meg en mann+barn snarest. Dvs. bruke pengene mine på fine gardiner og sånt. Jeg brukte alle pengene mine på reiser, opplevelser, klær og sko (angrer ikke et sekund!!) . Og det var ganske forkastelig i noens øyne. Tror egentlig de var litt misunnelige. Anonym poster: 40ff85d3a5756305d1a0336f4470bae3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2012 #14 Skrevet 15. september 2012 Drit i dem! Ha det morsomt! Anonym poster: 5d4043431865c6a340d7728a1dabbd9c
Angelika3 Skrevet 16. september 2012 #15 Skrevet 16. september 2012 Jeg tror du bare har misunnelige/dårlige venner hvis de kommer med slengkommentarer som gjør at du føler det slik. Det må jo være andres kommentarer som får deg til å føle det sånn? Selvsagt skal du kunne kose deg, det er ditt liv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå